-Abu Garcia, Cardinal 63 nro:3
-Shimano R4000
-Shakespeare Omni X RD
Siinä on mun tän hetkiset kelat jotka on käytössä. Piti oikein käydä ne tarkistamas ja samalla purin auki ja yriti vähä rasvata. Tosin se öljy jota mulla oli, ni en sit tiijä miten hyvää ja sopivaa se on. Se kun on lähinnä kompressoreiden voiteluun tarkoitettu alunperin. Mut kyllä siellä sisällä sitä vaseliinia näytti olevan. Olikos sitä sit oikeissa paikoissa, ni sitä en osaa sanoa.
Mitäs mieltä kyseisistä keloista ollaan? Onkos noi verkon painoja vaiko ehkä ihan käyttökelpoista kamaa?
Raato
Eiköhän ne oo hyviä keloja, jos niillä pystyy uistinta heittämään ja tarvittaessa kalankin väsyttämään

Shimanoissa käyttävät esim. huolloissa sellaista "töhkä" rasvaa keloissa, ne öljyputellit mitä ainakin vähän arvokkaampien kelojen matkassa tulee ovat lähinnä rasvojen notkistamiseen / ylläpito"rasvausten" tekemiseen. Hämää monesti, kun öljylle on näppärä aukko kelan kyljessä, mutta nimensä mukaisesti se on "easy mainteance"a varten, eli ylläpitoa. Sisälle kunnon jöötit jos meinaa esim. putsata koko kelan tms.
Ite oon kans vähän laiskan lainen tuohon rasvaustouhuun. Pitäis hommata kunnon tavaraa ja avata kans omat kelat. Jännittää vaan aina, että sieltä lentää 100 jousta ja mutteria heti ku avaa

Vaikka suht simppelejä ovatkin sisältä, mitä esim. avausvideoita on tullu katteltua.