Sivuja: [1] 2   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Kuusamon pilkit

(Luettu 35919 kertaa)
Vastarannankiiski

0
Poissa

Profiili
« : 01.12.10 - klo:19:27 »

Harkitsin, että voisi tänä talvena lähteä pilkille. ostin vavan ja muutamia pilkkejä, mm. kuusamon tasapaino pron, sekä saman valmistajan kilvan ja timanttikirpun. tähön threadiin voipi kirjoittaa kommentteja ja kokemuksia kyseisen valmistajan pilkeistä.

Hurttarautu
kalakala543
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 04.02.11 - klo:17:11 »

Kuusamon pilkit on ihan huippuja. Ainakin sinfonia ja kilpa on toiminu mulla. Kilpa toimii hyvin tapsipilkkinä timanttikirpun kanssa. Puustjärven pilkit on kanssa ehdoton valinta.

"Mä seuduilla näillä oon tunnettu...mikä se oli!"
lahna95

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 04.02.11 - klo:17:17 »

Hyviä ovat. Ainakin morrit ovat, ja niitä löytyy hyvä valikoima. Pystypilkeistä en tiedä, mutta sitä tasuria on kehuttu. Ainut huonopuoli noissa on hinta..
Muita hyviä pilkintekijöitä on ainakin Rialinna ja Puustjärvi. Itseltä löytyy myös Ahtia.

Kalapoju
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 07.03.11 - klo:19:39 »

Ostin Kuusamo Varma pilkin ja aloin miettimään, että pitäisikö mukana tullut ketju ja koukku vaihtaa tapsiin jossa on morri.Pilkki on kuparin värinen ja pilkin sillä tummassa vedessä.Tavoitekalana olisi ahven.
Olisi mukava jos muutkin kertoisivat mielipiteensä tästä pilkistä.Kiitos!
Joolle
Vieras
« Vastaus #4 : 07.03.11 - klo:19:43 »

Ainakin kulstaisen värisenä toininut hyvin ilman tapsia. Sillä ketjukoukulla siis. Toimii varmasti paremmin huonolla syönnillä kun vaihtaa tapsin.
JET Kop
Vieras
« Vastaus #5 : 07.03.11 - klo:20:15 »

Erinomainen ilman mitään tapseja Hymyilee Paras pilkkini ylivoimaisesti Hymyilee
lahna95

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 07.03.11 - klo:20:22 »

On hyvä pilkki. Kuparin väri sopii matalaan tummaan veteen parhaiten. Hopea taas kirkkaampaan ja syvään veteen, jossa se näkyy hyvin. Ei toi kuitenkaan mun paras ole, paras on Rapala Harja Hymyilee
Kalapoju
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 09.03.11 - klo:17:40 »

Pilkissähän on ihan tavallinen koukku.Kannattaako se vaihtaa kupariseen morriin?
lahna95

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 09.03.11 - klo:17:43 »

Pilkissähän on ihan tavallinen koukku.Kannattaako se vaihtaa kupariseen morriin?
Niin tapsilla vai? Tai sitten ostat ketjuvärikoukun... Morri voi huonolla syönnillä olla parempi.
mikael

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 09.03.11 - klo:17:46 »

Kokeilemallahan se selviää, mutta ainakin itse olen kalaa saanut pystyllä, jossa siimatapsi(ketjutapsi käy yhtä hyvin) ja sen päässä morri. Huonolla syönnillä pidentää tapsia ja paremmalla taas lyhentää. Iskee silmää

Kalapoju
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 09.03.11 - klo:19:03 »

Ketju on pilkissä aika lyhkänen sellanen 1,1 cm ja päässä on sitte koukku.Kannataisko vaihtaa ketju siimatapsiin jossa on morri.Aattelin vaan kun sanovat että hauki iskee tähän hyvin niin ei ole heti entinen pilkki.
Joolle
Vieras
« Vastaus #11 : 09.03.11 - klo:19:56 »

Kyllähän ketju kestää paremmin hauen hampaissa kuin siima. Ei se ite pilkki taida mennä oikein miksikään.
Tupa

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 09.03.11 - klo:20:30 »

Tosiaankin paras pilkki! Tällä olen kaikki ahveneni saanut joista yksi vajaat 300g. Paljon tullut jotain 50g-70g perusahventa. Ketju toimii hyvin, omaani en vaihtaisi kyllä morriakaan.  Hymyilee

miCCke
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 14.11.11 - klo:22:23 »

Hyviä ovat. Ainakin morrit ovat, ja niitä löytyy hyvä valikoima. Pystypilkeistä en tiedä, mutta sitä tasuria on kehuttu. Ainut huonopuoli noissa on hinta..
Muita hyviä pilkintekijöitä on ainakin Rialinna ja Puustjärvi. Itseltä löytyy myös Ahtia.
myös nils master ja rapala mut nehän on melkeen perus kamaa jotta niitä ei välttämättä tarttis mainita mut ajattelin nyt että muistutan vaan niistäkin

...mites tässä nyt näin kävi.
jonzku
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #14 : 29.11.11 - klo:07:56 »

Pystypilkeistä omasta mielestäni paras on nordic , tai no oikestaan ei ole muista Kuusamon pilkeistä mitää kokemusta Hymyilee leveästi

-jonzku
Sivuja: [1] 2   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: