Sivuja: [1] 2 3 4 5 ... 16   Siirry alas   
  Tulostusversio  

KSK:n Kausi 2011

(Luettu 96392 kertaa)
top2
*

0
Poissa


Profiili
« : 17.01.11 - klo:19:36 »

Tehtiin ahvenen kanssa tässä tälläinen aihe mihin voi listata kaikkia tavoitteita kaudelle 2011.
Pistän viestii (siis ahven) tuonne pirkanmaa kalakamuille että otetaanko me se skaba.
Jos jollain on ehdotuksia mitä voitais tehdä kaudella 2011 niin ehdotuksia vaan tänne. Hymyilee
Kireitä!
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #1 : 17.01.11 - klo:21:04 »

Otetaan ihmeessä! Jos otetaan, niin meneekö se näin; kaikki kalastelee omatoimisesti ja laittaa kuvaa (kaikista?) saamistaan kaloista? Sitten kisan loputtua suurimmat kalat saanut tiimi voittaa. (Ja saa mahd. palkintoja???jos saa...) Nolostunut Nolostunut

Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #2 : 18.01.11 - klo:13:51 »

Otetaan ihmeessä! Jos otetaan, niin meneekö se näin; kaikki kalastelee omatoimisesti ja laittaa kuvaa (kaikista?) saamistaan kaloista? Sitten kisan loputtua suurimmat kalat saanut tiimi voittaa. (Ja saa mahd. palkintoja???jos saa...) Nolostunut Nolostunut
Kaikki kalastelee oma toimisesti ja kuvia kaikista isoista kaloista.
Palkintoja katotaan perzaa vois pyytää sponssaa ja jos joku vois tehdä perhoja ja jotain sinne päi

Keski-Suomen Kalastajat 2011!
Joolle
Vieras
« Vastaus #3 : 18.01.11 - klo:14:29 »

Voin ehkä tehdä perhoja. Ja ehdotuksia että minkälaisia?
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #4 : 18.01.11 - klo:15:05 »

Voin ehkä tehdä perhoja. Ja ehdotuksia että minkälaisia?
Hyvä. No kaikkea kivaa esim joku viikonloppu kisa kuka saa eniten kalaa.
Edit. Kirjotusvirhe
Joolle
Vieras
« Vastaus #5 : 18.01.11 - klo:15:11 »

Tietysti pitää ottaa semmonen viikonloppu millon kaikki käy kalassa... Virnistää
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #6 : 18.01.11 - klo:15:19 »

Noniin . Piina on päättynyt ! Köntsän tiimi ottaa meitä vastaan pienen kalastuskilpailun.
Tarkoitus olisi alkaa huhtikuun alussa ja loppua marraskuun lopussa.
Eli nyt kesä vehkeet kuntoon!
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #7 : 18.01.11 - klo:16:10 »

Katot kalalistasta onko isompaa. Iskee silmää
Joolle
Vieras
« Vastaus #8 : 18.01.11 - klo:16:19 »

Ainiin muuten voit nyt poistaa tiimistä ton mun toisen käyttäjän (Jolle)
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #9 : 18.01.11 - klo:17:31 »

Voin ehkä tehdä perhoja. Ja ehdotuksia että minkälaisia?
Ei otetakkaan palkintoja tuollaisia. Hymyilee
Palkintona mainetta ja kunniaa. Iskee silmää
Katotaan joku seuraava vuosi jos olisi jotain palkintoja.
Joolle
Vieras
« Vastaus #10 : 19.01.11 - klo:15:39 »

Oookke
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #11 : 19.01.11 - klo:18:15 »

Onko vielä aloteltu? Itte pääsen nyt tänä viikonloppuna pilkille eli jos saan isompaa kalaa, niin kuvia tiedossa.
Joolle
Vieras
« Vastaus #12 : 19.01.11 - klo:18:45 »

Onko vielä aloteltu? Itte pääsen nyt tänä viikonloppuna pilkille eli jos saan isompaa kalaa, niin kuvia tiedossa.
Huomennahan se alkaa. Itse olen menossa hyvälle kirjolammelle josta kaverini karkuutti yli 3-kiloisen kirren pari viikkoa sitten.
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #13 : 19.01.11 - klo:19:40 »

Onko vielä aloteltu? Itte pääsen nyt tänä viikonloppuna pilkille eli jos saan isompaa kalaa, niin kuvia tiedossa.
Joo huomenna se alkaa. Itsekkin olen menossa perjantaina ehkä , koska lauantaina futispelejä. Jos saat edes yli 100 g ahvenen niin pistäkää ne tänne.
Huomennahan se alkaa. Itse olen menossa hyvälle kirjolammelle josta kaverini karkuutti yli 3-kiloisen kirren pari viikkoa sitten.
Nappaa kirre sieltä niin  Cool
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #14 : 20.01.11 - klo:15:34 »

Uusi jäsen saatu tiimiimme ! Eli tervetuloa JET kop!
Sivuja: [1] 2 3 4 5 ... 16   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines