Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Rapala X-rap

(Luettu 3993 kertaa)
sala
*

0
Poissa

Profiili
« : 30.07.11 - klo:10:32 »

Mitä kaloja olette saaneet X-rapillä, ja heitellessä miten uitatte X-trappiä
Lapamato

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 30.07.11 - klo:10:37 »

Ottiaikaa olen X-Rapille antanut paljon, muttei ole kalaa antanut. Ihan peruskelauksella/epätasaisella sellaisella. Lentää todella hyvin painotuksensa ansiosta. Eiköhän silläkin ala tulla, jos vielä enemmän aikaa antaisi Iskee silmää
lahna95

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 30.07.11 - klo:11:03 »

Haukia tuo on kiinnostanut. Perus tasainen kelaus rikotaan lyhyillä terävillä vedoilla ja pysäytyksillä.

sala
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 30.07.11 - klo:11:32 »

Itsekkin olen kokeillut juuri pysäytyksiä ja nykyjä kesken kelauksen mutta ei ole kalaa vielä tullut,sen sijaan X-rap shad shallowilla on tullut kalaa hyvin
zeipeikei
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 30.07.11 - klo:12:16 »

Ihan hyvä uistin uistelemalla tullut kuhaa ja haukea ja muutama ahven heitellä en ole hirveästi kokeillut
Barra

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 30.07.11 - klo:12:41 »

Yhtään luottoa ei tälle löydy. Mystisesti se joskus tuli pakkiin hankittua, eikä paljoa ole saanut uida. Ei oikein ole sille käyttöä. Lentäähän se komiasti, mutta siinä kaikki. Parempiakin vieheitä on joten käyttelen niitä. X-rap Shadilla on pari ahventa ja haukea joskus saatu, siinä se painonsiirto viritys on ihan turha. Ei se sen paremmin lennä.

Dafag did I just said...
BigPike
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 30.07.11 - klo:13:26 »

Terävästi nykien. En kovin kauan kelaan sisään kunnes nykäisen uudemman kerran!
Haukea tullut erittäin hyvin sinisellä X-Rapilla, pakista löytyy myös ahven värityksellä oleva xrap.  Iskee silmää

- Joonas -
sala
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 30.07.11 - klo:15:42 »

Pitää taas kokeilla, toivottavasti rupeis jotain kalaa tolla tulemaan Hymyilee
Dj_God

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 31.07.11 - klo:15:05 »

Toistaiseksi X-Rap ei ole tuonut vielä tulosta. Tosin uittoaikaa ei juuri ole ollut. Tuommoisella epätasaisella pysäytystekniikalla olen uittanu kyseistä uistinta.

Joskin Daiwan vastaava malli vastaavan kokoisena on kiinnostanut haukea. Värityksenä ahventa muistuttava, joka tosin puuttuu toistaiseksi X-Rap -valikoimastani.

The Optimist thinks this is the best of all possible worlds. The Pessimist thinks the Optimist may be correct.
Kuusinen

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 02.08.11 - klo:10:35 »

Ei ole täälläkään toiminut. Olen yrittänyt tasaista kelausta ja nykimistä niin että se liukuu siksakkia. Hopeanvärisen omistan. Kaikin puolin vaikuttaa pyytävältä vieheeltä... Täytyy vain yrittää enemmän.

Onkiva rovasti, joka onki varovasti on kiva rovasti.
Jokipoika
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 20.10.11 - klo:17:46 »

Lyökäähän pykälää orggiskoukkuja isommat koukut (itse lykkäsin punaiset Gamakatsut) kiinni niihin X-Rappeihinne ja tulkaa kertomaan sitten lisää, kun joutuu alkaa harrastamaan C&R-kalastusta pienempien kohdalla, että isot mahtuu.

Monosiimoilla toi viel menee suht nätisti oikeaan syvyyteen ja tottelee uittoa, mutta omalla kohdalla (kaikissa aktiivi-värkeissä kuidut), tuo koukkujen vaihto teki tempun ja pyyntimiehestä tehtiin saamamies. Iskee silmää

Noissa X-Rapeissa on tupannut olemaan laadunvaihtelua jonkin verran omien kokemusten mukaan. Vanhojen mallien uinti eroaa ainakin silmämääräisesti uudemmista ja hands down, ylivoimaisesti paras väri on ollut tuo P, eli ahven.

Onhan tolla 10cm perusmallilla jo jokunen meriittikin:

"Erä-lehti 14/2005: Vuoden viehe 2005 hauen heittokalastukseen!
Erä-lehden vuoden taimenviehe 2009.
Järvilohen suomen ennätys 2009"

http://koukkukaislikossa.blogspot.com/
KOUKA-Team´s CEO

©MUISTI-Uistin Mark I©

"Listen son, this aint no icehockey. This is a lifetime deal"
lihapiirakka
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 20.10.11 - klo:18:16 »

x-rap on mun perus vaappu vetouistelus! kuhaa ja haukee tulee paljon ja sillontällön isoo ahvent
Percho

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 20.10.11 - klo:19:12 »

Kyllähän sillä muutama puikkarihauki on tullut, en ole paljoa käyttänyt. Itsellä 10cm punainen pää, muuten keltainen väritys.

COME BACK!!! ; )
fishustaja
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 20.10.11 - klo:19:37 »

onkos kukaan saanu x-rap magnumilla mitään?
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: