ReppaNa
0
Poissa
|
 |
« Vastaus #75 : 14.09.12 - klo:17:33 » |
|
1. Rapala Magnum (Ambulanssi) 2. Nils Master invincible 15cm 3. Syvänne Jesse 11cm 4. Westin Deep runner 5. Storm ThunderCrank
|
|
|
|
|
|
sakke-98
|
 |
« Vastaus #76 : 14.09.12 - klo:19:23 » |
|
1.Mahti vaappu, haulle ja kuhalle. 2.Rapala minnow spoon, hauelle. 3.Rapala x-rap, hauelle. 4.Calico-cat, ahvenelle. 5.Bluefox original vibrax, lohelle.
|
|
|
|
|
Angrykaivosmies2
0
Poissa
|
 |
« Vastaus #77 : 06.11.12 - klo:19:12 » |
|
1.Storm thunder stick (hauelle). 2.lotto lippa (taimenelle,kirjolohelle,ahvenelle) 3.Eumer pike putkiperho (hauelle) 4.Räsänen helmi (kaikille koosta riippuen).5.Eumer minnow putkiperho (kaikille)
|
|
|
|
|
|
KABANOSSI
|
 |
« Vastaus #78 : 06.11.12 - klo:21:47 » |
|
1.Rapala Minnow Spoon (magnum) 2.Omatekoinen heittoperho (Liila/musta) 3.Hairy killer 4.Savagear Dabuch 5.Monsterfly
|
|
|
|
|
|
Pikehunter
|
 |
« Vastaus #79 : 29.03.13 - klo:20:34 » |
|
- Nilsmaster Invincible 15cm - Beten Turkuspoon - Laxman lippa/tursas yhdistelmä - Rapala Magnum 14cm - Beten Krokotiili 23g
Nuo ovat toimineet melko kiitettävästi merialueen luupäille, ja tulevat saamaan seuraavanakin kautena melko paljon peliaikaa.
|
|
|
|
|
|
Agiles
|
 |
« Vastaus #80 : 17.04.13 - klo:21:45 » |
|
Heittokalastus, järvet joet, lammet, yms.
1. Bete Lotto 9g 2. Jakki lippa 14g 3. Biltema 18g lusikka (itse uusiksi maalattuna) 4. Rapala Minnow Spoon (oikeastaan kaikki muut koot paitsi Magnum) 5. Daiwa DP Minnow (hopea/kromi/joku sellainen)
|
"Alea iacta est - Uistin on heitetty" - Mr. C&R -
|
|
|
|
jamael
|
 |
« Vastaus #81 : 17.04.13 - klo:22:03 » |
|
Tällä hetkellä luottovieheet top 5 : 1. Hurus . Aivan loistava vaappu vetouisteluun ja ul heittelyyn, hauet tykänny jyrsiä. 2. Kuusamon Uistin Räsänen, toimii hyvin kuhalle ja hauelle. 3. Hk-Varma taimenvaappu. Sininen hologrammi väritys tästä vaapusta on ollut tosi tehokas kaloille. 4. Rapala Original, monta kertaa todettu hyväksi perusvaapuksi muikku värityksessä. Toimii kalalle ku kalalle. 5. Bete Krokodil. Keväästä syksyyn toimiva uistin hauelle, tällä on saatu kivasti puskahaukia ja tullaan jatkossakin saamaan.
|
|
|
|
Sam
0
Poissa
|
 |
« Vastaus #82 : 18.04.13 - klo:06:26 » |
|
Kuusamo Räsänen Calico Cat Grosari vaappu (en muista mallin nimeä) Rapala Minnow Spoon Rapala Original
satunnaisessa järjestyksessä.
|
|
|
|
|
|
MIETTINEN
|
 |
« Vastaus #83 : 18.04.13 - klo:08:59 » |
|
Tähän on hiukan vaikeaa tai sitten helppoa vastata. Jos katsotaan pakkini sisältöä 10vuotta takaperin niin tällainen lista. - Rapala minnow spoonit - Kuusamon professorit - Räsäset - Abun ja kuusamon lipat - Rapalan vaaput Nämähän on perinteiset hauki ja ahven vieheet Nykyinen listahan menee näin. 1-4 Omatekemät vaaput (väreinä: puna-valkea, ambulanssi, papukaija, muikku/ savumuikku, Joitakin omituisia väriyhdistelmiä)5 abun ja kuusamon lipat (miltei kaikki mallit ja värit ahvenen kalastuksessa)
|
Kiero savolainen, muuten ihan terve "Berliinin Reagan"
|
|
|
|
eemail
|
 |
« Vastaus #84 : 18.04.13 - klo:09:20 » |
|
Habavaaput Satulajesset Shad Rap Merimetso Lotto-lipat
|
|
|
|
|
|
jamael
|
 |
« Vastaus #85 : 18.04.13 - klo:09:30 » |
|
Itse toivon kanssa, että omalle listalleni kirii mun omat vaaput ja päihittää muiden tekemät uistimet  Tähän on hiukan vaikeaa tai sitten helppoa vastata. Jos katsotaan pakkini sisältöä 10vuotta takaperin niin tällainen lista. - Rapala minnow spoonit - Kuusamon professorit - Räsäset - Abun ja kuusamon lipat - Rapalan vaaput Nämähän on perinteiset hauki ja ahven vieheet Nykyinen listahan menee näin. 1-4 Omatekemät vaaput (väreinä: puna-valkea, ambulanssi, papukaija, muikku/ savumuikku, Joitakin omituisia väriyhdistelmiä)5 abun ja kuusamon lipat (miltei kaikki mallit ja värit ahvenen kalastuksessa)
|
|
|
|
|
|
MIETTINEN
|
 |
« Vastaus #86 : 18.04.13 - klo:12:09 » |
|
Itse toivon kanssa, että omalle listalleni kirii mun omat vaaput ja päihittää muiden tekemät uistimet  Tuohon minun listaan nyt vaikuttaa sekin että en enää pidä muita pakissa kuin omia vaappuja. Kaikki osto lusikatkin roikkuvat varaston seinällä, jossa on paljon muutakin kalastus kamaa.
|
|
|
|
|
|
jamael
|
 |
« Vastaus #87 : 19.04.13 - klo:12:03 » |
|
Tuohon minun listaan nyt vaikuttaa sekin että en enää pidä muita pakissa kuin omia vaappuja. Kaikki osto lusikatkin roikkuvat varaston seinällä, jossa on paljon muutakin kalastus kamaa.
Saattaa mennä mullaki ehkä tohon linjaan pikkuhiljaa, mutta vielä on muidenkin uistimia ja pienenpajan vaappuja pakeissa. Voi olla, että joutuu myymään muita pois omien alta 
|
|
|
|
|
|
jehna95
|
 |
« Vastaus #88 : 19.04.13 - klo:15:41 » |
|
Ehkä mä voisin päivittää. Kalastan enimmäkseen ahventa ja haukea. -Stormin Suspit -Kuusamon Räsäset -Savagen 4-Playt -Nilsun Jäpittäjät -Beten Lotot Pilkkipuolella käsintehdyt tasapainot ovat luotettuja. Ja liitseihin luotan sekä heittelyssä, että pilkillä. 
|
|
|
|
|
|
Jyrize
|
 |
« Vastaus #89 : 19.04.13 - klo:16:27 » |
|
Herky jerky Minnari Räsänen ilman helmeä Suspit (kippurahäntä) Rapala Gliding rap
Tuossa on ainakin tämän hetkinen top 5 hauelle. Nyt keväällä muuttuu varmasti
|
Jos luet tämän olet HÖLMÖ!!!!
|
|
|
|