ETUSIVU
VIDEOT
KUVAT
KALAT
KALAPAIKAT
MÖKIT
UISTIMET
KESKUSTELU
KALASTAJAT
HAKU
Keskustelu
Ohjeet
Kalenteri
Kalastus keskustelu
Yleinen keskustelu
Ylläpito
Kalasaalis.Com - chattiin liittyminen
Sivuja:
1
[
2
]
3
4
5
6
...
17
Siirry alas
Tulostusversio
Kalasaalis.Com - chattiin liittyminen
(Luettu 142161 kertaa)
fisustaja92
0
Poissa
Vs: Kalasaalis.Com - chatin säännöt
«
Vastaus #15 :
01.10.10 - klo:19:59 »
Ja eiköhän kaikki, jotka milloinkin chattaa halua, käy siellä kattelemassa. Kehottaa tietty voi jokaista halukasta illasta kattelemaan, josko olisi porukkaa... No nyt tuli taas uutta väkeä, lähemmäs 30 käyttäjää tiimissä, luulisi pikkuhiljaa, että sielä olisi miltein aina väkeä. Mutta jotkut käyvät kirjottamassa vain "moro", eikä näy sen koommin.
Anyway, ei auta kuin toivoa
Laitoksesta karannut rantahörhö.
Mäski
0
Poissa
Vs: Kalasaalis.Com - chatin säännöt
«
Vastaus #16 :
07.10.10 - klo:18:55 »
No laitanpa nyt tähänkin, että kaikki varmasti tajuavat.
Sattuipa tässä oisko muutama päivä sitten, että eräs henkilö (en nyt tässä sitä mainitse) innostui vähän chatin hymiöitä spämmäilemään. Koko juttu on nyt hoidettu ylläpidon kanssa, mutta laitan tähän nyt vaan kaikille tiedoksi, että älkää laittako noita hymiöitä kovinkaan paljoa tuonne.. Sovitaanko nyt suurinpiirtein 3 hymiöitä max. Tulee kauhean sotkuisen näköinen chatti ja muutankin huono tapa. Ja lisäksi foorumin taso laskee jos kaikki rupeaa spämmäilemään hymiöitä liikaa. Eli sama sääntö kun tällä keskustelualueella.
No, pieni huomautus vain kaikkien tietoon ettei varmasti tule mitään erikoista...
Fisustaja92 kanssa tätä asiaa ollaan vähän keskusteltu. Eipä tuolla chatissa ole tähän mennessä mitään suurempia asioita tapahtunut. Tuli vain mieleen tämä, kun sattui tuo tapaus tässä jonkin aikaa sitten. Tosin hyvin on käyttäjät chattia käyttänyt. Ei ole suunilleen mitää tullut Minulle, Fisustaja92:selle ja Tupalle kun ollaan valvottu tuota.
Team Tunturi
T11Mika
Vähälahjaiset
0
Poissa
Vs: Kalasaalis.Com - chatin säännöt
«
Vastaus #17 :
12.10.10 - klo:08:35 »
Lainaus käyttäjältä: fisustaja92 - 10.10.10 - klo:18:13
Lissää ihmisiä chattiin, kittoos
Paljonkos tuota käytetään? Onko tullu esiin korjattavia juttuja?
Yhdestä häiriötapauksesta ilmottelit eli sitä sorttia ei ole pahemmin tainnut olla ja hyvä niin, mutta mites muuten. Toimiiko chat niin kun pitää vaikka olis enemmänkin porukkaa?
Mika
Trust me - I know what I'm doing
fisustaja92
0
Poissa
Vs: Kalasaalis.Com - chatin säännöt
«
Vastaus #18 :
12.10.10 - klo:09:19 »
Lainaus käyttäjältä: T11Mika - 12.10.10 - klo:08:35
Paljonkos tuota käytetään? Onko tullu esiin korjattavia juttuja?
Yhdestä häiriötapauksesta ilmottelit eli sitä sorttia ei ole pahemmin tainnut olla ja hyvä niin, mutta mites muuten. Toimiiko chat niin kun pitää vaikka olis enemmänkin porukkaa?
Hyvin toimii, ei mitään mainittavaa. Ennätyskävijämäärä rikottiin... Toissapäivänä, eli ruhtinaaliset 10 käyttäjää samanaikaisesti. Toisin sanoen, kiirettä ei ole. Ja välillä tuo on päivän, vähän päällekin ilman kirjoituksia. Muistaakseni eilen ei kirjoiteltu, mitä yöllä kävin vilkaisemassa. Yleensä auttanut, jotta postailee tähän, ainekin muutamia käyttäjiä tulee.
Itse chattiin, en ole ihan varma, kirjoitteliko joku jotta näkee itellänsä tuplaviestit, ja muut eivät näe. Joskus menee jokunen (muutama) sekunti,jotta viestit näkyy. Omasta mielestä ei mitään vakavaa. Jos jonkun mielestä on, kirjoittelee...?
TuMi
Vieras
Vs: Kalasaalis.Com - chatin säännöt
«
Vastaus #19 :
12.10.10 - klo:10:35 »
Lainaus käyttäjältä: fisustaja92 - 12.10.10 - klo:09:19
Hyvin toimii, ei mitään mainittavaa. Ennätyskävijämäärä rikottiin... Toissapäivänä, eli ruhtinaaliset 10 käyttäjää samanaikaisesti. Toisin sanoen, kiirettä ei ole. Ja välillä tuo on päivän, vähän päällekin ilman kirjoituksia. Muistaakseni eilen ei kirjoiteltu, mitä yöllä kävin vilkaisemassa. Yleensä auttanut, jotta postailee tähän, ainekin muutamia käyttäjiä tulee.
Itse chattiin, en ole ihan varma, kirjoitteliko joku jotta näkee itellänsä tuplaviestit, ja muut eivät näe. Joskus menee jokunen (muutama) sekunti,jotta viestit näkyy. Omasta mielestä ei mitään vakavaa. Jos jonkun mielestä on, kirjoittelee...?
Tuplaviestit taitavat johtua siitä, että kalasaalis.com on auki useammassa eri selainikkunassa/välilehdessä. Eli esim jos kirjoitat foorumille ja pidät yhtä aikaa chattiä päällä sinulla on kaksi ikkunaa auki. Itse huomasin saavani omat kirjoitukset viitenä kappaleena (oli viisi ks.com ikkunaa auki)
Se on kieltämättä hieman häiritsevää, mutta siihen auttaa esimerkiksi se että loggaa sisään eri selaimella ja selailee sivuja toisella ilman kirjautumista.
Mäski
0
Poissa
Vs: Kalasaalis.Com - chatin säännöt
«
Vastaus #20 :
12.10.10 - klo:12:03 »
Lainaus käyttäjältä: T11Mika - 12.10.10 - klo:08:35
Paljonkos tuota käytetään? Onko tullu esiin korjattavia juttuja?
Yhdestä häiriötapauksesta ilmottelit eli sitä sorttia ei ole pahemmin tainnut olla ja hyvä niin, mutta mites muuten. Toimiiko chat niin kun pitää vaikka olis enemmänkin porukkaa?
Hyvin menee. Välillä ei ole chatissa ketään ja välillä on sitten kaikki. Juu, niinkuin fisustaja92 jo sanoi niin ennätys rikottiin. 10 käyttäjää juttelemassa. Yksi ainoa häirikkö tapaus tuli jonka huomasin ja sanoin fisustajalle ja hän vissiin sinulle.
Kaikki jotka tuota käyttävät niin kyllä ymmärtävät, että miten siellä käyttäydytään. Hyvin homma menee!
Mäski
0
Poissa
Vs: Kalasaalis.Com - chatin säännöt
«
Vastaus #21 :
12.10.10 - klo:20:30 »
Pääseekö väki chattaamaan? Keksitääs taas uusi aihe. Viimeksi taisi olla minun ja fisustaja92:sen värisuunnitelmat perzan vaappukilpailuun.
_Junior_
0
Poissa
Vs: Kalasaalis.Com - chatin säännöt
«
Vastaus #22 :
17.10.10 - klo:20:24 »
Tulkaa nyt chattiin, kun on näinkin paljon populaa kirjautuneena sisään!
Kv3
Alukin
0
Poissa
Vs: Kalasaalis.Com - chatin säännöt
«
Vastaus #23 :
21.10.10 - klo:22:46 »
Täältä tultaisiin mukaan, lisäilkääpäs tiimiin
Edit: Lisätty.
Mäski
0
Poissa
Vs: Kalasaalis.Com - chatin säännöt
«
Vastaus #24 :
29.12.10 - klo:12:03 »
Lainaus käyttäjältä: _Junior_ - 29.12.10 - klo:01:13
Jos chattiin haluaa mukaan jotain porukkaa, niin olkaa siellä se aika, mitä olette kirjautuneet tänne, niin kyllä silloin sinne joku tulee ja älkää enään valittako chatin puolelle "Ei tääl oo taaskaa ketää"!
Juurikin näin! Tai toinen vahtoehto on laittaa tähän topikkiin viestiä. Esimerkki1: Pääseekö nyt kukaan chattiin, olen siellä. Tai esimerkki2: Tulkaa huomenna klo **:** chattailemaan.
Jotenkin tuohon tyyliin.
Mäski
0
Poissa
Vs: Kalasaalis.Com - chatin säännöt
«
Vastaus #25 :
05.02.11 - klo:19:20 »
Laitanpa tähänkin mitä kerroin jo tzätin puolella...
Laittakaa edelleenkin tähän ketjuun viestiä, mikäli haluatte kaveria/kavereita sinne. Turhapa sinne on mennä ja sanoa, että "tääl ei oo taaskaa ketää". Tai sitten niitä aikoja tietyille päiville kannattaa laitella. Mielummin iltaselle, että on suurempi mahdollisuus saada juttukaveria sinne.
Tietenkin nyt talvisaikaan siellä on hiljasempaa, mutta kyllä se kevättä kohti herää talviunesta kun avovesikausi alkaa.
Mukavia chattailu hetkiä !!
erämaa
0
Poissa
Vs: Kalasaalis.Com - chatin säännöt
«
Vastaus #26 :
07.02.11 - klo:18:38 »
Lisätkää mutki
Edit: Lisätty.
MiikaM
0
Poissa
Vs: Kalasaalis.Com - chatin säännöt
«
Vastaus #27 :
11.02.11 - klo:23:05 »
Moi.
Minä myös voisin liittyä
Edit: Lisätty.
psychocowboy
0
Poissa
Vs: Kalasaalis.Com - chatin säännöt
«
Vastaus #28 :
11.02.11 - klo:23:20 »
Jospa kokeilis mitä juttua on tarjolla eli jos pääsis mukaan....
Edit: Olet jo mukana. Ylläpito / modet valmiiksi ilman kysymistä.
psychocowboy
0
Poissa
Vs: Kalasaalis.Com - chatin säännöt
«
Vastaus #29 :
12.02.11 - klo:15:36 »
Lainaus käyttäjältä: psychocowboy - 11.02.11 - klo:23:20
Jospa kokeilis mitä juttua on tarjolla eli jos pääsis mukaan....
Edit: Olet jo mukana. Ylläpito / modet valmiiksi ilman kysymistä.
Kiitos vinkistä (poistun häpeillen näppiksen taakse...). Mutta missä on popula? Tuollahan on ihan kuollutta. Luulis nyt tuhansien jäsenien keskuudesta löytyvän sakkia 24/7 tuonne
Lisäää populaa tuonne niin jää foorumilta turha "chattaily" pois.
Tagit:
Chat
Säännöt
Sivuja:
1
[
2
]
3
4
5
6
...
17
Siirry ylös
Tulostusversio
Siirry:
Ole hyvä ja valitse kohde:
-----------------------------
Yleinen keskustelu
-----------------------------
=> Yleistä keskustelua kalastuksesta
=> Vapaamuotoinen keskustelu
=> Kalastusaiheiset kilpailut
=> Ylläpito
-----------------------------
Kalastusmuodot
-----------------------------
=> Heittokalastus
=> Vetouistelu
=> Perhokalastus
=> Pilkintä
=> Pyydyskalastus
=> Onginta
=> Muut kalastusmuodot
-----------------------------
Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet
-----------------------------
=> Kelat, vavat ja siimat
===> Haspelit eli avokelat
===> Hyrräkelat ja umpikelat
===> Perhokelat
===> Haspelivavat
===> Hyrrävavat
===> Perhovavat ja perhosetit
===> Siimat
=> Uistimet, perhot ja pilkit
===> Vaaput
===> Lusikat
===> Lipat
===> Jerkit
===> Jigit
===> Perhot
===> Pilkit
=> Veneet, moottorit ja veneilytarvikkeet
=> Muut kalastustarvikkeet
-----------------------------
Kalastus alueet, kalapaikat ja vesistöt
-----------------------------
=> Lappi
=> Oulun lääni
=> Länsi-Suomi
=> Keski-Suomi
=> Itä-Suomi
=> Etelä-Suomi
=> Ulkomaat
-----------------------------
Kalastustiimit
-----------------------------
=> Tiimien keskustelualueet
===> Pohjolan-perhokalastajat
===> Team FisKarNa
===> Kuusamo Pro-Sport Fishing Team
===> Team JyPy-[FIN]
===> Hullut
===> Kivijärven Kalastajat
===> Serkkupoika kalastus
===> MKK
===> Jänkhäkoirat
===> Tormentor
===> Team Odin
===> Juha
===> Kalastuskolmio
===> Korpi
===> Etelä-karjalan kalatusteam
===> Team-> kainuun eräjormat HH
===> Team Äänekoski
===> Team Länä
===> Iikluuvin IFK
===> Huru-Ukot
===> Särkilahden Lahnat
===> Team Siimasotku
===> Team JVC
===> Erä Jorma Puukot
===> Puukko joket
===> Pullukat kalastajat
===> Kalajätkät
===> Fishing team
===> Fishing Team Luumäki
===> AJ Vetomiehet
===> Satakunnan kalaveikot
===> Team Finland
===> Countryfishers
===> Team RäiVapa
===> Team pöljäilijä kalastajat
===> Suomen perhokalastajat
===> Tampereen saalistajat
===> -LappijaWaappu-
===> Team Räpellys
===> Lakakelaajat
===> Löysiä siimoja
===> Salmon Finland
===> Loimijoki fishing club
===> Litsa Fishing
===> Jyväskylän Kalastus
===> Laju
===> Pro Hauki 99
===> Kristiinan kalamiehet
===> Vapaveikot
===> TePe
===> Taimen Super 99
===> Keski-Suomen Kalastajat
===> Heinola Fishing Team
===> Team UrbanFishing
===> Hollolan and lahden kalastajat
===> Hollola,s and lahti,s fishers team
===> Heinolan Luupäät
===> Hauki-miehet
===> Hauki-miehet69
===> Ahven-hauki
===> Predator
===> Niinisalo Pro Fishing NPF
===> Nyt Nappaa Piste Com
===> Rapula
===> Kalakamut
===> Toinen Halpa
===> Uudenkaupungin harppuunakalastajat
===> Pietarsaaren kalastajat
===> Alavus fishing team
===> Team Silakka
===> Team Hazardi
===> Vieheiden tekijät
===> Juku-vieheet
===> Suomalaiset Eränkäviät
===> Team-PadonKeisarit
===> Finland Fishers
===> Kotasen koskikalastajat
===> Palokan Isot Kalat Oy
===> Team Haukimiehet
===> Mursu Kalastajat
===> UrpoErämies Productions
===> Blue_Tm_fishers
===> AntiBite
===> Savon Saalistajat
===> Monitoimi kalastajat
===> Team Radansuu
===> Ramopunks
===> :KH-Tiimi:
===> Puolenhehtaarin metsä
===> KalaKopla
===> FC Hauki
===> Seinäjoen kalastajat
===> Muhoksen kalastajat
===> Youngmanfisherman
===> Luoto fishing croup
===> PRO GEAR
===> Tampereen kalastajat
===> Hämeenlinnan kala miehet
===> Kalamiehet 1000
===> team jiggarit
===> TeamLottaBete (TLB)
===> Pari kalastajaa
===> Suurkalastajat
===> Huom häkä
===> Jutin Jerzkan fisuretket
-----------------------------
Muut
-----------------------------
=> Kalastusartikkelit
=> Myydään
=> Ostetaan
=> Mainosilmoitukset
=> Tee-Se-Itse
=> Kalenteri
=> Testiosio
Ladataan...