Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

"uintipilkkiminen"

(Luettu 8095 kertaa)
Tsaari
**

0
Poissa

Profiili WWW
« : 05.12.11 - klo:11:27 »

Parempaa nimeä en tälle keksi mutta olen joskus tätäkin lajia harrastanut en tiedä ovatko muut tätä keksineet/tehneet, kertokaa ihmeessä.

Eli tarvitset

- Kirkasvetisen paikan
- Snorkkelin ja sukkeluslasit
- Pilkkivavan ( kelluvan)
- pilkin
- ( sumppu ei pakollinen)

Eli yksinkertaisuudessaan uiskelentelet pinnalla ja etsit kalaparvet kun näkyy kaloja niin pilkki sinne keskelle ja pilkkimään, kun kala nappaa niin annat vavan kellua ja väsyttelet kalan siiman avulla, kun kala on väsynyt niin jos on ruokakala niin pieneen verkkopussiin mikä on vyötäröllä kiinni tai päästät kalan normaalisti pois.

Suurin kala on ollut 2 kilon hauki joka hyökkäsi pilkkiini ,meinasi p*askat tulla housuun kun en nähnyt kyseistä yksilöä.  Ahvenia tulee paljon jos vain parvet löytää.

T.Tsaari

www.koukussa.fi
Suomen paras kalapaikka!
Sohjokauha
Vieras
« Vastaus #1 : 05.12.11 - klo:14:15 »

Parempaa nimeä en tälle keksi mutta olen joskus tätäkin lajia harrastanut en tiedä ovatko muut tätä keksineet/tehneet, kertokaa ihmeessä.

Eli tarvitset

- Kirkasvetisen paikan
- Snorkkelin ja sukkeluslasit
- Pilkkivavan ( kelluvan)
- pilkin
- ( sumppu ei pakollinen)

Eli yksinkertaisuudessaan uiskelentelet pinnalla ja etsit kalaparvet kun näkyy kaloja niin pilkki sinne keskelle ja pilkkimään, kun kala nappaa niin annat vavan kellua ja väsyttelet kalan siiman avulla, kun kala on väsynyt niin jos on ruokakala niin pieneen verkkopussiin mikä on vyötäröllä kiinni tai päästät kalan normaalisti pois.

Suurin kala on ollut 2 kilon hauki joka hyökkäsi pilkkiini ,meinasi p*askat tulla housuun kun en nähnyt kyseistä yksilöä.  Ahvenia tulee paljon jos vain parvet löytää.

T.Tsaari

voisinkin kokeilla tätä ensi kesänä! en ole edes kuullut tälläsestä
Tsaari
**

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 08.12.11 - klo:10:06 »

En ole minäkään kuullut että joku muu tekisi, keksisin tämän aivan itse.
( Tietenkin kohta joku tulee mesoomaan että tälle on jo hieno nimikin ja on maailmanlaajuisesti todella suosittua, mutta itse en tiennyt tätä)  Cool
Janzzki
Vieras
« Vastaus #3 : 29.12.11 - klo:21:22 »

Hyvä idea, vois kokeilla Hymyilee leveästi
-kelaaja-
Vieras
« Vastaus #4 : 17.07.13 - klo:12:47 »

Tää on muuten hyvä idea! Toine vähän sama n tapainen on että menee veteen melkein kokonaan ja tiputtaa pilkin vetee jalkojen juureen ja kalastaa.Tällä tavalla tulee lähinnä kiiskeä,ahventa ja särkiä Näyttää kieltä
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: