Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 13   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Minkä vieheen löysit reissullasi viimeksi?

(Luettu 109976 kertaa)
kasvi
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #45 : 11.09.10 - klo:13:51 »

Kiitoksia.

Joo, Kostoja ne näköjään on. Jännästi olivat koukut ruostuneet, molemmista puuttu perästä kokonaan ja keskellä oli jäljellä samanlaiset torsot. Tarkkaa työtä.

Ei näköjään oikeen uinu joessa, ku kovassa virrassa koittelin.. Laiskan puoleinen uintiliike. Näyttää kieltä
Barra

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #46 : 11.09.10 - klo:14:44 »

Kiitoksia.

Joo, Kostoja ne näköjään on. Jännästi olivat koukut ruostuneet, molemmista puuttu perästä kokonaan ja keskellä oli jäljellä samanlaiset torsot. Tarkkaa työtä.

Ei näköjään oikeen uinu joessa, ku kovassa virrassa koittelin.. Laiskan puoleinen uintiliike. Näyttää kieltä

Juu uintiliike on aika heikko, tosin oma yksilö alkaa soutamaan kunnolla kun laittaa vauhtia lisää. Ja kookas ahvena on tuommoisella saatu. Ja tuolla värillä 900g kuhakin, tosin eri vieheessä. Eli kyllä tuolla kalaa saa.

Dafag did I just said...
missä kalat
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #47 : 11.09.10 - klo:18:40 »

Maanantaina siuronkosken pohjasta tuli valkonen jigipyrstö johon oli vaan törkätty koukku ja sit löysin sieltä kivikolta jonkun ikivanhan perhon  Iskee silmää

siellä ne vipeltää :O
NonProkalastaja

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #48 : 12.09.10 - klo:14:30 »

juu löysin tosiaan koskelta kolmihaarakoukun ja vähän muutakin. Sain siis lipan pohjasta ylös, saman lipan jonka kaveri sinne 5 min. aiemmin rävelsi Pyörittää silmiään. Ja totta kai löysin yhden muunkin lipan, merkistä en ole varma, näin sen siellä ja jätin sinne...en jaksanut puhelinlangoista mennä uistinta hakemaan Virnistää

-"...ja TAASKO se uistin on puussa?!?"
fisustaja92

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #49 : 13.09.10 - klo:09:59 »

Eilen oli vesi huikeat 3,5m matalalla. Tutkin yhestä paikkaa rantaviivassa semmosta kauhiaa tukkiriviä, satojo 1-2m pitkiä ~5cm paksuja pölkkyjä, joista tuon Esoxin esimerkiksi löysin. Nämä tukit olivat miltein kokonaan kuivalla nyt siis. Heti kun menin, näin ainekin 7 siimaa, jotka menivät tukkien rakoon. Iso hauki hyppäsi, pakko oli eka heittää, turhaan tietty. Sitten ettimään tavaraa. Ekan siiman päässä onkikoukku/painot, ripustin puuhun halukkaalle  Cool Sitten katon, oisko tuo pien lusikka... Jaahas, kirkkaan vihreä pullonkorkki  Vihainen Ja tyhjiä taisi loput pätkät olla, yhessä oli joku ihan umpiruosteinen kopiouistin, josta ei käytettävää olisi korjaamallakaan saanut, senkin ripustin puuhun. Ja vartin verta tutkailin, tuo merivesi on meleko kylmää niin kyllähän käsi kylmetty, niin enpä ennään viittinyt koko reissulla katsoa uistimia, edes itse menetettyjä.

Laitoksesta karannut rantahörhö.
zeipeikei
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #50 : 25.09.10 - klo:19:19 »

Itse olen saanut 2 kopio lippaa toisen löysin maasta ja toinen tuli puusta ja sitten olen saanut
 1 kopio lusikan mikä ei ole ihmeellistämutta se että löysin sen kankaanpään torilta paalun päältä niin se on aika ihmeellistä omasta mielestäni ja se oli vielä huippu kunnossa
_Junior_

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #51 : 29.09.10 - klo:15:11 »

Sattuisipa löytämään välillä jotain uistimia, niin ei haittaisi ne menetetyt niin paljon Hymyilee
Viime vieheen jonka löysin oli salmo slider prismasta maksoi 4,76€ alennuksineen Hymyilee leveästi, viimeksi kalassa ollessani uistin, jonka löysin taisi olla storm Hymyilee

Kv3
fisustaja92

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #52 : 29.09.10 - klo:15:30 »

Eilen oli vesi ~4 metriä miinuksella niin löysin Krokodil 80:sen, joka oli itse menetetty pari reissua takaperin. Onneksi ei suolavesi kerennyt tuhojaan tehdä.
_Junior_

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #53 : 29.09.10 - klo:17:53 »

Eilen oli vesi ~4 metriä miinuksella niin löysin Krokodil 80:sen, joka oli itse menetetty pari reissua takaperin. Onneksi ei suolavesi kerennyt tuhojaan tehdä.
Miten se niin paljon oli? Järkyttynyt
fisustaja92

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #54 : 29.09.10 - klo:18:57 »

Miten se niin paljon oli? Järkyttynyt

Jaa-a, hyvä kysymys... Kyllähän se syksystä laskee huimasti mutta tässä vaiheessa noin paljon... Tänään oli noussu, mutta vielä kuitenkin about metrin miinuksella.
Wallu74
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #55 : 29.09.10 - klo:19:50 »

Tarkottanet, että vesiraja oli 4m miikalla, eikä veden korkeus Hymyilee
fisustaja92

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #56 : 29.09.10 - klo:19:52 »

Tarkottanet, että vesiraja oli 4m miikalla, eikä veden korkeus Hymyilee

Niinhän siitä puhutellaan  Iskee silmää
esteri123

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #57 : 30.09.10 - klo:07:54 »

Itse en löytänyt mitään mutta isäni löysi jonkun loton tapaisen lipan Epävarma
fisustaja92

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #58 : 01.10.10 - klo:09:38 »

Eilen tuli oman uistimen mukana pohjasta Barra Magnum. Oli vuoden verta sielä lillunut, kun sinkkikoukuista oli väkäset osittain jo syöpynyt. Maali vähän haalistunut, mutta kai tota käyttääkin kelpaa. Rapalan kesäkampanja boxista se viherkromiselkä.
aksu97

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #59 : 04.10.10 - klo:17:26 »

semmonen vanha lippa Cool ties kuinka monta vuotta se oli siinä ollut Epävarma

Hiljaa. Kohta se tulee...
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 13   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: