Sivuja: [1] 2 3 4 5 ... 7   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Salibandy

(Luettu 35521 kertaa)
Mäski

0
Poissa

Profiili
« : 24.09.10 - klo:06:41 »

En ainakaan löytänyt samantyylistä aihetta ja teinpä tällaisen aiheen erikseen, kun noita Salibandyn harrastajia näkyy ihan mukavasti olevan.

Eli aiheen tarkoituksena on, että saa kertoa kaikenlaista mitä tulee Salibandystä mieleen. Itse olen pelannut tätä jo 6 vuotta. Talvella pelaan tätä viikossa 4 kertaa + vapaa-ajalla takapihalla jos on tekemisenpuute.  Virnistää Ei muutaku keskustelut pystöön!!

-EDIT otsikko

Team Tunturi
esteri123

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 24.09.10 - klo:06:58 »

Noin kuutisen vuotta on tullut harrasteltua. Kamat: exelin mallivahdin varusteet(kypärä,housut,paita ja hanskat.)mailana holen varsi ja wizin lapa ja toinen maila on exel edgeen kiinnitetty bossy. Sellaista itseltä. Ja muuten pelipaikka on hyökkääjä Pyörittää silmiään
Tupa

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 24.09.10 - klo:12:55 »

Kyllähän minäkin sählään.  Hymyilee leveästi Ei se niin vakavaksi harrastukseksi ole muodostunut, mutta läimin omaksi huviksi, ja eteenkin koulussa tuota tulee pelailtua vähän enemmänkin.

Mäski

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 24.09.10 - klo:18:32 »

No minäki laitan nämä varusteet. Elikkäs. Mailat: Joku Couerin halppismaila, Exel Scream Mega Tähkä 3.6 ja 2 kpl jotain Exelin mailoja. Joulukuun alussa saa synttärilahjaksi EHKÄ 125 euron Exel chillin. Kypärät: Street liigan kypärä. Maalivahdin varusteet: Street liigan ja Pro Starin patjat, kilvet ja räpylät. Salibandy palloja tällä hetkellä 8 kpl. Takapihalta löytyy 50e Salibandy maali. Iskee silmää Siinäpä jotain. Ei niitä ihan pikkujuttuja jaksa rueta miettimään nyt ainakaan.. Äsken just tulin 3h säbäreissulta Hymyilee leveästi
fisustaja92

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 24.09.10 - klo:19:08 »

Myin edellisenkin mailan pois, rahapulassa tietty... Exel oli tietty kyseessä, satasen hintaluokkaa. Meinannut olen joskus joukkueessa aloittaa, mutta tämä laiskuus vei voiton  Virnistää

Lisättäköön, että kaikki, joilla näkyy Nelonen Sport Pro -kanava, katsokaa maanantaina Loviisa- SPV  matsi. Ja bongatkaa meikäläinen sieltä häröilemästä  Hymyilee leveästi

Laitoksesta karannut rantahörhö.
Mäski

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 24.09.10 - klo:19:35 »

Myin edellisenkin mailan pois, rahapulassa tietty... Exel oli tietty kyseessä, satasen hintaluokkaa. Meinannut olen joskus joukkueessa aloittaa, mutta tämä laiskuus vei voiton  Virnistää

Lisättäköön, että kaikki, joilla näkyy Nelonen Sport Pro -kanava, katsokaa maanantaina Loviisa- SPV  matsi. Ja bongatkaa meikäläinen sieltä häröilemästä  Hymyilee leveästi
Käskystä kapteeni! Hymyilee leveästi Olisit myynyt sen mailan minulle!  Virnistää No ei nyt kuitenkaan...
aspiriini
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 24.09.10 - klo:19:41 »

Itse lopetin jo vuosia sitten. Onko puuhelmet vielä in?

aspiriini päivässä
Jesse

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 25.09.10 - klo:09:12 »

Reilu 8 vuotta tullut pelailtua KooVeessa. 4 x viikossa treenit ja sitten vapaa-ajalla kavereiden kanssa joskus hallilla sähläillään. Mailoina Exel Master Bossyn lavalla Fat Pipen Orc

><((((°> Pohjaa luulee usein kalaksi, mutta kalaa harvemmin pohjaksi! <°))))><
             ´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((°>    <°))))>< ¸.·´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`
minkkinen
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 25.09.10 - klo:14:47 »

Minäki oon pelaillu jotain viitisen vuotta, en tosin nuin ammattimaisesti kuin työ..., kerran viikossa paikallisella äijäporukalla, joukkuetoimintaa ei olla näin pienellä paikkakunnalla pystyyn!
Mailana tuommonen exelin screami ja paikkana pakki!!!
Mäski

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 25.09.10 - klo:15:22 »

Vähä erikoinen kysymys, mutta ilmaveivaako täällä joku muukin kuin minä? Hymyilee leve&#228;sti
Mäski

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 29.09.10 - klo:17:39 »

Huomenna olisi 2h Salibandyä koulussa. Saas nähä kestääkö jalat, kun on niin kipeänä..  Surullinen
köntsä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 30.09.10 - klo:14:29 »

Ei tule harrastettua missään joukkueessa, mutta ainakin ala-asteella tuli päästyä koulujenvälisiin säbä-turnaukseen. Ja tottahan toki sitä tulee vieläkin pelailtua vaikka liikuntatunneilla. Mukavaa liikuntaa.

Katohan kun on hyvän kokonen!
Pirkanmaan Kalakamut 2012
Dj_God

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 30.09.10 - klo:16:04 »

10 vuotta on aikaa siitä, kun viimeksi olen mailaa kädessä pitänyt. Kouluaikoina tuli pelailtua erilaisissa harrastelijaporukoissa ja joitain turnauksiakin tuli koettua. Koulussa luokan joukkueessa aktiivisesti mukana.

Heti kun koulu loppui, loppui myös se harrastus. Vuorotyö ja muut huvit eivät paljoa anna aikaa pelaamiseen. Toisekseen, se porukka puuttuu.

The Optimist thinks this is the best of all possible worlds. The Pessimist thinks the Optimist may be correct.
Mäski

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 30.09.10 - klo:16:35 »

Juu itekki oon 1,5 vuotta pyöritelly palloa lavassa. Tänään viimeksi koulussa kavereitten kanssa. Ihan hyvinhän tuon jo osaa. Iskee silm&#228;&#228; Kuppia mailassa 2.8cm. Raja 3cm niin ei ole laiton lapa.
http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://img.srovnanicen.cz/florbalova-hul-exel-scream-orange-3-6/636253064/&imgrefurl=http://www.srovnanicen.cz/q/Exel%2520SCREAM%25203.6/&usg=__SyP82d5qKX-OawSsD6YKnsPzHYg=&h=100&w=100&sz=7&hl=fi&start=95&zoom=1&itbs=1&tbnid=-BF791fKCvDf3M:&tbnh=82&tbnw=82&prev=/images%3Fq%3Dexel%2Bscream%2Bmega%2Bt%25C3%25A4hk%25C3%25A4%26start%3D80%26hl%3Dfi%26sa%3DN%26gbv%3D2%26ndsp%3D20%26tbs%3Disch:1
Oho! Tulipas pitkä linkki..  Nolostunut
Mäski

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #14 : 30.09.10 - klo:20:14 »

Itellä on 3.8cm kuppi, kun kerran innostu mun kaveri väänteleen sitä  Hymyilee leve&#228;sti Joo ja kyllähän sitä nämä perus tunnelit ja dropit hallittee, pitäs opetella se oskarzone r atw..
Ite opin just käyttämään ja heittämään jalkojen välissä ja niskan takaa pyöräyttämään. Bravuurin osaan kahella kädellä. Tornaadon vois harjotella seuraavaksi.. Selälteenki osaan jo hyvin.. Iskee silm&#228;&#228;
Tagit: Urheilu  Salibandy  Pallopelit 
Sivuja: [1] 2 3 4 5 ... 7   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: