Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Morri apua!

(Luettu 3275 kertaa)
Hyrrä
**

0
Poissa

Profiili
« : 09.01.11 - klo:21:24 »

Kertokaas kaverit että onko toi morri viritetty oikeinpäin tohon,yleensä koukku on yläpuolella?
Toimiiko näin? Vihainen

* P1010679.JPG (441.36 kilotavua, 1536x2048 - tarkasteltu 611 kertaa.)
hartsa79

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 09.01.11 - klo:21:54 »

Kyllä itse taitaisin toisin päin sitoa tuon morrin, tuntuis että paremmin tartuttaa..

Hartsa79
Tuokee astioo, nyt sitä tulloo!!
Hyrrä
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 09.01.11 - klo:22:05 »

Kokeilin toisinpäin mutta morri ei ollu yhtään ottavannäköinen,eli ei niinkään vaakatasossa vaan koukku sojotti melkeen maata ja pyöri Epävarma  Nyt sit mietin tota koukkujuttua kun volframmin koukut on toistenpäin,mut onko se juju just siinä miks se kalastaa niin hyvin Iskee silmää
_Junior_

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 10.01.11 - klo:01:00 »

Toimiiko näin? Vihainen
Kokeilemalla tuo selviää, miksi ei toimisi Iskee silmää? Itse en näe muuta vikaa tuossa, että kalat tarttuisivat tuolloin suurimmaksi osaksi alaleuasta ja karkuutuksia tulisi enemmän. Tärppikin saattaa olla vaikeammin havaittavissa. Nämä on siis vain olettamuksia, eli kokeilemalla selviää.   Hymyilee

Kv3
Mäski

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 10.01.11 - klo:15:15 »

Miksei noinkin käy, mutta kuten edelläkin on mainittu, saattaa karkuutuksia tulla enemmän. Muistuttaa perhoa. Hymyilee leveästi Varmaan siksi, koska tuo koukku on alaspäin...

Kyllä veikkaan, että tuo on noinpäin tarkoitettu. Kuvitelkaapa jos tuo olisi toisteppäin, niin tuo silmä olisi vähä kummallisessa kohdassa.

Team Tunturi
poka
SP-Team
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 10.01.11 - klo:15:53 »

Käännä toisinpäin ja laita koukkuun muutama kärpäsen toukka ja sitten veteen, niin jo vain on koukku melko suorassa.. En ainakaan itse ole tavannut ainoatakaan morria, jossa ois koukku alaspäin..

Ihmiset voidaan jakaa kahteen ryhmään, niihin jotka kuuluvat jompaan kumpaan ja niihin jotka eivät kuulu.
Hyrrä
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 10.01.11 - klo:16:31 »

Käännä toisinpäin ja laita koukkuun muutama kärpäsen toukka ja sitten veteen, niin jo vain on koukku melko suorassa.. En ainakaan itse ole tavannut ainoatakaan morria, jossa ois koukku alaspäin..
Eikös se morri ole sitten enemmän vielä pystyssä? :/
Pitää nyt vielä kokeilla toista solmua johtusko se siitä Surullinen
kalamies2000
Vieras
« Vastaus #7 : 13.01.11 - klo:19:30 »

Kertokaas kaverit että onko toi morri viritetty oikeinpäin tohon,yleensä koukku on yläpuolella?
Toimiiko näin? Vihainen
kanataa vaihtaa toi pilkki vavan kärki morri kalastukseen sopivaks
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: