Äänestys
Kysymys: kuka saa talven isoimman kalan?
Nonprokalastaja
Raine
Sohjokauha
krisu
KalAkke
pontifex
Revontuli
vekeeeee
Lapamato
Lahmajärven kauhu
Juhannuskala
KABANOSSI
Tricky
Kim Nikolskij
köntsä
Kuusinen
Prokalastaja

Sivuja: [1] 2 3 4 5   Siirry alas   
  Tulostusversio  

juttelua pilkkikaudesta

(Luettu 37396 kertaa)
krisu
Aluevalvoja

0
Poissa

Profiili
« : 07.12.11 - klo:18:57 »

eli tänne saa laittaa pilkkikauden kuulumisia laitoin äänestyksenkin että kuka saa talven isoimman kalan.  itse olen avannut pilkkikauden ostamalla kirjolohen pilkkimis välineet koska aijon vihdoin saada ensimmäisen kirjolohen ja tarkoituskin oli kysyä että miten te aijotte avata pilkkikauden ? Hymyilee
Sohjokauha
Vieras
« Vastaus #1 : 07.12.11 - klo:19:03 »

itse en mene pilkille minnekään kauas,vaikka lapissa käyään kerran talvessa niin kyllä laskettelu voittaa pilkkimisen. kyllä nuo pilkkivehkeet jostain tuolta varastosta pitäis etsiä.varmaan vasta tammikuussa pääsee pilkille kun pitäisi olla kestävää jäätä
NonProkalastaja

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 07.12.11 - klo:19:18 »

Tuosta voidaan minut kaiketi pois laskea...

Ikinä en ole saanut pilkillä muuta kuin ahventa, särkeä ja karkuuttanut lahnan ja pienen siian. Haukea en ole koskaan saanut, en kaiketi osaa uittaa tasuria  Surullinen. Harmin paikka, enkä iskukoukkujakaan omista... Ehkä saan kaverilta lainaksi yhden talvella, mutta todennäköisesti ei sekään onnistu.

-"...ja TAASKO se uistin on puussa?!?"
Sohjokauha
Vieras
« Vastaus #3 : 07.12.11 - klo:19:21 »

Ikinä en ole saanut pilkillä muuta kuin ahventa, särkeä ja karkuuttanut lahnan ja pienen siian. Haukea en ole koskaan saanut, en kaiketi osaa uittaa tasuria  Surullinen. Harmin paikka, enkä iskukoukkujakaan omista... Ehkä saan kaverilta lainaksi yhden talvella, mutta todennäköisesti ei sekään onnistu.

tällä kaudella menetkö edes pilkille?
krisu
Aluevalvoja

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 07.12.11 - klo:19:23 »

tuo kuvaa minun pilkkimis tilannetta todella hyvin itse en ole ikinä edes uittanut tasuria olen käyttänyt vain pystypilkkiä.  iskukoukkuja kyl vois kokeilla niillä vois tulla isojakin saaliita  Iskee silmää
krisu
Aluevalvoja

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 08.12.11 - klo:19:59 »

kaikille on tullu 1 ääni Hymyilee leveästi tos äänestykses
NonProkalastaja

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 08.12.11 - klo:20:22 »

Jaa kukahan minua on äänestämään mennyt? Hymyilee leveästi

Itse en ole vielä äänestänyt kun ei ole voittajasta mitään aavistusta.  Näyttää kieltä
krisu
Aluevalvoja

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 08.12.11 - klo:20:45 »

Jaa kukahan minua on äänestämään mennyt? Hymyilee leveästi

Itse en ole vielä äänestänyt kun ei ole voittajasta mitään aavistusta.  Näyttää kieltä
siulaha on 3 ääntä Hymyilee leveästi sama täällä kukaha äänesti minnuu:D
krisu
Aluevalvoja

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 08.12.11 - klo:21:01 »

ei sitä koskaa tiiä vaikka mie vetäisin 7kg hauen iskukoukulla Iskee silmää
Lapamato

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 08.12.11 - klo:21:14 »

Kaippa sitä mennään heti tonne kun jäät kestää (toivottavasti kestää), ja vetästään tutusta paikasta max. kokoa oleva abbor.
lahna95

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 08.12.11 - klo:21:30 »

Laittakaas meidät muutkin tuohon äänestykseen mukaan Iskee silmää.

Ja tosiaan pilkille on kova polte... Sitten kait sitä uskaltaa mennä kun on reilu 5cm teräsjäätä. Ei sitä henkensä kaupalla kannata lähteä. Ja uutta ennätys pilkki ahventa ja haukea tavoittelen. Sitten se eka kirjolohi pitäisi saada talven aikana.

Pontifex
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 08.12.11 - klo:22:13 »

Lisätkää minutkin listaan, pilkille ois todella mukava päästä, mutta rannat ovat vielä sulat. Ne oli jokin aika jäässä mutta sulivat heti Surullinen
vekeeeee
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 09.12.11 - klo:14:14 »

Ja minut.
Sohjokauha
Vieras
« Vastaus #13 : 09.12.11 - klo:14:52 »

kyllä laittaisin teidät mut en ole aluevalvoja,krisu on Surullinen
krisu