Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Vaappujen korjausta

(Luettu 3431 kertaa)
Jipee
Vieras
« : 19.03.11 - klo:10:53 »

Eli,en löytänyt aiheista palstaa,joten aloitin uuden.
Minulla on paljon huonokuntoisia vaappuja,parhaimmillaan vaapussa monta kymmentä reikää hauen hampaista.saako niitä korjattua,esim vetämällä valokopio,tai kirkas lakkaa niiden päälle?vai meneekö vaaput poistoon?Koukut käyn ostamassa tänään,uudet renkaat on jo mutta voiko näille tehdä mitään?tai tarvitseeko niitä edes korjata?kaikissa niissä on ainakin viisi reikää balsaan asti.
ps.tämä ei liity tähän mutta tarvitsisin neuvoa miten lisätä kuvan tekstiin,kysyy internet osoitetta,mutta jos sen haluaa lisätä koneelta?
Raine

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 22.03.11 - klo:15:01 »

jeps mulla vähä tosta aiheesta kokemuksia.. eli joittenkin vaappujen lakka on sellaista ettei uudelleen lakkausta päälle kannata tehdä ennen kun tietää millä se on alunperin lakattu. esim muistaakseni rapala ei tykänny tinneri propionaatista cappia en muista miten kävi. mut joihinkin olen aikoinaan laittanu äidin kynsilakkaa reikien kohdalle. nykyään en tee mitään jos vaapussa on reikiä, jotenkin tuntuu että kalan tulo vaan lisääntyy mitä syödympi vaappu on Hymyilee
kalakala543
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 22.03.11 - klo:15:57 »

Superliima käy reikien paikkaukseen. Rapalan lakka ei siihen anakaan reagoinut.

"Mä seuduilla näillä oon tunnettu...mikä se oli!"
Dinotaunus

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 23.03.11 - klo:17:43 »

koitavva, jos ostat rapid epox liimaa, ja liimaa sillä, kun annat kuivua lopuujen lopuks 24h niin on kovaa tavaraa, eikä siihen tuu niin helposti enään reikiä. sitä ei paljoa tarvita, kun kuitenkin vaapuissa ei hirveän isoja reikiä oo, ja niitä on kuitenkin suhteessa vähän.

Kyllä, minä harrastan tämmöistä äärimmäisen kuoleman halveksuvaa viehe urheilua, nimittäin kalastusta...
jimboy
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 21.10.11 - klo:19:30 »

kuinkas saa vaappuun uudet uintilevyt.meinaan että vaappu ilman uintilevyä joutuu poistoon. help me!!

jimi
JuhannusKala

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 25.10.11 - klo:18:03 »

kuinkas saa vaappuun uudet uintilevyt.meinaan että vaappu ilman uintilevyä joutuu poistoon. help me!!
Ensin poistat vanhan uintilevyn ja sen rippeet, sitten laitat mahdollisimman samalaisen uintilevyn samaan kohtaan ja samaan asentoon esimerkiksi epoksiliimalla. Uintilevyjä ei taida saada muualta kuin nettikaupoista (http://www.rialinna.fi/index.jsp?pid=203 ja http://samfishing.fi/kauppa/index.php?cPath=74_73_190&osCsid=2c44c478f98d05a4cc9853f03ba5049f) Tosin olen Motonetissä kerran nähny uinstilevyjä, mutta vain yhtä mallia... Varmimmin saat oikeanlaisen kun ostat netistä. Tietysti jos uintilevysi on suora eli ei satula tai porras, niin voit askarrella sen vaikkapa ruostumattomasta pellistä. Siinä tosin tulee vastaan pellin oikea paksuus... Mutta minä en oo mikään ammattilainen, Dinotaunus pikemminkin osaa autta, joten älä sata prosenttisesti luota minuun.
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: