Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Handmade.fi ja "pyrstölusikka"

(Luettu 2226 kertaa)
NonProkalastaja
****

0
Poissa



Profiili
« : 27.03.11 - klo:18:47 »

Onko teillä kellään minkäänlaista kokemusta kyseisistä uistimista? Itse ostin pyrstölusikan, ja nyt myöhemmin selvisi että siihen pitäisi jotenkin ihmeellisesti kiinnittää lisäpaino ja irrottaa yksi koukku. Maalausjälkikin on huolimatonta, ostaessa näin mustat raidat punaisessa lusikassa, mutta kun avasin paketin niin toisella puolella ei ollutkaan raitoja, vaan pilkut. Huh. Onko kellään MITÄÄN aavistusta kyseisen uistimen toimivuudesta? Vaikenee

-"...ja TAASKO se uistin on puussa?!?"
Barra
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #1 : 28.03.11 - klo:13:31 »

Onko teillä kellään minkäänlaista kokemusta kyseisistä uistimista? Itse ostin pyrstölusikan, ja nyt myöhemmin selvisi että siihen pitäisi jotenkin ihmeellisesti kiinnittää lisäpaino ja irrottaa yksi koukku. Maalausjälkikin on huolimatonta, ostaessa näin mustat raidat punaisessa lusikassa, mutta kun avasin paketin niin toisella puolella ei ollutkaan raitoja, vaan pilkut. Huh. Onko kellään MITÄÄN aavistusta kyseisen uistimen toimivuudesta? Vaikenee

Muistaakseni pärjäsi jossain erän testeissä joskus hyvinkin. Eikö paketissa ollut sitä lisäpainoa? Koukun irrottelusta en tiedä, mutta suosittelen käymään vaikka kirjastossa tutkimassa parin viime vuoden erälehdistä, siltä ajalta tuo testi oli.

Dafag did I just said...
NonProkalastaja
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #2 : 28.03.11 - klo:14:00 »

Löytyi se testi lopulta toisella selaimella  Epävarma, kuitenkaan sitä painoa ei mukana tullut... Pitääkö siihen vielä olla jokin tietty valmistajan tekemä paino vai voiko siihen ostaa painon ihan kalastusvälineliikkeestä? Pyörittää silmiään. ...kellään kokemuksia kyseisestä lusikasta?
Barra
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #3 : 28.03.11 - klo:15:26 »

Löytyi se testi lopulta toisella selaimella  Epävarma, kuitenkaan sitä painoa ei mukana tullut... Pitääkö siihen vielä olla jokin tietty valmistajan tekemä paino vai voiko siihen ostaa painon ihan kalastusvälineliikkeestä? Pyörittää silmiään. ...kellään kokemuksia kyseisestä lusikasta?

Hatara muistikuva kertoisi sellaista että jossain kuvassa se paino näytti ainakin semmoiselta mitä kaupoista löytyy, tosin en vannoisi että se pysyy siinä kiinni. Tarvitseeko se sitä painoa? Oletko siitä nyt ihan varma? Jos se ei nimittäin tarvitse sitä, vaan kalastaa tuollaisenaankin niin mitäs sitten sillä painolla siinä säätämään. Kokemusta ei ole, mutta vaikutti ihan mielenkiintoiselta viritykseltä kun siitä aikoinaan lukasin.
köntsä
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #4 : 28.03.11 - klo:15:49 »

Käydessäni tuolla sivulla äskettäin, niin sieltähän löytyi myös ne Erälehden testit kyseisestä pyrstölusikasta.  Iskee silmää

Katohan kun on hyvän kokonen!
Pirkanmaan Kalakamut 2012
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines