Sivuja: 1 [2] 3 4   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Miten moni kilpapilkkii?

(Luettu 32194 kertaa)
uistelu
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #15 : 02.01.10 - klo:10:34 »

itse en ole oiken kerrinnyt mennä  Epävarma

Minkä takia kalastajat laskevat verkkojaan?

- Tietysti jotta tietäisivät, montako niitä on
topsteri
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #16 : 03.01.10 - klo:11:21 »

Tulee kierreltyä ympäri lappia ja pohjoisruotsia, (pajala, korpilombolo yms.) lähinnä Rovaniemen seutuvilla tulee eniten kisailtua, kun ajomatka vielä siedettävä.

Ruotsin kisat ovat hieman eriluokkaa, ehdottomasti suosittelen tutustumista, jos mahdollista, mahtavia kokemuksia.

Mutta kannattaa saapua aina ruotsin kisapaikalle hyvissäajoin, sillä jos suomen lehdessä ilmoitetaan esim klo.12 alkavat kisat, ne saattavat alkaa jo klo 11.00 suomen aikaa.

Monesti ilmoituksissa hämminkiä, kun ei mainita alkavatko kisat klo.12:00 suomen vai ruotsin aikaa.
Weigga
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #17 : 18.04.11 - klo:10:12 »

Ihte tullu käytyä noin 4 vuotta kisoissa kevätaikaan eli muutamat kisat vuodessa. Tänä keväänä ongin viimeisen vuoden nuorissa (alle 16v) joten ensi kausi tulee olemaan haastavampi edellisiin kausiin verrattuna ja sen takia kisoihin panostetaan ensi kaudella paljon enemmän kuin ennen.
 Kilpailukausi alkaa jo syksyllä laituripilkinnällä, jossa kesän aikana lopahtanut tuntuma pilkintään saadaan uudestaan alkamaan. Syksy/alkutalvi menee tekniikka hioessa ja välineitä testatessa, jonka jälkeen kilpailukausi alkaa joulun aikaan´ja sitä jatketaan niin kauan kuin kilpailuja riittää. Myös paikallista (Keski-suomi) pilkki-cupia olisi tarkoitus ruveta kiertämään.

Täytyy myöntää, että kun pääsin ensimmäisen kerran enoni mukaan kilpailuihin jäin tähän lajiin nimensä mukaan koukkuun. -Hieno laji.
Säkkimies
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #18 : 18.04.11 - klo:16:36 »

Aikanaan kiersin kisoja hyvälläkin menestyksellä , mutta alkoi tressaamaan niin lopetin kokonaan
kisailun. Surullinen

Pyytävä kalan saa ja nukkuva unen näkee.

http://www.aneenloma.fi/
mikael

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #19 : 18.04.11 - klo:17:35 »

Ensi talvena olisi tarkoitus alkaa pilkkikilpailuissa käymään, jos löytyy täältä päin niitä. Jokusessa kilpailussakin olen käynyt, mutta en juuri viime talvina. Hymyilee leveästi Toivottavasti en ole vielä vastannut, en jaksa selata edellisiä.

Kim Nikolskij
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #20 : 18.04.11 - klo:17:39 »

Olen kova käymään kisoissa ja hyvällä menestyksellä tänäkin vuonna melkein jokasesta kisasta mitalli ja kultaakin on tullu. Tänä vuonna kävin noin 20 kilpailussa. Hymyilee

Nyt on kiinni. Ja on iso ....
lammindude
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #21 : 18.04.11 - klo:19:51 »

No itse en kauhiasti kilpapilki. Tänä talvena kävin kahdessa pilkkikisoissa, joista voitin yhden.
Tähän aiheeseen voisi vaikka laittaa sen äänestys jutun ja siitä vois valita kuinka monta kertaa on kilpapilkkinnyt.
MatsuB
Vieras
« Vastaus #22 : 01.06.11 - klo:19:38 »

Kerran kans käyny tämmöses parin kunnan järjestämäs pilkkikisas.
(sain ite vaa pari pientä ahventa Hymyilee leveästi)

krisu

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #23 : 02.08.11 - klo:18:56 »

ite oon käyny yhis kisois 5 kertaa ja voittanu 3 kertaa Hymyilee ja ollu kakkone kahesti
Jompsu
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #24 : 13.09.11 - klo:15:26 »

Kyllähän noita tulee muutaman kisan verran talvessa kierrettyä!
jotkut tuntuis olevan sitä mieltä, että kisat eivät palkinnon vuoksi jaksa kiinnostaa. oma mielipide tuohon on se, että kyllä se palkinto ja menestys on loppupeleissä se pienin juttu noissa.
Ainahan kilpailuissa pikku jännitys on ja yrittää saada suuren saaliin, mutta eipä tuota itse sitä menestymistä pidä niin tärkeänä Iskee silmää Olishan se tietysti mukava käydä joku kunnon palkinto nappaamassa, mutta suurin osa seuroista pyörii kummiskin talkoopohjalla ja pikkubudjeteilla!

ja jos haluaa kilpailuihin isommat palkinnot, niin selvä on se, että silloin joudutaan nostamaan kilapilujen pääsymaksua mikä taas laskee innostusta muiden osalta..

Team Tunturi
Rake
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #25 : 13.09.11 - klo:20:43 »

joka vuosi tulee kilpapilkittyä pari kertaa ja tänä talvena olis tarkoitus alkaa käymään useamminkin

Säkkimies
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #26 : 27.04.12 - klo:12:34 »

Tuli tavoista poiketen käytyä pilkki kisoissa , vedin yhden pysäyksen taktiikalla , ja se takasi
ekan palkinnon , samoin emäntä pokkasi ekan palkinnon omassa sarjassaan.
Saalis koostui suurimmaksi osaksi siioista.
fishustaja
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #27 : 27.04.12 - klo:14:30 »

Tänä vuonna kävin harvinaisen ahkerasti pilkkikisoissa,peräti 12 kertaa ja voitto tuli 6 kisasta.Voitin jopa Ristina-pilkkien nuortensarjan,tosin niissä tarvitsi saada vain isoin ahven.
Liusi
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #28 : 07.05.12 - klo:15:27 »

Lapsena tuli pilkittyä ja sitä voisi aloitella uudestaan.  Cool

Tekniikan sain oikeestaan vasta tänä talvena kuntoon. Tosin olen lähinnä ahventa pilkkinyt. Se taitaa harvemmin riittää voittoon vaikka sadoista kaloista olisikin puhe.  Vihainen

Hoitokalastaja
{kalakalle}
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #29 : 07.05.12 - klo:15:57 »

en ole koskaan kilpaillut pilkkimisessä. oishan se kiva kokeilla,mutta voittoa ois turha tavotella.
taito ja välineet ei riitä voittoon.
Tagit: Kilpapilkintä 
Sivuja: 1 [2] 3 4   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: