Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 17   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Kalasaalis.Com - chattiin liittyminen

(Luettu 142159 kertaa)
fisustaja92
*****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #30 : 12.02.11 - klo:18:34 »

Kiitos vinkistä (poistun häpeillen näppiksen taakse...). Mutta missä on popula? Tuollahan on ihan kuollutta. Luulis nyt tuhansien jäsenien keskuudesta löytyvän sakkia 24/7 tuonne Järkyttynyt
Lisäää populaa tuonne niin jää foorumilta turha "chattaily" pois.

Kuollutta nimenomaan. Olisikohan tasan 60 käyttäjää tiimissä mukana tällä hetkellä, mutta yhteinen aika on sitten...  Iskee silmää

Laitoksesta karannut rantahörhö.
fisustaja92
*****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #31 : 14.02.11 - klo:16:02 »

Muistutan, jotta chatin puolella keskustelu on vapaata, eli olemassa ei periaatteessa ole offtopic-viestejä. Joka ei kuitenkaan tarkoita, ettei sääntöjä olisi. Chatissä pätee samat säännöt kuin foorumillakin, kuten esimerkiksi:

- Hymiöiden liikakäyttö (max. 3 peräkkäin)
- Turha viestien spämmäily (hymiöillä tai ilman)
- Huutaminen (Isot kirjaimet)
- Kiroilu
- Pään aukominen

Mahdollista on, ettei toista varoitusta tule, ainekaan kolmatta  Iskee silmää

Ulkopuoliset, welcome.
TuMi
Vieras
« Vastaus #32 : 14.02.11 - klo:17:22 »

Muistutan, jotta chatin puolella keskustelu on vapaata, eli olemassa ei periaatteessa ole offtopic-viestejä. Joka ei kuitenkaan tarkoita, ettei sääntöjä olisi. Chatissä pätee samat säännöt kuin foorumillakin, kuten esimerkiksi:

- Hymiöiden liikakäyttö (max. 3 peräkkäin)
- Turha viestien spämmäily (hymiöillä tai ilman)
- Huutaminen (Isot kirjaimet)
- Kiroilu
- Pään aukominen

Mahdollista on, ettei toista varoitusta tule, ainekaan kolmatta  Iskee silmää

Ulkopuoliset, welcome.


Juurinkin näin. Fisustaja92, Tupa ja Mäski toimivat aiempaan tapaan chatin valvojina ja ilmoittavat ylläpidolle virheellisestä toiminnasta. Sääntöjen rikkomisesta seuraa chatistä poisto ja räikeissä tapauksissa voidaan käyttäjä poistaa kokonaan kalasaalis.comista.
Barra
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #33 : 27.11.11 - klo:22:36 »

Eikös tuonne pääse kaikkien kanssa kirjotteleen kun menee vaan sinne chatiin?

Pitää kuulua tähän tiimiin. Eli ilmeisesti nämä kysyvät tiimiin pääsyä, tai sitten ovat hokasseet jotain väärin. Eli lukaskaa ensimmäinen sivu.

Dafag did I just said...
Sohjokauha
Vieras
« Vastaus #34 : 17.04.12 - klo:18:19 »

Mikäs tiimi se tämmönen on? Montako jäsentä on?

Tämä on KS.comin chat tiimi. Eli tiimissä on chat jossa chattäillään. Pikasesti kun laskin kaikki tiimin jäsenet niin 104, liity mukaan niin on 105. Hymyilee
fisustaja92
*****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #35 : 14.09.12 - klo:20:47 »

Uusi masina kotiutunut joten minä lisäilen porukkaa taas...
Kalatunnus
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #36 : 15.09.12 - klo:20:55 »

oisko chatiin porukkaa

en jaksa edes yrittää, koska tyhjän saa ilman yritystä.
krisu
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #37 : 17.09.12 - klo:12:33 »

chat?
TuMi
Vieras
« Vastaus #38 : 24.09.12 - klo:09:07 »

Siivosin hieman turhia viestejä. Tämä ei kuitenkaan tarkoitat sitä, etteikö jatkossakin tässä ketjussa saisi pyytää porukkaa chattiin. Alkoi vain info häviämään muiden viestien sekaan. Tähän ketjuun voit kirjoittaa kun haluat liittyä chat-ryhmään tai kun toivot muiden ihmisten tulevan chattäilemään kanssasi. Chatin puolella keskustelu on vapaata, mutta siellä vallitsee seuraavat säännöt:

1. Chatin valvojiksi on valittu fisustaja92, Tupa ja Mäski. Ylläpito-oikeudet kattavat chatin ja siihen liittyvään tiimiin koskevat asiat.

2. fisustaja92 toimii chatin pääylläpitäjänä, mikä tarkoittaa sitä, että fisustaja92 vastaa käyttäjien lisäämisest. Mikäli jatkuvaa häirintää ilmenee ja asiasta on asianomaiselle ilmoitettu tästä on fisustaja92:lla myös oikeus poistaa ko henkilö väliaikaisesti chatistä. Myös muut valvojat seuraavat tilannetta  ja ilmoittavat näistä tapahtumista kscom ylläpidolle.

3. Chatissä ei tarvitse keskittyä niin paljon oikeinkirjoitukseen, kuin esiemrkiksi foorumilla ja viestintä on muutenkin vapaampaa. Chatissä toimii silti samat pelisäännöt mitä foorumilla.

******
Eli kaikki tähän chattiin halukkaat laittavat viestiä joko tähän viestiketjuun taikka YV:tä niin lisään hänet.
******

Linkki Chattiin: http://www.kalasaalis.com/chat/318


Muistutan, jotta chatin puolella keskustelu on vapaata, eli olemassa ei periaatteessa ole offtopic-viestejä. Joka ei kuitenkaan tarkoita, ettei sääntöjä olisi. Chatissä pätee samat säännöt kuin foorumillakin, kuten esimerkiksi:

- Hymiöiden liikakäyttö (max. 3 peräkkäin)
- Turha viestien spämmäily (hymiöillä tai ilman)
- Huutaminen (Isot kirjaimet)
- Kiroilu
- Pään aukominen

Mahdollista on, ettei toista varoitusta tule, ainekaan kolmatta  Iskee silmää

Ulkopuoliset, welcome.

laitela
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #39 : 24.09.12 - klo:12:55 »

Hyvä että tulee nuita sääntöjäkin kerrattua, vaikka harvemmin niitä on kuitenkaan rikottu?

Ja oisko ketään tulossa nyt chat?

krisu
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #40 : 25.09.12 - klo:17:02 »

joku chattiiin juttelemaan mukukavia
pike97
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #41 : 01.10.12 - klo:19:33 »

chattiin
jehna95
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #42 : 14.10.12 - klo:17:08 »

CHAT!!
MIETTINEN
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #43 : 17.10.12 - klo:17:44 »

Jos sattuu yhtä yksinäisiä sieluja olemaan ku minäkin niin NYT chatistä löötyy

Kiero savolainen, muuten ihan terve
"Berliinin Reagan"
krisu
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #44 : 19.10.12 - klo:16:25 »

chat
Tagit: Chat Säännöt 
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 17   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines