Sivuja: [1] 2   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Storm Hot'n tot

(Luettu 35095 kertaa)
TTMfishing
*

0
Poissa

Profiili
« : 25.04.12 - klo:14:40 »

Mitä mieltä? Toimiiko mille kalalajeille?

ja taas puussa...
se on hauki!! eiku p....le se onkin pohja
mihis ne vieheet jäi...?
NonProkalastaja

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 25.04.12 - klo:14:50 »

Näytti hiton hienolle ja on kehuttu niin ostin... Mitään ei ole tullut  Vihainen. Katellaan josko ens kesänä toisi parempaa tulosta.

-"...ja TAASKO se uistin on puussa?!?"
JuhannusKala

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 25.04.12 - klo:14:56 »

Ei käytännön kokemusta, mutta jostain luin, kuulin tai katsoin, että olisi tuolla lohiakin saatu. Järkyttynyt Olivat siis pitäneet Hot'n Tot:a soudussa syvärinä tapsin päässä ja yllätyksekseen olivatkin "varsinaisen" vaapun sijasta saaneet kalan syvärillä. Mitään muistikuvaa ei ole, että mistä tuon luin, kuulin taikka katsoin, mutta näin muistelisin...
Barra

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 25.04.12 - klo:16:09 »

http://www.kalasaalis.com/kalaselaus/0/sort/pvm/999/0/0/0/2/0/278/2956/0/0/0/0/0/0/0/0/0

On siellä merilohikin. Tuossa siis vieheellä saadut kalat jotka on kalasaaliiseen lisäilty.

http://www.kalasaalis.com/uistimet/278/2956/Storm/HotN+Tot/

Ja tuossa vielä vieheen sivu.

Dafag did I just said...
osmo
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 29.04.12 - klo:14:13 »

ihan sysipaska vaappu vaikka hyvältä vaikuttaakin. oli joskus kovassa käytössä se pienempi koko eikä mitään tapahtumia, isompaa kokoa tuli myös käytettyä eikä mitään tapahtumia, väittäisin huonommaksi kuin pienempää kokoa. kellekkään en suosittelelisi tätä vaappua.
silaasalaK
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 01.05.12 - klo:08:36 »

on kyllä melkosen rumia mohluja nämä. yhen omistan ja yhen ainuttakaan kalaa en oo saanut, voi toki johtua siitä, että pyrin pistää siiman päähän vieheitä jotka ei oo mun mielestä rumia.

Munat pataan ja vieheet pohjaan.
jamael

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 02.05.12 - klo:22:05 »

Mun mielestä nää taas on hyvän näkösiä vaappuja, mutta nää on näitä makuasioita. On toiminu toi pienempi pullukka hyvin hauelle. En ole tosin saanut isoja haukia, mutta toiminut silti. Etenkin alkukesästä hitaasti vetäen soutuveneellä.

"Helppoa kuin heinänteko..."
http://13metrinenhauki.blogspot.fi
Janzzki
Vieras
« Vastaus #7 : 15.06.12 - klo:09:23 »

Ei oo pienellä ahvenenvärisellä mittään tullu, vejossa oon aktiivisesti käyttänä.
nipsuuu
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 06.07.12 - klo:00:36 »

Toimiiko virtaavissa paikoissa?

Kaikkia sieniä voi syödä mutta joitakin vain kerran.
Lare
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 06.07.12 - klo:11:30 »

Tällä vaapulla olen saanut haukea ja kuhaa. Värit: savumuikku, mintun värinen selkä, lila kylki ja kultanen maha. Perus oranssi/kulta. Näillä väreillä olen saanut kuhaa ja haukea Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi. 2-6 m menee vaappu syvälle.

Terveisin KuhanTappaja
jamael

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 24.12.12 - klo:13:09 »

Pienellä ahvenvärisellä vaapulla tuli kerran isompi ahven. Oli ollu sellasessa Storm/Rapala vaappulajitelma boksissa joku vuosi. Pitäis vaan sitäki muistaa uittaa enemmän.
Pro-Rapala

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 24.12.12 - klo:13:30 »

Toimii minulla ahvenelle, kuhalle ja hauelle. Parhaiten tällä on tullut ahventa ja joku vuosi sitten muutamia kuhia. En ole tätä kyllä hirveesti uittanutkaan. Epävarma

jamael

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 24.12.12 - klo:16:26 »

Toimii minulla ahvenelle, kuhalle ja hauelle. Parhaiten tällä on tullut ahventa ja joku vuosi sitten muutamia kuhia. En ole tätä kyllä hirveesti uittanutkaan. Epävarma

Pienet hauet ainaski tykänny pureskella hotten tottia. Pitäis itekki antaa enemmän peliaikaa tälle vaapulle, mutta aina ei pysty. Tällä värillä olen saanut parhaiten: Hot'n Tot

Ens uistelukaudella vois vetää enemmän tätäki vaappua perässä. Ihan toimiva vaappu ollu kyl Stormilta, muista Stormin vaapuista en oikein välitä.
Säkyläläinen
Vieras
« Vastaus #13 : 21.12.14 - klo:19:13 »

Eli onko kenelläkääkn kokemusta kyseisestä vaapusta? Itse ajattelin ostaa muutamaa väriä ja kokeilla hauelle ja ahvenelle. Osaako kukaan sanoa että kuinka syvälllä tämä ui heitossa ja vedossa?

Värejä on monia. Osaako joku sanoa muutaman ottavan värin. Tiedän että kaikilla väreillä kalaa saa.

fisuedit: Yhdistetty vastaavaan
jamael

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #14 : 26.12.14 - klo:11:28 »

Olen joskus tainnut aikaisemmin kehua tätä vaappua jossain Stormin keskustelussa.

Vasemmalta ylhäältä kolmas väri on toiminut ihan kivasti. Eli vanhempi ahven väri, mutta tuosta uudesta värikartastakin uudempi versio varmasti toimii yhtä hyvin. Uudesta kartasta ehdottaisin kokeilla värejä: 103 ja 148. Ton tapaset ainakin toimii täälläpäin kirkkaassa vedessä. Keväällä voi olla räikeempääki...

Heitellessä vaappu ui varmaan n.2m syvyydessä, riippuu vähän koostakin ja siimanpaksuudesta. Vedossa ui n.3-5m
Tagit: Storm  hottentotti 
Sivuja: [1] 2   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: