Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

hyvä kela?

(Luettu 4285 kertaa)
kalamies100
*

0
Poissa

Profiili
« : 30.11.07 - klo:15:35 »

millä kelalla kalastatte? Nolostunut. itselläni on avokela. mitä muuta huomautettavaa?
EniZei
Ylläpitäjä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 01.12.07 - klo:01:32 »

Kyllä avokelalla tulee pääasiassa kalastettua. Syvänmeren kalastuksessa on luonnollisesti isompi hyrrä Dööri 10000i, joka on tosin tällä hetkellä hajalle ja odottaa takuuseen menoa. Meinasin jo jerkkaukseen ja hyrriin perehtyä menneenä kesänä, mutta se sitten jäi. Jerkkaus kiinnostaa, mutta pitäis jostakin saada tuloksia, että sillä kalastus on tuottosampaa (?) Vaikka eihän sitä tosin tuottoisuuden takia kalasteta.. Tykkään vaan kalastella avokelalla =)
stento-z

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 01.12.07 - klo:08:09 »

Noi döörit on kyllä kestäviä pelejä itselläni on muutama ja sit toi Calcutta 100B jigi kalastuksessa hyvä sekä ahven että kuhan jigaukseen sopiva ja tulee sillä haukikin ylös ellei sitten aivan hirveä mörkö iske,mutta tuskin sentään jigiin Pyörittää silmiään
poka
SP-Team
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 01.12.07 - klo:09:46 »

Hyrrällä tulee enimmäkseen kalastettua. Pienemmille uistimille on Abun Revo Sx "sämpylä" ja isommille saman firman 4601-c3 joka on takasalvoitettu, että kestää jerkkauksen.. Löytyy mulla muutama haspelipakettikin, mutta ei tullut tälle kesää käytettyä..

Noita shimanon hyrriä olen paljon hiplannut ja hirveästi tekis mieli ostaa, mutta toistaiseksi olen  pysyny tuolla dööri puolella..

Ihmiset voidaan jakaa kahteen ryhmään, niihin jotka kuuluvat jompaan kumpaan ja niihin jotka eivät kuulu.
tsoka

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 01.12.07 - klo:09:54 »

Itte ostin just pari abun record 60 stä saa nähdä mitä ovat kun niissä on ne pahuksen kuulalaakerit mutta liukulaakereilla varustetuista abun  keloista ei oo pahaa kerrottavaa
Jio
**

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 01.12.07 - klo:11:10 »

Erilailla hyrrillä tulee heiteltyä, ainakin Shimanon, Abun ja Pinnaclen keloja on kertynyt jkv:n käyttöön ja varalle ihan liikaa.
Haspeli on käytössä UL-vieheille, merkiltään taisi olla DAM.

Tagit: Hyrräkela Kela Avokela Kelat 
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: