Ko. verkkokaupasta laittaisin harkintaan vielä ainakin tämän:
<a href="
http://kalastus.hongkong.fi/fi/vavat/avokelavavat/berkley-twilight-travel-avokelavapa/p/328014/?cm_vc=PPSIZ2&cm_cr=No+Campaign-_-Web+Activity-_-Tuotesivu+KALASTUS+alalistaus+IO-_-tuotesivu_alalistaus-_-Berkley+Twilight+Travel+avokelavapa%3FexpDataType%3DCatalogEntry&expDataUniqueID=328014" target="_blank" rel="nofollow">Berkley Twilight Travel[/url]
Kovasti joku ainakin tuota hehkutti tuota.
Itellä oli muistaakseni tuo Ugly Stick Travel joskus männä vuosina ja niinkuin noissa kyseisen kaupan arvosteluissa lukeekin, vehje oli melko järeä ja raskas, mutta takuu varmasti kesti vaikka päälle hyppimisen. Silti itelle ainakin itse kalastuskokemus on tärkeä ja ehkäpä jättäisin tuon pois ellei malli ole kovasti muuttunut vuosien varrella. Ainakin korkkikahvat on vaihtunu foamiin, joten ehkä kannattaa käpistellä jossain, jos mahdollista.
Itse ehkä sijoittaisin budjetista mielummin hiukan enemmän kelaan ja unohtaisin tuon Shimanon. Liekö vaikka ihan soiva peli, mutta silti kela on sen verran tärkeässä roolissa. Tuosta Lexsanista ei näyttänyt olevan kuin 30- ja 40-luokan malleja ja ainakin itse laittaisin kuljetettavuutta ajatellen mahd. pienen kelan. Siimaa niihin mahtuu kuitenkin suhteellisen paljon myös uistelukäyttöä ajatellen. Tai sitten koittaisin valkata kelan, missä tulee varapuola matkassa ja toiselle puolalle saisi kuidun heittelyä varten ja toiselle monon uistelukäyttöön.
Aika pitkälti makukysymyksiä nämä. Ei liene markkinoilla ihan täydellistä vapaa mikä toimis hienosti sekä matkaheittelyssä, että vetouistelussa, mutta kaiken kanssa pärjää

Paras jos pääsee kokeilemaan kädessä noita vapoja, omat kokemukset perustuu lähinnä juuri vanhaan Traveliin ja loput on vaan ajatuksia herättäviä pohdintoja