Sivuja: [1] 2 3 4 5 ... 9   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Jalkapallo

(Luettu 33264 kertaa)
Ahven 2 kg

0
Poissa

Profiili
« : 06.01.11 - klo:14:05 »

En löytänyt kyseistä aihetta niin päätin tehdä.

Moni harrastaa tuota kyseistä lajia.
Itse olen harrastanut 5 vuotta.
Millä paikalla pelaatte yleensä? Itse pelaan maalivahtina ja puollustajana joskus.
Maaleja olen tehnyt "lukemattomia" joku 20. Eniten maaleja yhdessä pelissä olen tehnyt 3.
Kertokaa jos olette pelannut jalkapalloa, että saataisiin ihan kunnollinen aihe. Hymyilee

Keski-Suomen Kalastajat 2011!
anttix

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 06.01.11 - klo:14:21 »

jalkapallo on kyllä aivan mahtavaa.kyllä sitä kesäisin tulee pelattua 2 kertaa viikossa,mutta ei missään virallisessa joukkueessa,nuorempana kyllä pelasin "oikeasti" jalkapalloa.Hymyilee leveästi

hyökkääjänä pelaan lähes aina,joskus maalivahtina.

EP - tiimi.
mikael

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 17.02.11 - klo:19:54 »

jalkapalloa oon harrastellu virallisesti 9 vuotta ja nyt käyn joukkueen reeneissä 2-3x viikossa. on oma suosikkilaji ja pelannu joukkueessa 4 vuotta mv:nä, n. 2v hyökkääjänä ja keskikenttääkin pelannu. nykyisin kuitenkin oon pelannu puolustajan paikkaa ja vakiona sille paikalle meen. eilen taas kävin tunnin pelailemassa edustuksen reeneissä ja, kun en vähään aikaan oo käyny ni oli kyllä kova peli, maalejakin tuli jokunen tehtyä, mutta tämä lajihan se vasta kesällä alkaa. Huh

Mäski

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 17.02.11 - klo:19:56 »

Eipä tämä niin hohdokkaaksi lajiksi ole itsellä, eikä myöskään kavereilla noussut. Mukava laji kuitenkin. Koulussa välitunneilla ja liikkatunneilla tätä tulee pelailtua yleensäkkin. Hymyilee

Team Tunturi
mikael

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 17.02.11 - klo:20:00 »

niimpä tämäkin laji jää lätkän varjoon ja pienemmistä kaupungeista loppuu pelaajat ja valmennus. näin kävi itelle, kun oma joukkue ja vuotta vanhemmat sekä nuoremmat purkautuivat niin jäi jäljelle viimeiseksi vaihtoehdoksi tämä edustus. Surullinen
Ahven 2 kg

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 18.02.11 - klo:09:13 »

niimpä tämäkin laji jää lätkän varjoon ja pienemmistä kaupungeista loppuu pelaajat ja valmennus. näin kävi itelle, kun oma joukkue ja vuotta vanhemmat sekä nuoremmat purkautuivat niin jäi jäljelle viimeiseksi vaihtoehdoksi tämä edustus. Surullinen
Tarkoitatko että pienissä kaupungeissa loppuu pelaajat jalkapallossa?
Tällä missä asun on 4000 asukasta ja n 300 pelaa jalkapalloa ja tuosta puolet lentopalloa höntsää tai ihan totisesti. Niissä ikäluokissa jossa pelaan niin on kummassakin sellanen 15 pelaajaa. Kyllä mukana löytyy sellaisi päänvaivaajia löytyy jotka tulee pelleilee vaan...
Joolle
Vieras
« Vastaus #6 : 18.02.11 - klo:09:17 »

Otettiin meidän joukkueelle siitä pelleilemisestä semmonen sääntö että ekasta varoituksesta 10 minuuttia sivussa ja tokasta pois harkoista.
Ahven 2 kg

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 18.02.11 - klo:09:19 »

Otettiin meidän joukkueelle siitä pelleilemisestä semmonen sääntö että ekasta varoituksesta 10 minuuttia sivussa ja tokasta pois harkoista.
Jep. Tollaset säännöt pitäisi juuri olla. Ja kolmannesta pois seurasta Hymyilee leveästi
Joolle
Vieras
« Vastaus #8 : 18.02.11 - klo:09:23 »

Jep. Tollaset säännöt pitäisi juuri olla. Ja kolmannesta pois seurasta Hymyilee leveästi
Virnistää Sitten ei varmaan enää kovin paljoa pelleiltäis Virnistää
mikael

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 19.02.11 - klo:14:52 »

Aika moni varmaan jopa lopettaa fudiksen peluun seurassa tällaisten pelleilijöiden takia. Ootteko muuten lumifudista käyneet pelaamassa. Kasvattaa hyvin kuntoa ja on ihan mukavaa. Käytiin just pelaamassa parin tunnin ajan. Cool
Nuori -kalamies
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 02.03.11 - klo:19:54 »

en harrasta mut koulussa pelaan kavereitten kansaa. joskus maaliss joskus hyökään mut en puolusta Hymyilee Hymyilee

Olisi mukava saada vastuksia tähän.
JET Kop
Vieras
« Vastaus #11 : 02.03.11 - klo:23:31 »

Oon pelannu suunnilleen 7-8 vuotta. Samassa teamissa ku Joolle. Kiinnostais tietää että kuinka kovaa vedätte, siis jalkapalloa. Itse olen täräyttänyt 92km/h Hymyilee Pelaan yleensä kärjessä mutta joskus harvoin pelinrakentajana Hymyilee Ottekos laskenu noita maaleja mitä ootte tehny mun enkka 28 maalia yhessä kaudessa, viime kaudella tein vaan 10 Hymyilee
mikael

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 03.03.11 - klo:08:29 »

Oon pelannu suunnilleen 7-8 vuotta. Samassa teamissa ku Joolle. Kiinnostais tietää että kuinka kovaa vedätte, siis jalkapalloa. Itse olen täräyttänyt 92km/h Hymyilee Pelaan yleensä kärjessä mutta joskus harvoin pelinrakentajana Hymyilee Ottekos laskenu noita maaleja mitä ootte tehny mun enkka 28 maalia yhessä kaudessa, viime kaudella tein vaan 10 Hymyilee
Jos hyökkäjänä pelaa noita maaleja tulee.Hymyilee En ole kokeillut nyt 5 vuoteen kuinka kovaa lähtee laukaus, mutta kymmenvuotiaana lauoin 80 km/h tutkaan sandaaleilla eräässä turnauksessa. Huh   
Ahven 2 kg

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 03.03.11 - klo:10:09 »

Ehkä noin 80-90 km/h Hymyilee Viime kautena tein vaan yhden maalin. Lauoin silloin puolesta kentästä.  Hymyilee leveästi Futsalissa tein 3 pelissä 8 maalia.  Järkyttynyt Siksi maalinteko jää väliin, koska olen alin puollustaja yleensä. Hymyilee Me mennään vaasa-cuppiin. Sinne tulee djurgården.
mikael

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #14 : 03.03.11 - klo:20:59 »

Missäs sarjassa työ pelaatte? Ite pelasin viime kauden ykkösdivarissa hp-47 c-14-junnuissa yli-ikäisluvan turvin. Nyt edustuksen harkat, mutta tuskimpa tuolta peliaikaa siellä saan. Pyörittää silmiään
Sivuja: [1] 2 3 4 5 ... 9   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: