Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 ... 9   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Jalkapallo

(Luettu 33261 kertaa)
esteri123

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #15 : 04.03.11 - klo:11:51 »

Jalkapalloa tulee harrastettua vain kaveriporukoissa. Pelaana lähes aina vain maalivahtina.
mikael

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #16 : 04.03.11 - klo:19:19 »

Kattokaas kaikki vähänkään hulluista maaleista kiinnostuneet tämä
 Iskee silmää Huh

Ahven 2 kg

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #17 : 11.03.11 - klo:17:09 »

Huomenna turnaus. Pistelen tuloksia illasta. Hymyilee

Keski-Suomen Kalastajat 2011!
mikael

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #18 : 11.03.11 - klo:17:16 »

Kirjottaisin, joka viikonloppu tonne hyvä fiilisjuttuun "taas turnaukseen/peliin", jos vielä ois oman ikänen joukkue. Surullinen Eilempä oli kovat harkat, kaks tuntia kesti, aluks 4 km kovatahtinen lenkki ja sitten 4 kierrosta raskasta kuntopiiriä ja sen jälkeen peliä. Hymyilee Voipi olla, että ens kesänä onkin oma joukkue, kun seura suunnittelee miesten 6-divariin hp-47 kakkosjoukkuetta, siellä saisi peliaikaakin. Näyttää kieltä Mihinkäs tournamenttiin oot menossa?
Ahven 2 kg

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #19 : 11.03.11 - klo:17:43 »

Kirjottaisin, joka viikonloppu tonne hyvä fiilisjuttuun "taas turnaukseen/peliin", jos vielä ois oman ikänen joukkue. Surullinen Eilempä oli kovat harkat, kaks tuntia kesti, aluks 4 km kovatahtinen lenkki ja sitten 4 kierrosta raskasta kuntopiiriä ja sen jälkeen peliä. Hymyilee Voipi olla, että ens kesänä onkin oma joukkue, kun seura suunnittelee miesten 6-divariin hp-47 kakkosjoukkuetta, siellä saisi peliaikaakin. Näyttää kieltä Mihinkäs tournamenttiin oot menossa?
Ei, kun ihan sellainen futsal turnaus, kun pelataan sellaisessa sarjassa.
mikael

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #20 : 11.03.11 - klo:17:49 »

Ei, kun ihan sellainen futsal turnaus, kun pelataan sellaisessa sarjassa.
Onhan futsalikin futista. Näyttää kieltä
Ahven 2 kg

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #21 : 12.03.11 - klo:14:08 »

Noniin pelireissu on käyty. Pelit meni ihan ok. Ensimmäinen ottelu hävittiin 2-0, mutta oli vastassa sarjan paras joukkue. Toinen peli voitettiin 4-1, syötin yhden maalin ja olin rakentamassa yhtä maalia. Polveen vähän kirvelee koska tuli asfaltti ihottumaa. (Vai mikä se onkaan) Oli pienet kulmapotku rähinät. Tuomari joutui sanomaa melkein jokaisessa kulmapotkussa "kädet alas". Hymyilee leveästi Yks likka sano mulle, että kädet alas niin rupesin jankuttaa sille joka tilanteessa kädet alas. Hymyilee leveästi Se vähän hermostu yhdessä tilanteessa ja potkas jalkaa.
JET Kop
Vieras
« Vastaus #22 : 12.03.11 - klo:15:22 »

Joo määki tulin just futsalista. Eka peli voitettii 6-2, tein 3 maalia. Ja toinen peli hävittiin 6-4 ja tein yhen maalin Hymyilee
Ahven 2 kg

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #23 : 12.03.11 - klo:15:35 »

Joo määki tulin just futsalista. Eka peli voitettii 6-2, tein 3 maalia. Ja toinen peli hävittiin 6-4 ja tein yhen maalin Hymyilee
Ketä vastaan oli pelit? Meillä oli leppää ja marttii. Jet kop: Sun kannattaisi vähän hioa maalinteko taitoja. Iskee silmää
Ahven 2 kg

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #24 : 19.03.11 - klo:08:02 »

Tänään taas pelaamaan. Onneksi lähtö ei ole ihan vielä, nimittäin väsyttää... Hymyilee leveästi
Ahven 2 kg

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #25 : 19.03.11 - klo:18:01 »

No pelit on pelattu ja ihan hyvinhän ne meni, vaikka pelasin vuotta vanhempien kanssa. Hymyilee
Ensimmäinen ottelu hävittiin 1-3, mutta en päässyt kentälle. Hymyilee leveästi No seuraava peli voitettiin 6-4 ja pelasin 5 min. 5-4 maaliin sain syöttöpisteen. Hymyilee Kiitos minä! Hymyilee leveästi
Ahven 2 kg

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #26 : 07.04.11 - klo:19:59 »

Kävin tänään potkimassa tekonurmella, kun se oli aurattu. Hymyilee Ihan hyvä keli oli, mutta lopussa rupesi vähän saatamaan. Toukokuun jälkeen pelit alkaa ja meillä alkaa treenit seuraavan viikon tiistaina. Mites muilla onko ulkoharkat alkanut? Hymyilee
Joolle
Vieras
« Vastaus #27 : 08.04.11 - klo:17:35 »

Ensi viikolla kolmet harkat tekonurmella.
mikael

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #28 : 08.04.11 - klo:18:00 »

Meilkin on parit harkat tossa Suomen urheiluopiston tekonurmella. Sunnuntaina taas. Hymyilee
Kalaa
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #29 : 15.04.11 - klo:16:02 »

Moik!
Oon pelannu jalkkista joskus vähä pienempänä, mut koulus on kiva pelata. Oon joskus puolustaja, joskus taas malari tai joskus hyökkääjä. No tuskin mulla on muuta. JALKKISTA JEEEEEE!!!!!!!
Moikka ja muistakaa pelata ja urheilla niin sisällä kuin ulkona  Virnistää
Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 ... 9   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: