onhan se tuo ruskeakoski ja sen lähellä olevat kosket mutta itse olen koko kesän niissä reissannut viimeksi eilen niin itse en enää sinne mene...koko kesä sieltä saatu saalis on 2 ahventa
eipä tuo ruskeakoski mikään kovin kalaisa paikka ole muutenkaan, mutta alempana olevalta peltokoskelta on tänäkin vuonna tullut lohia paljonkin, itse tuosta ruskeakoskelta kartuutin muutaman lohen ja yhden taimenen, vääräkoskelta taas saatu ylös tänävuonna toistakymmentä mittataimenta