Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 ... 17   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Kalasaalis.Com - chattiin liittyminen

(Luettu 142161 kertaa)
fisustaja92
*****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #15 : 01.10.10 - klo:19:59 »

Ja eiköhän kaikki, jotka milloinkin chattaa halua, käy siellä kattelemassa. Kehottaa tietty voi jokaista halukasta illasta kattelemaan, josko olisi porukkaa... No nyt tuli taas uutta väkeä, lähemmäs 30 käyttäjää tiimissä, luulisi pikkuhiljaa, että sielä olisi miltein aina väkeä. Mutta jotkut käyvät kirjottamassa vain "moro", eikä näy sen koommin.
Anyway, ei auta kuin toivoa  Hymyilee

Laitoksesta karannut rantahörhö.
Mäski
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #16 : 07.10.10 - klo:18:55 »

No laitanpa nyt tähänkin, että kaikki varmasti tajuavat. Iskee silmää

Sattuipa tässä oisko muutama päivä sitten, että eräs henkilö (en nyt tässä sitä mainitse) innostui vähän chatin hymiöitä spämmäilemään. Koko juttu on nyt hoidettu ylläpidon kanssa, mutta laitan tähän nyt vaan kaikille tiedoksi, että älkää laittako noita hymiöitä kovinkaan paljoa tuonne.. Sovitaanko nyt suurinpiirtein 3 hymiöitä max. Tulee kauhean sotkuisen näköinen chatti ja muutankin huono tapa. Ja lisäksi foorumin taso laskee jos kaikki rupeaa spämmäilemään hymiöitä liikaa. Eli sama sääntö kun tällä keskustelualueella.  Hymyilee No, pieni huomautus vain kaikkien tietoon ettei varmasti tule mitään erikoista... Iskee silmää

Fisustaja92 kanssa tätä asiaa ollaan vähän keskusteltu. Eipä tuolla chatissa ole tähän mennessä mitään suurempia asioita tapahtunut. Tuli vain mieleen tämä, kun sattui tuo tapaus tässä jonkin aikaa sitten. Tosin hyvin on käyttäjät chattia käyttänyt. Ei ole suunilleen mitää tullut Minulle, Fisustaja92:selle ja Tupalle kun ollaan valvottu tuota.


Team Tunturi
T11Mika
Vähälahjaiset
*

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #17 : 12.10.10 - klo:08:35 »

Lissää ihmisiä chattiin, kittoos  Iskee silmää

Paljonkos tuota käytetään? Onko tullu esiin korjattavia juttuja?
Yhdestä häiriötapauksesta ilmottelit eli sitä sorttia ei ole pahemmin tainnut olla ja hyvä niin, mutta mites muuten. Toimiiko chat niin kun pitää vaikka olis enemmänkin porukkaa?

Mika
Trust me - I know what I'm doing
fisustaja92
*****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #18 : 12.10.10 - klo:09:19 »

Paljonkos tuota käytetään? Onko tullu esiin korjattavia juttuja?
Yhdestä häiriötapauksesta ilmottelit eli sitä sorttia ei ole pahemmin tainnut olla ja hyvä niin, mutta mites muuten. Toimiiko chat niin kun pitää vaikka olis enemmänkin porukkaa?

Hyvin toimii, ei mitään mainittavaa. Ennätyskävijämäärä rikottiin... Toissapäivänä, eli ruhtinaaliset 10 käyttäjää samanaikaisesti. Toisin sanoen, kiirettä ei ole. Ja välillä tuo on päivän, vähän päällekin ilman kirjoituksia. Muistaakseni eilen ei kirjoiteltu, mitä yöllä kävin vilkaisemassa. Yleensä auttanut, jotta postailee tähän, ainekin muutamia käyttäjiä tulee.

Itse chattiin, en ole ihan varma, kirjoitteliko joku jotta näkee itellänsä tuplaviestit, ja muut eivät näe. Joskus menee jokunen (muutama) sekunti,jotta viestit näkyy. Omasta mielestä ei mitään vakavaa. Jos jonkun mielestä on, kirjoittelee...?
TuMi
Vieras
« Vastaus #19 : 12.10.10 - klo:10:35 »

Hyvin toimii, ei mitään mainittavaa. Ennätyskävijämäärä rikottiin... Toissapäivänä, eli ruhtinaaliset 10 käyttäjää samanaikaisesti. Toisin sanoen, kiirettä ei ole. Ja välillä tuo on päivän, vähän päällekin ilman kirjoituksia. Muistaakseni eilen ei kirjoiteltu, mitä yöllä kävin vilkaisemassa. Yleensä auttanut, jotta postailee tähän, ainekin muutamia käyttäjiä tulee.

Itse chattiin, en ole ihan varma, kirjoitteliko joku jotta näkee itellänsä tuplaviestit, ja muut eivät näe. Joskus menee jokunen (muutama) sekunti,jotta viestit näkyy. Omasta mielestä ei mitään vakavaa. Jos jonkun mielestä on, kirjoittelee...?
Tuplaviestit taitavat johtua siitä, että kalasaalis.com on auki useammassa eri selainikkunassa/välilehdessä. Eli esim jos kirjoitat foorumille ja pidät yhtä aikaa chattiä päällä sinulla on kaksi ikkunaa auki. Itse huomasin saavani omat kirjoitukset viitenä kappaleena (oli viisi ks.com ikkunaa auki) Hymyilee Se on kieltämättä hieman häiritsevää, mutta siihen auttaa esimerkiksi se että loggaa sisään eri selaimella ja selailee sivuja toisella ilman kirjautumista.
Mäski
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #20 : 12.10.10 - klo:12:03 »

Paljonkos tuota käytetään? Onko tullu esiin korjattavia juttuja?
Yhdestä häiriötapauksesta ilmottelit eli sitä sorttia ei ole pahemmin tainnut olla ja hyvä niin, mutta mites muuten. Toimiiko chat niin kun pitää vaikka olis enemmänkin porukkaa?
Hyvin menee. Välillä ei ole chatissa ketään ja välillä on sitten kaikki. Juu, niinkuin fisustaja92 jo sanoi niin ennätys rikottiin. 10 käyttäjää juttelemassa. Yksi ainoa häirikkö tapaus tuli jonka huomasin ja sanoin fisustajalle ja hän vissiin sinulle.  Iskee silmää Kaikki jotka tuota käyttävät niin kyllä ymmärtävät, että miten siellä käyttäydytään. Hyvin homma menee!  Hymyilee
Mäski
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #21 : 12.10.10 - klo:20:30 »

Pääseekö väki chattaamaan? Keksitääs taas uusi aihe. Viimeksi taisi olla minun ja fisustaja92:sen värisuunnitelmat perzan vaappukilpailuun. Hymyilee leveästi
_Junior_
***

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #22 : 17.10.10 - klo:20:24 »

Tulkaa nyt chattiin, kun on näinkin paljon populaa kirjautuneena sisään! Iskee silmää

Kv3
Alukin
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #23 : 21.10.10 - klo:22:46 »

Täältä tultaisiin mukaan, lisäilkääpäs tiimiin

Edit: Lisätty.
Mäski
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #24 : 29.12.10 - klo:12:03 »

Jos chattiin haluaa mukaan jotain porukkaa, niin olkaa siellä se aika, mitä olette kirjautuneet tänne, niin kyllä silloin sinne joku tulee ja älkää enään valittako chatin puolelle "Ei tääl oo taaskaa ketää"!  Vihainen
Juurikin näin! Tai toinen vahtoehto on laittaa tähän topikkiin viestiä. Esimerkki1: Pääseekö nyt kukaan chattiin, olen siellä. Tai esimerkki2: Tulkaa huomenna klo **:** chattailemaan.

Jotenkin tuohon tyyliin. Hymyilee
Mäski
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #25 : 05.02.11 - klo:19:20 »

Laitanpa tähänkin mitä kerroin jo tzätin puolella...

Laittakaa edelleenkin tähän ketjuun viestiä, mikäli haluatte kaveria/kavereita sinne. Turhapa sinne on mennä ja sanoa, että "tääl ei oo taaskaa ketää". Tai sitten niitä aikoja tietyille päiville kannattaa laitella. Mielummin iltaselle, että on suurempi mahdollisuus saada juttukaveria sinne. Iskee silmää Tietenkin nyt talvisaikaan siellä on hiljasempaa, mutta kyllä se kevättä kohti herää talviunesta kun avovesikausi alkaa. Hymyilee leveästi

Mukavia chattailu hetkiä !!
erämaa
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #26 : 07.02.11 - klo:18:38 »

Lisätkää mutki Hymyilee

Edit: Lisätty.
MiikaM
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #27 : 11.02.11 - klo:23:05 »

Moi.

Minä myös voisin liittyä Hymyilee

Edit: Lisätty.
psychocowboy
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #28 : 11.02.11 - klo:23:20 »

Jospa kokeilis mitä juttua on tarjolla eli jos pääsis mukaan....

Edit: Olet jo mukana. Ylläpito / modet valmiiksi ilman kysymistä.
psychocowboy
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #29 : 12.02.11 - klo:15:36 »

Jospa kokeilis mitä juttua on tarjolla eli jos pääsis mukaan....

Edit: Olet jo mukana. Ylläpito / modet valmiiksi ilman kysymistä.
Kiitos vinkistä (poistun häpeillen näppiksen taakse...). Mutta missä on popula? Tuollahan on ihan kuollutta. Luulis nyt tuhansien jäsenien keskuudesta löytyvän sakkia 24/7 tuonne Järkyttynyt
Lisäää populaa tuonne niin jää foorumilta turha "chattaily" pois.
Tagit: Chat Säännöt 
Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 ... 17   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines