Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Helsingin, Espoon ja Vantaan pilkkipaikat

(Luettu 14497 kertaa)
Hypertonia
*

0
Poissa

Profiili
« : 19.01.12 - klo:12:56 »

Tulipas sitä nyt tännekkin sitten rekisteröidyttyä! Pilkkimään tekisi kovasti mieli kunhan jäät vaan kestäisi ja vinkkejä tarvitaan minnepäin tällä suunnalla kannattaa reppua kantaa?
HeittokalaTarantel
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 04.02.12 - klo:09:10 »

Mulla vasta 3. pilkkitalvi meneillään mut uskallan suositella Espoonlahtea. Käydään myös seurasaarenselällä ja vanhankaupunginlahdella. Seuraavaksi pitäisi käydä korkkaa Sipoonlahti.

velmu111
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 09.02.12 - klo:18:41 »

Itse samaa tietoa vailla? Pilkkimistä tullu harrastettua viimeksi Saimaalla 10-vuotta sitten ja silloin aika aktiivisestikkin. Itse pilkkiminen siis hallussa mutta paikoista ei tietoa Espoon alueella?

Espoossa oon nyt 2 kertaa käynyt koluamassa Lippajärven läpi ja ei mitään kotiin tuomisia. Toki oishan toi pitäny arvata kun ei siellä näkyny muita pilkkijöitä, hiihtäjiä vain. Lähipäivinä olen menossa kokeilemaan Pitkäjärven, oisko siitä kellään kokemuksia? Ja mites tuo Bodom? Onko se niin likainen järvi että siellä ei kala syö eikä elä? Missään foorumissa ei ole siitä mitään puhetta vaikka ainakin kartan perusteella Espoon seudun suurimpia järviä?
Dj_God

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 27.08.13 - klo:10:05 »

Mitenkäs kesäpilkintä tässä pk-seudulla? Venettä ei ole käytössä ainakaan vakituisesti.

The Optimist thinks this is the best of all possible worlds. The Pessimist thinks the Optimist may be correct.
Hedgehog
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 09.09.13 - klo:21:16 »

Veneestä muutaman kerran kokeillut vailla tulosta toistaiseksi. Kyllähän buudomilta ainakin ahven tulee pilkillä. Faijan kanssa käytiin pilkillä joskus aikaa sitten. Muistakaa kiertää riitävän etäältä se pumpaamo eteläpääsä järveä, voipi jäät olla heikkoja sen edustalla. Oli kyllä merkitty rannallakin heikkona jääpaikana. Surmaniemestä ulos vaan kairaa reikää.  Hymyilee leveästi Hymyilee

Kalassa jo vuodesta 1980
prutkutin76
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 18.09.13 - klo:03:43 »

espoon lahden ja soukanniemen edustoilla oon käyny pilkkii ja suvisaariston ihan päässä ollu ihan hyvii paikkoja.ja kyllä boodomilta aineski ahventa saa ja voi tulla kuhaakin. Hymyilee leveästi
Rahtari62
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 05.12.13 - klo:13:23 »

Vitträsk (taitaa olla jo k-nummen puolella mutta erittäin lähellä espoota) Tulee hyvin ahventa ja jonkun verran kuhaa. Talvella suht paljon porukkaa liikkeellä joten jos autolla menee niin aamusta vaan että saa auton parkkiin.

Vantaalla päin Karhusaaresta vaan merelle, hyvän kokoista ahventa tuli viime vuonna.

Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: