Sivuja: 1 2 [3] 4   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Miten moni kilpapilkkii?

(Luettu 32193 kertaa)
peruke96

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #30 : 01.06.12 - klo:14:06 »

Lapsena tuli pilkittyä ja sitä voisi aloitella uudestaan.  Cool

Tekniikan sain oikeestaan vasta tänä talvena kuntoon. Tosin olen lähinnä ahventa pilkkinyt. Se taitaa harvemmin riittää voittoon vaikka sadoista kaloista olisikin puhe.  Vihainen
mitä ihmettä??? Ainaki mun käsityksen mukaan kisat voitetaan ihan järjestään ahvenilla Huh  Kirjolohikisat yms on sitten eri asia.

Vastuu on täysin lukijalla.
ruuhijärvi123
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #31 : 25.10.12 - klo:18:20 »

Itse en oo käyny koskaan pilkkikisoissa.

Voisko joku ystävällinen laittaa Etelä-Suomen parhaita pilkkikisoja. Kiitos!
Arnolds
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #32 : 25.10.12 - klo:18:47 »

Itse en oo käyny koskaan pilkkikisoissa.

Voisko joku ystävällinen laittaa Etelä-Suomen parhaita pilkkikisoja. Kiitos!

No tässä on jotain ilmoituksia..
http://www.hameenvapaa-ajankalastajat.fi/sivut/toimintakalenteri_12.html
http://www.esvapaa-ajankalastajat.fi/

Päivityksiä pitäisi tulla ennen vuoden vaihdetta.

Eli piirien kotisivuilla jotkut kalakerhot ilmoittavat järjestämistään yleisistä onki/pilkkikilpailuista.

Suomen vapaa-ajankalastajien sivuilta löytää kans sm-tason kilpailuita... paras kilpailujen levittämisessä on puskaradioimassa paikalliset kalastusseurat.Hyvällä tuurilla pääset lainailemaan kairaa ja kimppakyydillä mestoille, parhaimmille apajille.

Itse olen muutamia kisoja käynyt kokeilemassa, mutta täytyy sanoa että ne kalapaikat kyllä tarvis löytää että into jatkuis maksaa 10 € osallistumisesta. Kalakerhon omiin kilpailuihin tulee sijoitettua se 2-3 € suosiolla vaikka menestystä ei tule tai jos tulee.. Tuuria että onko pisteitä kokonaisuudessa tullu riittävästi vaikuttaa asioihin eritavalla... Kovalla harjoittelulla ja tutkimisella on hiukan saalis määrät paranutuneet.

Arnolds
Diku

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #33 : 30.12.13 - klo:10:42 »

En ole käynyt kilpapilkillä. Mutta enoni on käynyt. Sanoi pilkkineensä syvästä vedestä isohkoa ahventa ja voittanut jotain pientä (toivottavasti ei lohdutuspalkintoa) Hymyilee leveästi
pacos

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #34 : 30.12.13 - klo:11:15 »

Ite osallistuin viime vuonna ensimmäistä kertaa pilkkikilpailuihin. Menin ja voitin nuorten sarjan, aikuisten sarjassa saaliini paino olisi yltänyt muistaakseen kolmanteen sijaan. Ensi vuonna uudestaan!

Hauki ei ole kala, vaan ELÄMÄNTAPA!
jv7
Vieras
« Vastaus #35 : 30.12.13 - klo:11:54 »

en oo ennen pilkkiny kilpaa, mutta tänä talvena mateen pilkin "mm-kisoihin".
 Made in uljua.
Pro-Rapala

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #36 : 01.01.14 - klo:15:33 »

Kyllähän sitä aina talvessa muutamat kisat tulee käytyä kopasemassa. Tänä talvena varmasti useamminkin kun liityin seuraan, joka on erikoistunut kilpapilkintään. Seuraavat kisat ainakin meinasin tänä talvena käydä: Pirttilahden lohipilkki 19.1, Tripla-Pilkki Kolkonjärvellä 1.3 ja näiltä näkymin myös tulee mentyä SM-Pilkkiin Hauholle. Lisäksi pieniä oman seuran kisoja tulee varmasti kierrettyä ja muita yleisiä pikkukisoja.
Menestystä ei ole vielä paljoa tullut... Hymyilee leveästi SM-Pilkki 2012:ssa olin joku 24 muistaakseni n.1kg ahvensaaliilla.
Mutta kyllähän minä neljä päivää sitten voitin oman seuran kisat Nuoret 18 sarjassa. Näyttää kieltä

* tmp_20131229_140014740479965.jpg (670.36 kilotavua, 2048x1536 - tarkasteltu 543 kertaa.)

Teippa

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #37 : 02.01.14 - klo:18:39 »

Joskus pikkunulikkana kävin pari kertaa pilikkikilpailuissa ja hauskaa oli  Hymyilee leveästi sijoituksetki oli ihan hyviä koska ei oo paliua väkiä semmosissa paikalliskilpailuissa  Virnistää

ahvenantti

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #38 : 31.01.14 - klo:19:24 »

Itselleni kilpapilkintä on elämäntapa Hymyilee leveästi ja menestystäkin on tullut joskus kohtalisesti. Mutta kuinka moni täältä foorumilta on tulossa sm pilkkiin hauholle olisi kiva tietää taikka esikisaan Hymyilee
jamael

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #39 : 02.02.14 - klo:17:09 »

Eipä ole tullu ikinä käytyä pilkkikisoissa.

"Helppoa kuin heinänteko..."
http://13metrinenhauki.blogspot.fi
elmex
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #40 : 02.02.14 - klo:19:57 »

Vaajakosken paukku ja koukku järjestää joka vuosi kolme osaisen kirrecupin mää voitin tänä vuonna nuorten sarjan 1/3 kisan

Kalastus ei ole harrastus, vaan elämäntapa:-):-)
harvesteri

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #41 : 02.02.14 - klo:20:09 »

Lainaus
Itselleni kilpapilkintä on elämäntapa ja menestystäkin on tullut joskus kohtalisesti. Mutta kuinka moni täältä foorumilta on tulossa sm pilkkiin hauholle olisi kiva tietää taikka esikisaan

Ainakin ois vesistö semmonen mis tulee pilkittyä ja paljon, mut en kisaile tasurimies kun oon.
Onnee kisaan kuitenkin Cool
Pro-Rapala

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #42 : 02.02.14 - klo:20:26 »

Ainakin ois vesistö semmonen mis tulee pilkittyä ja paljon, mut en kisaile tasurimies kun oon.
Onnee kisaan kuitenkin Cool
Minä myös olen tasurimies ja jos tosiaan menen tuonne Hauholle, niin pilkin tasureilla ja värikoukuilla. Toukkiin en koske.
harvesteri

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #43 : 02.02.14 - klo:20:40 »

Teet kyllä virheen, melkovarmasti roikkomies/nainen voittaa tuon skaban.

Mut mut, aina on se mahollisuus et tasurilla löytää sen isomusmestan.
Siellä niitä meinaan on, mut kuin ne sit aukasee suun,
kun jäänpäällä meluaa tuhansia pilkkijöitä.
ahvenantti

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #44 : 02.02.14 - klo:20:44 »

Totta kala rupeaa syömään todella arasti niin silloin todella pieni mormuska voi olla avain voittoon Iskee silmää
Tagit: Kilpapilkintä 
Sivuja: 1 2 [3] 4   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: