Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Monellekko on tälläinen tilanne sattunut?

(Luettu 2039 kertaa)
ilikki1
*

0
Poissa

Profiili
« : 03.07.11 - klo:11:27 »

Karhu tuli kala apajille
Itse en ole vielä karhuun törmänny kala reissuilla tai muutenkaan luonnossa.
mikael

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 03.07.11 - klo:11:32 »

Lieksan vuonislahdella viime viikolla oltiin veneellä n.100 m rannasta ja rannassa oli ainakin yksi meuhkaava ja mölyävä karhu....en tiedä vaikka niitä olisi ollu kaksi kun sellaista mekkalaa pitivät, jos vaikka olisivat tapelleet.

Axu

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 03.07.11 - klo:20:33 »

Eipä ole karhueläimiin tullut törmättyä vielä - näätäeläimeen kylläkin.
Eilen tassutteli Keravanjokivarressa vastaan mäyrä. Sen verran vikkelään häippäsi, etten ehtinyt kameraa esiin ottaa.

Viikon päästä vois kokeilla karhuun törmäämistä kun lähtee kainuun korpeen kalasteleen reiluksi viikoksi.
Ardent77
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 03.07.11 - klo:21:23 »

Tuossa järvellä missä käyn kalalla oli tuttu ollu uistelemassa ja nähny kun karhu ajo hirvet rannalta uimaan.
janne-s
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 03.07.11 - klo:22:33 »

Kaks kontiota olen eläissäni luonnossa tavannu. Ensimmäisen näin veneestä käsin, noin 20v. sitten ja toisen näin 10v. sitten kuusamossa, kun oltiin ("koomista" kyllä) karhunkierroksella.
15 vuotta olen hirvimetällä rampannu eikä koskaan ole esim. passiin tullu yhtään karhua. Aika harvakseltaan noita nallepoikia pääsee näkemään, joten kannattaa olla ylpeä että kyseisen metsien valtiaan pääsee näkemään.

Tunnelin päässä näkyvä valo, on mitä todennäköisimmin vastaan tuleva juna.
ilikki1
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 04.07.11 - klo:11:01 »

Joo taitaa olla harvassa nallet. synnyin pitäjässä taivalkoskella meitin naapurissa oli karhu käyny kopsimassa auton kylkeä yöllä mutta olin pertana nukkumassa
Janzzki
Vieras
« Vastaus #6 : 08.08.11 - klo:13:36 »

Ei sen kummempaa, yleensä telkkäparvi/sorsaparvi lähtee siitä rannasta ku lähetää uistelemaa...
JuhannusKala

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 11.08.11 - klo:13:20 »

En ole törmännä nalleen.  Virnistää Muttei se kovin yleistä ole, kun kerran yks tuttu ramppaa Lapissa TODELLA usein ja paljon (tänävuonna 4 tai 5 reissua ja kaikki jotain perus viikon mittasia). Eikä oo ikinä nähny karhua, muutaku kerran tuoreita jätöksiä/jälkiä. Kyseinen kaveri kumminkin 43v siellä rampannu, että...  Pyörittää silmiään
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: