40 ahventa tuli top2 ja 3 kaverin kanssa! Suurin ahven oli 350g. Harmi, ettei siitä kalasta ole kuvaa, mutta ei sitä kalaa saanut kumpikaan meistä.

Oma keskikoko noin 15g.

Suurin itse kalastama oli noin. 100g. top2 vähän isompi.

Raskasta oli kairailla, mutta oli se sen arvoista. Teen reissurapsan joku päivä.
