Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Tapsiin/viikseen veturiksi mieluummin syvännevaappu vai painouistin?

(Luettu 1790 kertaa)
Re-Fill

0
Poissa

Profiili WWW
« : 01.08.11 - klo:13:38 »

Ajattelin kysyy että kumpaa ihmiset suosivat enemmin. Itte käytän kumpaakin aika tasapuolisesti mutta tuntuu että ainakin kuha nappaa useemmin painouistimeen kun syvännevaappuun..
Joku 40g/50g painouistin veturiksi ja kaveriksi 12cm Velho, Sepen Tuuri tai Bomber niin hyvin on toiminu...

Kala kasvaa syödessä.
Açκé
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 01.08.11 - klo:14:30 »

Itse olen nyt viikon verran kokeillut tuplaviehettä, jossa etummaisena uistimena (eli ilmeisesti veturina?), on ollut syvännevaappu. Painouistinta en ole vielä kokeillutkaan.
Kuhaa ei ole tällä systeemillä vielä tullut, eikä haukiakaan kuin yksi, joka oli jo ihan mukava kokoinenkin. Hymyilee leveästi
Re-Fill

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 01.08.11 - klo:16:00 »

Joo "veturina" tarkotan just sitä toista uistinta mikä vetää kummatkin uistimet haluttuun syvyyteen. Voi olla kun yleensä uitan Jakki syvännevaappuja niin ne on ehkä kuhalle liian isoja.... Haukee niillä tosin tulee.
Sen takia suosin enemmin ainakin viel tän kuukauden noita painouistimii kun menee samoihin syvyyksiin mutta on pienempiä ja se ropellikin niitä varmasti houkuttelee.. Viimekerrat kyl uisteltu ilman tapseja et yks vaappu per vapa ja 8 vapaa kelkoilla. Kuhaa tullu tosi hyvin kun uittaa Jessee, Velhoo, Sepee, Bomberii yms. Eli korkeintaan kolmeen metrii sukeltaa osa ja osa tosi pinnalla.
Tää kuukausi viel koetetaan saada kuhaa ja sitten siirrytään saalistaa isoo syksyhaukee ; )
Tilasin 3 tilausta tuolta Hongkong:sta josta sai yli 50e tilauksiin kaupanpäälle Rapala Deep Tail Dancer Special 9 cm vaapun niin noi on kuulemma kovii kuhallekkin ja vetää sit sen toisenki uistimen johki kuuteen metkiin. Ja miksei haellekkin kelpais se.. : )
muikkumän
Vieras
« Vastaus #3 : 01.08.11 - klo:16:12 »

itse laitan perhoja tapseihin ja lähen perttaus joelle taimenta pyytämään  Iskee silmää
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: