Sivuja: 1 ... 9 10 11 12 [13] 14 15 16   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Perhonsidonta

(Luettu 457313 kertaa)
pacos
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #180 : 03.11.13 - klo:13:10 »


Pitää laittaa eri viesteihin kuvat kun on liian isoja tiedostoja...


* 2013-11-03 12.27.54.jpg (1167.24 kilotavua, 2048x1536 - tarkasteltu 620 kertaa.)

Hauki ei ole kala, vaan ELÄMÄNTAPA!
pacos
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #181 : 03.11.13 - klo:13:14 »

Toinen kuva...


* 2013-11-03 12.29.09.jpg (998.3 kilotavua, 2048x1536 - tarkasteltu 630 kertaa.)
pacos
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #182 : 03.11.13 - klo:13:17 »

Kolmas...


* 2013-11-03 12.29.48.jpg (985.56 kilotavua, 2048x1536 - tarkasteltu 686 kertaa.)
pacos
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #183 : 03.11.13 - klo:13:20 »

 Neljäs kuva...


* 2013-11-03 12.30.06.jpg (1093.55 kilotavua, 2048x1536 - tarkasteltu 672 kertaa.)
pacos
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #184 : 03.11.13 - klo:13:25 »

Ja meillä on puppelipää!!! Hymyilee leveästi


* 2013-11-03 12.30.54.jpg (1036.44 kilotavua, 2048x1536 - tarkasteltu 626 kertaa.)
pacos
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #185 : 03.11.13 - klo:13:28 »

Ja tässä vielä zonker puppeli taimenelle!


* 2013-11-03 13.26.54.jpg (1114.75 kilotavua, 2048x1536 - tarkasteltu 663 kertaa.)
Perhospoka
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #186 : 03.11.13 - klo:16:33 »

Kiitos paljon, vaikken ihan nuin hyvää ohjetta pyytäny   Virnistää

><> ----> <())><
Perhospoka
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #187 : 06.11.13 - klo:18:33 »

Entäs muuten se että miten saa puppelipäästä kestävän ettei siitä lähe irti sitä matskua, vai onko se sitte niin että keinoa ei ole keksitty, toisaalta ei mulla taidotkaan saata vielä riittää, mutta miten? Cool
pacos
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #188 : 06.11.13 - klo:20:01 »

Entäs muuten se että miten saa puppelipäästä kestävän ettei siitä lähe irti sitä matskua, vai onko se sitte niin että keinoa ei ole keksitty, toisaalta ei mulla taidotkaan saata vielä riittää, mutta miten? Cool

Siis sitä antronia laitetaan melko "tuhdisti" ja antron kiinnitetään kunnolla. Sit nypitään irti lähtevät antronit veks, niin pitäis pysyä. Vetää vaan antronin juureen pari tiukkaa kiekkaa sidontalankaa ja lakkaa päälle ja "whip finish"!
harvesteri
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #189 : 30.12.13 - klo:20:03 »

Vinkki perhomatskujen säilytykseen!!!!!
Tän kyl tietää moni, suunnattakoon alottelijoille siis.
Eli Antronit ja sun muut pehmeät runkomatskut filmipurkkeihin.
Nimet kylkiin ja nurkka auki puukolla, laatikon pohjalle mahtuu
paljon purkkeja.
Sain kuvaus liikkeeistä purkkeja kassillisen ilmatteeks,
kai niillä vielä niitä on Cool


* Antronit jne.jpg (48.14 kilotavua, 1000x663 - tarkasteltu 605 kertaa.)
pacos
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #190 : 30.12.13 - klo:20:12 »

Vinkki perhomatskujen säilytykseen!!!!!
Tän kyl tietää moni, suunnattakoon alottelijoille siis.
Eli Antronit ja sun muut pehmeät runkomatskut filmipurkkeihin.
Nimet kylkiin ja nurkka auki puukolla, laatikon pohjalle mahtuu
paljon purkkeja.
Sain kuvaus liikkeeistä purkkeja kassillisen ilmatteeks,
kai niillä vielä niitä on Cool


Enpä ole ennen tajunnut tuollaista, kiitos vinkistä! Cool
harvesteri
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #191 : 30.12.13 - klo:21:23 »

Mukavampi on vetästä laatikko vaan auki ja miettiä minkä värin ottas,
kun se että kaivaa kengälaatikosta erimäärän pusseja pöydälle ja valkkaa siittä.
Menis hermo Virnist&#228;&#228;

Olikos täällä perhosidonnan vinkki osioo missään J&#228;rkyttynyt
poka
SP-Team
*

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #192 : 31.12.13 - klo:07:37 »

Harvesterilla ihan fiksun oloinen idea.

Eiköhän nuo sidontavinkit passaa ihan tähän ketjuun, joka käsittelee sidontaa.

Ihmiset voidaan jakaa kahteen ryhmään, niihin jotka kuuluvat jompaan kumpaan ja niihin jotka eivät kuulu.
harvesteri
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #193 : 12.02.14 - klo:19:48 »

Vinkki:
Tiesittekö et kahvimyllyllä voi tehä dubbing sekotteita ihan ite?
pacos
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #194 : 12.02.14 - klo:19:55 »

Vinkki:
Tiesittekö et kahvimyllyllä voi tehä dubbing sekotteita ihan ite?


Tiesin. Villalangasta saa kahvimyllyn avulla nättiä dubbingia. Vielä kun lisää fläsää niin ai että! Cool
Tagit: Perhonsidonta Perhonsidontapöytä 
Sivuja: 1 ... 9 10 11 12 [13] 14 15 16   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines