Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Joensuun kosket ja joet

(Luettu 8981 kertaa)
NonProkalastaja

0
Poissa

Profiili
« : 07.09.10 - klo:16:33 »

Niin ja vielä tarkemmin: Sellaisia koskia/jokia onko jonne ei erikseen tarvitsisi maksaa kalastamisesta  Hymyilee leveästi, kertokaa jos on!

-"...ja TAASKO se uistin on puussa?!?"
TuMi
Vieras
« Vastaus #1 : 25.10.10 - klo:10:35 »

Niin ja vielä tarkemmin: Sellaisia koskia/jokia onko jonne ei erikseen tarvitsisi maksaa kalastamisesta  Hymyilee leveästi, kertokaa jos on!

Olet varmaan huomannut tuon kalapaikat, sen saa järjestetyä joko vesistön nimen tai paikkakunnan mukaan sivun vasemmasta laidasta. Sieltä löydät mm. myös Joensuun. http://www.kalasaalis.com/selaus/vesistot/163/72/0/J#Joensuu

Esimerkiksi Pielisjoki on yksi alueen joista. Pielisjoen sivuilta näet myös millä viehevärillä kaloja on tullut, mitä kaloja sieltä on saatu ja näet myös suoraan kartalta kaikki Pielisjokeen liitetyt kalat, joihin karttamerkki on asetettu.
NonProkalastaja

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 25.10.10 - klo:14:03 »

Kiitokia TuMille tuosta tiedosta, tietääkö kukaan täältä vielä jotain pienempää kalapaikkaa jonne ei maksuja tarvitsis, tai ne eivät ainakaan kovin suuret olisi Huh
AnttiR
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 20.09.11 - klo:11:50 »

Kiitokia TuMille tuosta tiedosta, tietääkö kukaan täältä vielä jotain pienempää kalapaikkaa jonne ei maksuja tarvitsis, tai ne eivät ainakaan kovin suuret olisi Huh

Jänisjoki/Ruskeakoski Joensuun Huhtilammella.

Ruskeakoski
karhjy
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 21.09.11 - klo:18:27 »

onhan se tuo ruskeakoski ja sen lähellä olevat kosket mutta itse olen koko kesän niissä reissannut viimeksi eilen niin itse en enää sinne mene...koko kesä sieltä saatu saalis on 2 ahventa
zetz
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 15.10.11 - klo:07:40 »

onhan se tuo ruskeakoski ja sen lähellä olevat kosket mutta itse olen koko kesän niissä reissannut viimeksi eilen niin itse en enää sinne mene...koko kesä sieltä saatu saalis on 2 ahventa

eipä tuo ruskeakoski mikään kovin kalaisa paikka ole muutenkaan, mutta alempana olevalta peltokoskelta on tänäkin vuonna tullut lohia paljonkin, itse tuosta ruskeakoskelta kartuutin muutaman lohen ja yhden taimenen, vääräkoskelta taas saatu ylös tänävuonna toistakymmentä mittataimenta
ProMan
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 14.11.11 - klo:21:30 »

Haluaisin tietää kuinka isoja kaloja olette saaneet koskista Joensuun alueella. Laittakaa myös millä se tuli.

No voi v...
NonProkalastaja

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 14.11.11 - klo:21:51 »

Lohikaloja ei ole vielä tullut...  Surullinen

,Mutta hei! Kuinkas moni muu on muka saanut virvelillä koskesta PASURIN? Voi olla alueellisestikin suuri pasuri virvelillä saaduksi Virnistää
ProMan
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 15.11.11 - klo:15:53 »

Kukaan muu ei saa pasuria koskesta. Virnistää
Tagit: Koski  koskikalastus  joensuu  Itä-Suomi 
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: