Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Ikaalisten Kyrösjärvi

(Luettu 63195 kertaa)
kalastaja91
*

0
Poissa

Profiili
« : 07.10.07 - klo:10:29 »

kaikkea kyrösjärvestä
kalastaja91
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 07.10.07 - klo:10:29 »

itse olen ollut siellä kalassa ja on tullut hyvin ahventa
tomsam
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 22.05.08 - klo:20:12 »

Kyrösjärvi on Ikaalisissa sijaitseva kalaisa järvi. Järvessä on erittäin vahvat kuha-, hauki- ja ahvenkannat. Järvi on ruskea vetinen.

Itse kalastan lähes ainoastaan Kyrösjärvellä ja saaliit ovat olleet vähintään tyydyttäviä. Kuhaa tulee sekä vetämällä, että heittämällä. Haukea järvessä on myös todella hyvin (myös todella suuria). Järvi on kuitenkin melko haastava kalastettava, kun on melko iso ja syvä.
haksu98
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 31.03.13 - klo:00:34 »

Joo elikkäs haluisin kysyä näiltä kalastuksen asiantuntijoilta,että tiätääkö kukaan että millä ja minkä värisillä pilkeillä kannattaa onkia kyrösjärvellä siellä mahnalanselällä?

EDIT: Otsikko ja alue
eemail

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 31.03.13 - klo:08:44 »

Kaikki hopeiset, kultaiset ja kupariset pystypilkit ovat toimineet, ainakin mahnalanselän läheisillä pikkujärvillä. Muutama vuosi sitten selältä ja samat pilkit toimivat. Morrissa taas ei oo juuri värillä ollut väliä, ehkä keltaiset parhaiten pelittäneet. Tasureista vihertävät, oranssia sisältävät ja särkiväritys toimii. Pilkkien mallilla ei oo juuri väliä, kaikki toimii Iskee silmää
Ootkos ekaa kertaa sieltä pilkkimässä?
waabbu
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 07.05.13 - klo:22:10 »

laitilaan on laskettu 6.5 4v tammukkaa. onko kellään viä saalista? ja jos, nii minkä kokosta?  Hymyilee

ei se määrä, vaan se koko !
eemail

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 08.05.13 - klo:07:16 »

Onkohan samalla istutettu muuallekin kyrösjärveen? Oon ootellu millon istuttavat Mihariin kirjolohta tai taimenta. Kerrotaanko istutuksista jossakin?
waabbu
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 09.05.13 - klo:09:20 »

oli kuulemma laskenee arosten salmeen eli johki purimon laiturin paikkeille. eipä niistä oikein misään kerrota. mutta aina niistä kuulee huhuja kyliltä. tai sitte näkee kala-auton jäljet.
waabbu
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 13.05.13 - klo:21:21 »

onko kukaan käyny jo uistelemassa.. ja onko tullu mitää ??
eemail

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 13.05.13 - klo:21:37 »

Osa hauista on kutenu jo eli nyt niitä pitäis alkaa nouseen... Pari kolmosta on tullu heittelemällä h-kyrön pienemmistä järvistä Mahnalan suunnalta.
upponalle
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 20.02.14 - klo:09:00 »

Elikkä laitelkaahan kyrösmerenkalastajat, tänne hieman paikkoja. joista oletta affenia saanut esim pilkillä. karikoita ym...muita otollisia paikkoja. Cool
nuusk1s

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 20.02.14 - klo:09:09 »

Elikkä laitelkaahan kyrösmerenkalastajat, tänne hieman paikkoja. joista oletta affenia saanut esim pilkillä. karikoita ym...muita otollisia paikkoja. Cool

Eikö ainakin puolet huvista ole nimenomaan löytää itse ne ottipaikat?
rantarosvo
Vieras
« Vastaus #12 : 20.02.14 - klo:09:44 »

Eikö ainakin puolet huvista ole nimenomaan löytää itse ne ottipaikat?

Jos kalaa tekee mieli, niin toki on mukavaa, jos on edes joku pommipaikka tiedossa Hymyilee Menee monesti isolla järvellä aika lompsimiseen.

Syvyyskartat vaan esille ja kollaamaan otolliset paikat läpi. Ainakin Viljakkalanselän puolella on kalapaikat muuttunu tässä parin vuoden sisään aikamoisesti. Entiset ottipaikat ei anna enää kalaa samaan tyyliin ku aikaisemmin. Ennen pysty "hakemaan soppakalat", nyt pitää tehdä töitä. Vaan mikäs siinä kalastellessa, kun on itse touhukin mukavaa.
JPMX
Vieras
« Vastaus #13 : 25.10.15 - klo:16:47 »

Sen verran voin paljastaa otti paikkoja että pääsette alkuun. kuvassa merkityt paikat on antanu ahventa kuhaa ja madetta.
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: