Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Halppis pilkit, kokemuksia tasureista ja pystäreistä..

(Luettu 25691 kertaa)
miigu
**

0
Poissa

Profiili
« : 22.11.07 - klo:20:56 »

Oon katellu noissa halpahalleissa ja tokmannilla ja kärkkäisellä noita niin sanottuja halppis pilkkejä, jotkut tasurit näyttää ihan ok näkösiltä mutta tekeekö niillä sit mitään??, joku merkki tais olla joku jk tai joku vastaava ja hintaa taisi olla tasurilla joku 3€ noin, Epävarma

onko kellää kokemuksia noista niin sanotuista halvoista pilkeistä.
stento-z

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 23.11.07 - klo:09:15 »

Ei varmaan ole ihan huono sijoitu tuohon hintaan vaikka en niitten laatuun luotakkaan niitähän pystyy itse vähän trimmaamaan ja jos väri sattuu kohdalle niin ei se ahven hintaa kysy Virnistää
EniZei
Ylläpitäjä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 24.11.07 - klo:08:57 »

Kolmen euron luokkaa ne taitaa olla nuo Lucky John -tasapainopilkitkin. Sellasen yhden oon hommannut, ei ole tosin paljon vedessä käynyt. Täytyy kyllä sanoa, että päällisin puolin en näe paljoakaan eroa noihin kalliimpiin tasureihin..

Henkilökohtaisesti tulee käytettyä kyllä niin paljo enemmän morria pilkkihommissa, että luottoa tasureihin ei löydy.. Taitaa olla vähän taidon puutetta tuon tasurin uitossa, kun sillä ei tahdo kalaa saada  Pyörittää silmiään

Onko muilla näitä Lucky John -tasureita ja onko niillä kalaa saatu?
nipperi

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 05.01.09 - klo:21:11 »

kaverin kanssa ostettiin muutama halppis tasari ja pystypilkki , ne on toiminu paremmin kun kalliit .
Jesse

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 05.01.09 - klo:21:14 »

Kyllä niistä jokku toimii ja jokku ei. Sitä ei voi koskaan tietää toimiiko kalliskaan hyvin. Pyörittää silmiään

><((((°> Pohjaa luulee usein kalaksi, mutta kalaa harvemmin pohjaksi! <°))))><
             ´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((°>    <°))))>< ¸.·´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`
jamppe
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 06.01.09 - klo:18:58 »

olin kerran kaupassa ostamassa pystypilkkejä ja tasareita, katselin siinä rauhassa niitä tuotteita ja olin ostamassa pystypilkkejä kaallimasta päästä, sitten huomasin siinä olevan myös "halppis" tasareita ja pystypilkkejä, päätin sitten ostaa niitä halpoja sillä sain niitä kaksi yhden kalliin hinnalla. Seuravaana päivänä mentiin nipperin kanssa testaamaan näitä "halppis" tuotteita ja ne olivat HYVIÄ, saimme niillä meidän pilkkikauden avaus kalat, ja kalat olivat otettavan kokoisia, kun taas kokeilimme eri kohdasta näitä kalliimpia vieheitä niin EI MITÄÄN saalista Hymyilee leve&#228;sti totesimme että "halppis" vieheet voivat olla paljon parempia Hymyilee leve&#228;sti  Iskee silm&#228;&#228;

hauki on kala
mikael

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 04.03.11 - klo:19:57 »

Oikein halpoja pilkkejä olen ostanut todella vähän, laskeskelin, että 2 tai 3. Nämä pilkit olivat ensimmäisiä pilkkejäni joten pilkinkin niillä paljon, kun ei ollut muutakaan. Jälkeenpäin, kun olen tutkinut pilkkejäni huomasin ,että nämä halvat ostokset olivat joko ruosteessa tai rikki ja kalliit olivat lähes kaikki ehjiä. Halvoilla pilkeillä sain 2 affenta ja kalliilla olen saanut kymmeniä. Nykyään ostan käytännössä vain ottipeleiksi todettuja/arveltuja pilkkejä, kun ne sattuvat vaan maksamaan itsensä takaisin, kun halvat pilkit ovat huonoimmillaan kaivoon heitettyä rahaa. Toki halpakin voi olla hyvää, mutta itsellä niin ei ole käynyt. J&#228;rkyttynyt   

lahna95

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 04.03.11 - klo:20:44 »

Mulla on yksi halpis pystypilkki. Taisi olla Bluefox merkkiä ja sain pilkkisetin mukana. Kyllä se ahvenelle on pelannut ihan kohtalaisesti, minkäänlaista uintia sillä ei ole mutta syvyyspommina hyvä. Tai morrin päälle tapsiin sopivan vähäeleinen. Sitten 2 morria vissiin Fladenin tuotantoa, niitä en ole edes kokeillut.

JohnnyCares
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 04.03.14 - klo:16:53 »

Itse ostin myös lucky john tasureita huomattuani että saan niitä kolme kappaletta verrattuna laatumerkkien tasapainoihin lisäksi myös jokaisen pilkin alle mätikoukku. Kokemusta tasapainnolla pilkkimisestä ei löydy kuin teoriassa. Tasapainojen kanssa lähdettiin sitten kokemusta hakemaan iso roineelta. Ensimmäinen reikä ja bang mustakultaiseen johniin tarttui heti paisti ahven. Oli hieno tunne huomata kuinka ahven tarttuu tasapainoon aivan eri tuntumalla kuin pystyyn. Muita pannu ahvenia ei oikein löytynyt mutta myös pienemmät ahvenet tarttuivat hanakasti mätikoukkuun. Koukut olivan edessä ja perässä todella terävät sillä pienimpiä ahvenia tartui kyljestä niihin myös näihin koukkuihin. Se mahdollisuus isosta ahvenesta koukuttaa välittömästi ensimmäisen ison koukutuksen jälkeen.  Hymyilee leve&#228;sti 
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: