Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 ... 13   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Minkä vieheen löysit reissullasi viimeksi?

(Luettu 109707 kertaa)
Toni

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #15 : 26.08.10 - klo:12:16 »

Mikäs Eskokoski on kyseessä  Hymyilee leveästi
Toissapäivänä koskelta löyty yllättäen esko,team esko värissä punainen hileillä Hymyilee leveästi

Jokaisella itseään kunnioittavalla perhokalastajalla on aina hyvä valikoima liitsejä rasiassaan.
fisustaja92

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 26.08.10 - klo:12:19 »

Toissapäivänä koskelta löyty yllättäen esko,team esko värissä punainen hileillä Hymyilee leveästi

Puuttuuko enään monta väriä Team Eskon värikartasta ? Hymyilee leveästi

Laitoksesta karannut rantahörhö.
Toni

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #17 : 26.08.10 - klo:12:40 »

Puuttuuko enään monta väriä Team Eskon värikartasta ? Hymyilee leveästi
No vielä puuttuu 6 väriä! Pyörittää silmiään
Toni

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #18 : 26.08.10 - klo:21:25 »

Nyt löyty sitten rapala countdown hopea sininen.
fisustaja92

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #19 : 27.08.10 - klo:11:41 »

Eilen kiskoin Räsästä pohjasta, ja kun irtosi niin tunsin jotta jotaan skeidaa mukana tulee. Nostin pois vedestä, ja katoin jotta Krokodil 70 -FT- siinä roikkuu, jeah!
Noh, samalla sekunnilla se siitä tippukin laiturin reunalle, vettä siinä +1m kun on korkea pinta nyt, empä perään lähtenyt kun ei omani ollut, vaikka sellanen tänä vuonna pohjaakin jäi muttei sama ollut, eri paikka kyseessä  Epävarma Tarvetta olisi ollut, ostoslistassa kärkipäätä pitää. Joku  oli "homeisen" matojigin varmaan kiven päälle unohtanut, ei muuten mitään kun koukku ruosteessa. Empä siihen koskenut, annoin vaan olla  Iskee silmää
fisustaja92

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #20 : 27.08.10 - klo:13:51 »

Viimeisiä tataapi olla ainakin 2x 11cm jesse sekä satula, että syvännelevyllä, värit 2 satula ja syvänne 103, sit rapala magnum firetiger värissä ja karikko...   Pyörittää silmiään Viimesimmät siinä, muitakin taitaapi olla..

Kelluko pinnalla?

Syksyllä aina löytyy hyvin vaappuja pinnasta, edellisenä syksynä menetettyjä. Sama myös keväällä.
MorTSU 123
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #21 : 27.08.10 - klo:14:37 »

En pitkään aikaan oo löytäny mitään.Näin syksyllä tuulastaessa löytyy vieheitä pohjasta.Joskus vain vaikea erottaa kun osa on mudan peitossa.Kerran roikku yks hauen suupielestä Järkyttynyt.Pitäis sekin homma taas alottaa.
Joukkeli
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #22 : 28.08.10 - klo:20:29 »

Oman bete loton, jonka olin jättänyt pohjaan 3 viikkoa aikaisemmin.
köntsä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #23 : 28.08.10 - klo:22:25 »

Täältä nyt ei ainakaan ikinä löydä mitään uistimia, koska kalastajia ei hirveästi olekkaan. (ainakaan omilla kalapaikoilla)

Katohan kun on hyvän kokonen!
Pirkanmaan Kalakamut 2012
Toni

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #24 : 30.08.10 - klo:12:11 »

Lisää löydöksiä Riekon -ja Muittarinkoskelta; Deluxe quality 3 lippa ja Marabou Mudleri. Molemmat käyttö tavaraa! Näyttää kieltä
Eris
Vieras
« Vastaus #25 : 30.08.10 - klo:18:57 »

Viimeisin löytö taitaa olla syvänne Salmo Hornet. Tulipa sillä yks ahvenkin jo.  Pyörittää silmiään
Tupa

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #26 : 30.08.10 - klo:19:04 »

Heitin CalicoCatin järven, ja tunsin että kala tuli kiinni Hymyilee leveästi Kelasin pois, ja HÄH! Siimaahan siellä oli koukussa, ja päästä löytyi lukkoleikari ja joku pieni lusikkauistin.  Hymyilee Laitan kuvaa lusikasta pian.

nettikalastaja
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #27 : 30.08.10 - klo:19:49 »

Heitin CalicoCatin järven, ja tunsin että kala tuli kiinni Hymyilee leveästi Kelasin pois, ja HÄH! Siimaahan siellä oli koukussa, ja päästä löytyi lukkoleikari ja joku pieni lusikkauistin.  Hymyilee Laitan kuvaa lusikasta pian.
Mun calicocatti eli mun lusikka penteleen varas
Tupa

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #28 : 30.08.10 - klo:20:34 »

Mun calicocatti eli mun lusikka penteleen varas
Varas! Pöllit mun atomin!  Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Sitä paitsi Calico ei ole lusikka.. Mutta nyt lopetetaan, ennen ku alotetaan.  Iskee silmää
nettikalastaja
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #29 : 30.08.10 - klo:20:44 »

Varas! Pöllit mun atomin!  Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Sitä paitsi Calico ei ole lusikka.. Mutta nyt lopetetaan, ennen ku alotetaan.  Iskee silmää
Sanoit että siiman päässä tuli lusikka nii tarkotin että eli mun lusikka mun calico ja mun lusikka Hymyilee leveästi
Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 ... 13   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: