Äänestys
Kysymys: Puhelimesi merkki? Valitse "ykköspuhelimesi"
HTC - 11 (6%)
Apple - 17 (9.3%)
Nokia - 88 (48.4%)
Samsung - 51 (28%)
ZTE - 5 (2.7%)
Sony Ericsson - 5 (2.7%)
Motorola - 3 (1.6%)
HUAWEI - 2 (1.1%)
Äänestäjiä yhteensä: 157

Sivuja: [1] 2 3 4 5 ... 10   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Puhelimesi?

(Luettu 44279 kertaa)
lahna95

0
Poissa

Profiili
« : 23.10.11 - klo:22:09 »

Aloitin tälläisen äänestyksen mielenkiinnosta...

Haluaisin kuulla myös, miksi päädyit nykyiseen puhelimeesi? Oletko tyytyväinen? Oletko hankkimassa uutta telefoonia, minkä?

Itse omistan HTC Gratian, joka on pienikokoinen älypuhelin. Olen hyvin tyytyväinen puhelimeen ja sen alustaan; Androidiin, joka on mielestäni paras käyttöjärjestelmä. Seuraava kännykkäni tulee luultavasti olemaan myös HTC, vakuuttavaa näyttöä!

Percho

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 23.10.11 - klo:22:49 »

Itsellä Samsung Galaxy S2. Todella tyytyväinen olen!!! En ole hankkimassa uutta koska tämän nykyiseni vasta hommasin, seuraava tulee olemaan ehkä Samsung Galaxy S3 riippuen siitä miten hyvä se on. Hymyilee

COME BACK!!! ; )
Kalaisa
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 24.10.11 - klo:15:01 »

Motorola Defy+. Loistava puhelin aktiiviselle kalastajalle, koska kestää veteen upottamista ja iskuja. Ja kosketusnäyttö löytyy... Cool

Kalaisa®

Tämä tunnus ei enää ole aktiivisessa käytössä!
kalakala543
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 24.10.11 - klo:16:41 »

ZTE Blade. Ihan hyvä mutta ensimmäisen viikon aikana tartti viedä huoltoon kun kosketusnäyttö ei toiminut.

"Mä seuduilla näillä oon tunnettu...mikä se oli!"
lihapiirakka
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 24.10.11 - klo:17:42 »

Mullaki zte blade!  Sammuilee välil itestää. . Itkee Kyl se jotenki toimii
NonProkalastaja

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 24.10.11 - klo:18:01 »

Samsung S plus ... Nokialaiset on hajonneet omia aikojaan niin päätin kokeilla, ja on todella hyvä kännykkä. Hymyilee

-"...ja TAASKO se uistin on puussa?!?"
lahna95

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 24.10.11 - klo:18:12 »

Samsung S plus ... Nokialaiset on hajonneet omia aikojaan niin päätin kokeilla, ja on todella hyvä kännykkä. Hymyilee
Kerrotko mitä eroa on S+ ja pelkällä äSsällä?
BigPike
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 24.10.11 - klo:18:33 »

ZTE Blade. Hinta/Ominaisuus suhde erittäin hyvä.. Puoli vuotta toiminut moitteetta!

- Joonas -
ᾲᾒῙῙὶ
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 24.10.11 - klo:20:46 »

Mulla on ollut vajaat 3 kuukautta käytössä Samsung Galaxy Mini, ja pakko sanoa että olen helkkarin tyytyväinen. Loistavat grafiikat, sekä Androidista plussaa.

Eikä hintakaan paha ollut, 57€ liittymän kanssa.. Huh

Oispa kalaa
NonProkalastaja

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 24.10.11 - klo:21:44 »

Kerrotko mitä eroa on S+ ja pelkällä äSsällä?

Joitain minor eroja muistin määrässä ja näytön koko taitaa olla plussassa puoli tuumaa isompi. S2kaan ei näistä juurikaan eroa paitsi että maksaa lähes tuplasti enemmän. Vihainen
Jokipoika
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 24.10.11 - klo:22:10 »

Google Nexus S, Androidin sovelluskehitystä varten tehty puhelin. Kuin Galaxy S, mutta ilman ohjelmistollisia rojuja, tauhkaa ja tarpeetonta roinaa. Invisible Shieldin suojakalvot näytössä ja takakuoressa. Olen ollut tyytyväinen.  Hymyilee

http://koukkukaislikossa.blogspot.com/
KOUKA-Team´s CEO

©MUISTI-Uistin Mark I©

"Listen son, this aint no icehockey. This is a lifetime deal"
Lapamato

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 25.10.11 - klo:20:12 »

Nokian C-7, ihan ok, mutta häviää kuitenkin Samsungeille. Alkaa olla tuo Symbiani vanha, ja hidas, vaikka latasinkin Symbian Annan (uusin). Onneksi tulevat puhelimet aletaan tekemään Windows-alustalle, niin Nokia nousee Hymyilee
köntsä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 26.10.11 - klo:15:02 »

Onneksi tulevat puhelimet aletaan tekemään Windows-alustalle, niin Nokia nousee Hymyilee
Wink Wink. Iskee silmää

Itselläni on ollut n. 5 vuotta käytössä Nokian 3110 classic. Hyvin on toiminut muutamasta veteen putoamisesta ja monen monesta lattiakontaktista huolimatta. Seuraavaksi luultavasti kosketusnäyttöä pitäisi katsella. Ainakin tuo Motorolan Defy näyttäisi sopivalta omaan käyttöön, kun siinä olisi kosketusnäyttö, vesitiivis sekä iskunkestäväkin.

Katohan kun on hyvän kokonen!
Pirkanmaan Kalakamut 2012
kalamestari
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 26.10.11 - klo:15:49 »

Minulla on nokia c5. Ainut huono puoli on että se sammuu välillä. Se on ollut minulla jo 1kk. Eikä ole mennyt vielä kalastamassa rikki.     Hymyilee
lahna95

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #14 : 26.10.11 - klo:17:23 »

Wink Wink. Iskee silmää

Itselläni on ollut n. 5 vuotta käytössä Nokian 3110 classic. Hyvin on toiminut muutamasta veteen putoamisesta ja monen monesta lattiakontaktista huolimatta. Seuraavaksi luultavasti kosketusnäyttöä pitäisi katsella. Ainakin tuo Motorolan Defy näyttäisi sopivalta omaan käyttöön, kun siinä olisi kosketusnäyttö, vesitiivis sekä iskunkestäväkin.

Nokian puhelimia Windows-alustalla on jo odotettu. Nopeasti katsaisin, että uusissa Nokioissa on 1,4Ghz prosessori?! On tehokas mylly, jos verrataan vaikka iPhoneen (1Ghz) tai Samsung Galaxy S2 (1,2Ghz). Toivotaan, että Nokia nousee näiden uutuksien avulla. Hyviltä vaikuttavat!
Tagit: Puhelin Kännykkä äänestys Android 
Sivuja: [1] 2 3 4 5 ... 10   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: