Kyllä!

. Hullulta kuulostaa ja sitä se on! Peukaloon noin 15 metriä siimaa ja eikun uimaan jollakin lammella

, sopivan vauhdin kun löytää niin oikeasti tulee kalaa, itte sain 7 yli 300 gramman ahventa + alle kilon hauen ja karkuutin useammankin ahvenen!

, hitto se on siisti tunne kun tuntuu se nykiminen, ja hirvee jännitys että pystyykö uimaan rantaan niin että kala pysyy kiinni

. Ihan oikeasti näin olen saanut kalaa oranssilla vanhalla rapalan uistimella

. Kaikki joilla on mökki jonkin lammen rannassa niin kokeilkaas ens kesänä. Eihän se useinkaan ole tuottoisaa puuhaa, tai mitenkään erikoisen helppoakaan, mutta sitten kun on sopiva uistin, sopiva aika ja sopiva vauhti nin se on hauskaa. Kuntokin kasvaa.

vähän turhan kylmää vettä alkaa nytten tosin olla ainakin mulle

, mutta jos uskallatte kokeilla niin antaa mennä vaan. Kesällä vaikkei mitään tuliskaan niin kyllä se tuo hymyn huulille kun ajattelee vaan mitä on tekemässä, mä kun vielä tein sitä alasti

.
...loppujen lopuks sain siis yks ilta kesällä tunnissa vaivaiset 2 kiloa ahventa miinus ne pienet jotka heitin takaisin, sopiva paikka jos on niin se on kiva touhua, voi vetää myös matoa niin voi saada mahdollisesti myös särkikaloja

...onko liian hullua touhua teille...?