Sivuja: [1] 2 3 4   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Minkälaisia kalastusvehkeitä olette itse tehneet?

(Luettu 25939 kertaa)
@kalapoika@
Vieras
« : 30.10.10 - klo:11:32 »

Elikkä minkälaisia kalastukseen littyviä viritelmiä ootte tehny. Itse oon ainakin tehnyt muutaman lusikan ja paari vaappua. Sitten oon tehny yhden pilkin. Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi

EDIT: Otsikko
Tupa

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 30.10.10 - klo:11:42 »

Vaappuja, lusikoita ja onkivapoja. PS. Minkälaisia on yhdyssana.  Hymyilee leveästi

Kuusinen

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 30.10.10 - klo:12:21 »

Pari lusikkaa, muutaman huonon vaapun ja kalapapin.
Lusikat ruoka- ja teelusikoista, vaaput ei mitenkään erityisistä materiaaleista ja kalapappi sorvattu joskus ala-asteella...
EDIT: Juu muistui, että lippakin on tullut tehtyä  Hymyilee
Ja kuva kalapapista, jos jotain kiinnostaa: klikkaaminua

Onkiva rovasti, joka onki varovasti on kiva rovasti.
Jesse

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 30.10.10 - klo:12:33 »

Pari vaappua, morreja, perhoja ja haarukkavavan pilkintään. Tuossa kuva tosta vavasta.
http://www.kalasaalis.com/kuva/1366/

><((((°> Pohjaa luulee usein kalaksi, mutta kalaa harvemmin pohjaksi! <°))))><
             ´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((°>    <°))))>< ¸.·´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`
NonProkalastaja

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 30.10.10 - klo:13:43 »

Vaappuja, lusikoita, lipan ja jerkin  N&#228;ytt&#228;&#228; kielt&#228;. Lisää tulossa.

EDIT. ja kaksi perhoa, melkein unohdin Virnist&#228;&#228;

-"...ja TAASKO se uistin on puussa?!?"
kalakala543
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 30.10.10 - klo:14:34 »

Lusikoita,poppereita,jerkkejä,lippoja ja perukkeita.

"Mä seuduilla näillä oon tunnettu...mikä se oli!"
köntsä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 30.10.10 - klo:14:50 »

No vaappuja nyt pääasiassa tulee tehtyä, mutta on sita muutama lusikkaakin tullut tehtyä. Laittakaas myös tähän viestiketjuun kuvia niin voi sitten pientä arvosteluakin harrastaa.  Virnist&#228;&#228;

Katohan kun on hyvän kokonen!
Pirkanmaan Kalakamut 2012
Barra

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 30.10.10 - klo:14:56 »

No vaappuja nyt pääasiassa tulee tehtyä, mutta on sita muutama lusikkaakin tullut tehtyä. Laittakaas myös tähän viestiketjuun kuvia niin voi sitten pientä arvosteluakin harrastaa.  Virnist&#228;&#228;

Eiköhän nämä kaikki ole jo noissa itse tehdyt vaaput jne aiheissa.

Dafag did I just said...
Mäski

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 30.10.10 - klo:15:00 »

Ainoastaan yhden Harjusperhon. Muuta en sitten olekkaan. Kaupasta ostan kaikki mitä tarvitsen. Hymyilee

Team Tunturi
köntsä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 30.10.10 - klo:15:11 »

Eiköhän nämä kaikki ole jo noissa itse tehdyt vaaput jne aiheissa.
No, onhan siellä on kaikista vaapuista sun muista kuvia, mutta nyt tarkoitankin kaikenlaisia itse-tehtyjä nostokoukkuja, -perhoista, -sohjokauhoista ym. oudoista aputarpeista. En minä niitä vaappuja ja lusikoita tarkoittanut, kun olisi kiva saada kuvia muistakin itse-tehdyistä vermeistä. Ep&#228;varma
Barra

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 30.10.10 - klo:15:18 »

http://www.kalasaalis.com/kalastusfoorumi/perhokalastus/kuvia_omatekoisista_perhoista-t336.0.html
http://www.kalasaalis.com/kalastusfoorumi/teeseitse/nostokoukun_teko-t3126.0.html
Katsele vain vähän eripaikkoja niin kyllä niitä löytyy Iskee silm&#228;&#228;
köntsä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 30.10.10 - klo:15:27 »

No selvä, minä luovutan ja tyydyn katsomaan noita tee-se-itse sivuja jos niistä löytyisi semmoinen missä kerrotaan niistä eri vempeleistä.  Vaikenee
Barra

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 30.10.10 - klo:16:35 »

No selvä, minä luovutan ja tyydyn katsomaan noita tee-se-itse sivuja jos niistä löytyisi semmoinen missä kerrotaan niistä eri vempeleistä.  Vaikenee

Siis noista ainakin oli aiheita, mutta jos joku nyt on sen sohjokauhan askarrellut niin voihan sen kuvan tähänkin aiheeseen pistää. Kukaan ei sitä kiellä. Kai.
Kuusinen

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 12.11.10 - klo:15:25 »

Koulussa aloin nyt haavia tekemään. Kehykset alle 1cm metallitangosta, jota voi juuri ja juuri käsillä taivuttaa. Ei siis niille isoimille  N&#228;ytt&#228;&#228; kielt&#228;  . Taivuttelun jälkeen pitäisi kai jollain käsitellä ruostumista vastaan (?) . Mutta kertokaas, mistä saisi sopivaa verkkoa?
fisustaja92

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #14 : 12.11.10 - klo:16:34 »

Perukkeita olen innostunut nyt pyörittelemään kuitusiimoista. Käytän nelisäkeisiä, siimana 0,32mm Fireline tai 0,41mm Shakespeare Ugly Stick. Tarpeeksi tiukkaan kun punoo niin kestää kyllä hyvin hankautumiset hauen hampaisiin. Säe kerrallaanhan ne pettävät, ja melkolailla "vartioitu" tuo alin säe, saa mamma hetken jyrsiä ennen kuin saa uistimen vietyä. Testannut olen veitsellä hangata, ja hetken sai terävälläkin veitsellä vedellä ennen kuin kuului "naps naps naps naps".

Laitoksesta karannut rantahörhö.
Sivuja: [1] 2 3 4   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: