Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

törkeät kilpapilkkijät

(Luettu 9237 kertaa)
krisu

0
Poissa

Profiili
« : 11.10.11 - klo:19:09 »

itse olen tavanut pari epäkohteliasta pilkkijää kun olen ollut pilkillä tarkotus ois kysyy et ootteko te tavannu sellasii? Järkyttynyt
Christian

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 11.10.11 - klo:19:12 »

Olisi ainakin itseäni kiinnostanut kuulla, että miten tuo törkeys ilmenee. Mitkä olivat nuo sinun kokemukset. Kun avaa aihetta, niin olisi hyvä hiukan taustoittaa asiaa.

"Jumalat eivät ota ihmisen lasketusta elinajasta niitä tunteja, jotka on omistettu kalastukselle" (Babylonialainen kirjoitus v. 2000ekr)
krisu

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 11.10.11 - klo:19:14 »

Olisi ainakin itseäni kiinnostanut kuulla, että miten tuo törkeys ilmenee. Mitkä olivat nuo sinun kokemukset. Kun avaa aihetta, niin olisi hyvä hiukan taustoittaa asiaa.
no sillee esim et häivy täst mun paikalta tai nauraa mun saaliille  Itkee
Kim Nikolskij
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 11.10.11 - klo:19:14 »

Olen kerran kohdannut jotain kilpapilkkijoitä, jolta olen kysynyt että mistä tulee ja millä, mutta eihän ne kerro mitään pitää omina salaisuuksina. Ite olen sitä mieltä että ei kalat kalastamalla lopu.

Nyt on kiinni. Ja on iso ....
krisu

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 11.10.11 - klo:19:18 »

Olen kerran kohdannut jotain kilpapilkkijoitä, jolta olen kysynyt että mistä tulee ja millä, mutta eihän ne kerro mitään pitää omina salaisuuksina. Ite olen sitä mieltä että ei kalat kalastamalla lopu.
ootko kysyny iha kilpailuissa tai ku muuten vaa oot menny pilkkimään? eihä sitä oo pakko kertoo omia apajia
Kim Nikolskij
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 11.10.11 - klo:19:20 »

Ihan pilkillä mökillä.
krisu

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 11.10.11 - klo:19:24 »

Ihan pilkillä mökillä.
juu Surullinen
Christian

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 11.10.11 - klo:19:24 »

Jos kilpailussa kysyy toiselta neuvoja, niin ei se liene kiellettyä. Toisaalta kohtelias ihminen voi siihenkin halutessaan olla kertomatta vastata kohteliaasti, että pidän niksini omana salaisuutena. Toisten saaliille naureskelu tai muu epäkohtelias käyttäytyminen on yksinkertaisesti turhaa. Kalastusta ei pidä ottaa niin tosissaan.
krisu

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 11.10.11 - klo:19:28 »

Jos kilpailussa kysyy toiselta neuvoja, niin ei se liene kiellettyä. Toisaalta kohtelias ihminen voi siihenkin halutessaan olla kertomatta vastata kohteliaasti, että pidän niksini omana salaisuutena. Toisten saaliille naureskelu tai muu epäkohtelias käyttäytyminen on yksinkertaisesti turhaa. Kalastusta ei pidä ottaa niin tosissaan.
olen kyllä samaa mieltä. itse kyllä kerron läheisille hyvät paikat mutta jos joku ventovieras kysyy niin saatan mainita muuutaman paikan
Tsaari
**

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 17.10.11 - klo:06:39 »

Joskus on jotain kiukkusia katseita noilta sisäsiittoisilta kun on samoille paikoille mennyt eli "heidän" omistamalleen paikalle. Mutta ei sen suurempia törkeyksiä ole vastaan tullut.

www.koukussa.fi
Suomen paras kalapaikka!
polex
*

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 20.11.16 - klo:17:25 »

Oikeastaan kilpailussa ei saisi avustaa toisia kertomalla paikkoja. En tosin tiedä kuinka tarkasti se otetaan. Olen kyllä saanut neuvoja kilpailussa ilman kysymättäkin. Toiseksi ne kalat pitää löytää itse. Yleensä jos joku antaa minulle neuvoja hän tulee itse juttelemaan ja kertoo samalla vinkkejä.
Kyllähän kilpailussa saa toiselle kalapaikat kertoa ja vaikka ottipelitkin. Avustamisella tarkoitetaan fyysistä avustamista, joka siis kielletty. Alle 12-vuotiasta saa avustaa kairaamisessa ja kalan irroittamisessa.
Hauentappaja
Vieras
« Vastaus #11 : 23.11.16 - klo:17:18 »

Joo näin se on pahoittelen aiempaa kommenttia.
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: