Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

?Awa-Shima avokelat?

(Luettu 8038 kertaa)
Azmo_82

0
Poissa

Profiili
« : 25.06.13 - klo:11:08 »

Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä merkistä? Oon ajatellu mahollisesti hankkia jos näillä mitään tekee?
Näitä löytyy ainaki tuolta kalastusarena.fi:stä.

Esox Lucius= Queen of Predators
Azmo_82

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 30.06.13 - klo:16:03 »

Eikö tosiaan oo kellään kokemusta kyseisistä tuotteista Pyörittää silmiään
pelihullu365
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 30.06.13 - klo:16:59 »

Mitä olen kuullut niin aika rimpuloita ovat, suosittelen harkitsemaan muita merkkejä.

Henkilökohtaista kokemusta ei ole, mutta mitä kuuleviin korviini olen kuullut niin kannattaa pysyä hyvin kaukana Awa-Shima merkistä.

Azmo_82

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 01.07.13 - klo:14:20 »

Ookei. Tähän asti oonki luottanu Daiwaan ja Shimanoon Iskee silmää
Rahtari62
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 05.12.13 - klo:12:56 »

Moi,

Itsellä ollut nyt käytössä vuoden Awa-Shiman Astro 2000 Finesse -kela, ja olen ollut erittäin tyytyväinen kelaan. Kela pyörii erittäin sulavasti ja on melko äänetön. Sanka ei jumita mikä on aika yleistä monelle alle 100€ kelalle ja kelasta löytyy vielä öljyntäyttöaukko joka on melko harvinaista kyseisen hintaluokan kelassa. Kela muutenkin näyttää huomattavasti kalliimmalta mitä on. Kokoluokaltaan vastaa Shimanoissa noin 2500-3000 kokoa.

Kyseinen kela ei ainakaan ole mikään "rimpula" ja suosittelen kelaa mikäli kaipaa alle 100€ luotettavaa "kumppania" reissuille.
Azmo_82

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 05.12.13 - klo:13:48 »

Moi,

Itsellä ollut nyt käytössä vuoden Awa-Shiman Astro 2000 Finesse -kela, ja olen ollut erittäin tyytyväinen kelaan. Kela pyörii erittäin sulavasti ja on melko äänetön. Sanka ei jumita mikä on aika yleistä monelle alle 100€ kelalle ja kelasta löytyy vielä öljyntäyttöaukko joka on melko harvinaista kyseisen hintaluokan kelassa. Kela muutenkin näyttää huomattavasti kalliimmalta mitä on. Kokoluokaltaan vastaa Shimanoissa noin 2500-3000 kokoa.

Kyseinen kela ei ainakaan ole mikään "rimpula" ja suosittelen kelaa mikäli kaipaa alle 100€ luotettavaa "kumppania" reissuille.
Rahtari62:n kokemuksien perusteella vois laittaa kyseistä kampetta harkintaan mutta keväällä vasta. Ensin hoidellaan tämä tuleva pilkkikausi pois alta  Iskee silmää
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: