Äänestys
Kysymys: Kumpaan sävyyn luulet kokemuksesi mukaan suurhauen iskevän paremmin?
Luomu - 34 (43.6%)
Värikäs - 44 (56.4%)
Äänestäjiä yhteensä: 71

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Hauelle Värikäs vai Luomu?

(Luettu 78549 kertaa)
KABANOSSI

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #45 : 03.09.13 - klo:00:20 »

Värikäs. 
Pinkki/keltaista, pu/mu, vihreää, puna/valkoista, ym.. riippuen kelistä.
Satunnaiskalastaja

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #46 : 03.09.13 - klo:17:07 »

>Kumpaan sävyyn luulet kokemuksesi mukaan suurhauen iskevän paremmin?

Enpä äänestä kun luulen välillä iskevän luomuun ja välillä ärsyyn. Tiedä sitten. Värisävyt ovat kokemukseni mukaan sitten aika vesistökohtaisia juttuja. En tosin haukea, keskikokoistakaan, varsinaisesti pyydä kuin muutaman kerran avovesikaudella - lähinnä aikaisin keväällä kun ahven on silloin tiukemmassa - varmaan moni tietää paremmin. Pääasiassa aloittelen kylmän veden aikaan luomuilla kun luulen niiden silloin toimivan, lämpimällä vedellä sitten värikkäämpää.
kalakala543
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #47 : 09.09.13 - klo:08:32 »

Viikonlopun reissulla ainoastaan luonnonväreihin otti. Pumu toimi myös mutta enemmän tuli tärppejä sinisen ja hopean värisiin vieheisiin.

"Mä seuduilla näillä oon tunnettu...mikä se oli!"
sakke-98
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #48 : 09.09.13 - klo:14:31 »

Oma ääni värikkäille!
nuusk1s

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #49 : 12.09.13 - klo:00:37 »

Oikea vastaushan vaihtelee noin miljoonan muuttujan mukaan, mutta jos mun pitäisi yhdellä värikoodilla kalastaa lopun ikäni olisi vastaus helppo, firetiger.
Suurkalastaja

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #50 : 12.09.13 - klo:00:40 »

Oikea vastaushan vaihtelee noin miljoonan muuttujan mukaan, mutta jos mun pitäisi yhdellä värikoodilla kalastaa lopun ikäni olisi vastaus helppo, firetiger.

Täysin samaa mieltä! Tuo firetiger olisi itelläkin se väri minkä ottaisin autiolle saarelle. Hymyilee

essk
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #51 : 12.09.13 - klo:09:32 »

Täysin samaa mieltä! Tuo firetiger olisi itelläkin se väri minkä ottaisin autiolle saarelle. Hymyilee

pinkkiä sen olla pitää Hymyilee leveästi
Jyrize

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #52 : 12.09.13 - klo:12:28 »

Ja Sir Elton Johnin juliste Hymyilee leveästi

Jos luet tämän olet HÖLMÖ!!!!
Suurkalastaja

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #53 : 12.09.13 - klo:12:43 »

En vaihtais firetigeria pinkkiin vaikka maksettaisi miten paljon. Virnistää Pinkki ja sen eri variaatiot ovat toki hyviä värejä, varsinkin mereltä niistä on mukavia muistoja. Mutta sisävesillä en ole niitä jostain syystä saanut toimimaan, ainakaan vielä. Firetiger taas on sellainen yleiskone että rokkaa paikassa kuin paikassa. Iskee silmää
Koukkuk

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #54 : 12.09.13 - klo:15:33 »

Minullakin on järkyttäviä muistoja pinkistä väristä. Hetkeksi kun lainasin Suurkalastajalle tuota Busaa niin heti mut kyykytetiin Cool

Ennen olin itsekin kovasti tuon FT värin kannalla. Eka "isompi" 7,2kg kala tuli juurikin Rapalan 18cm FT Magnumilla. Nyttemmin olen enemmän luomun kannalla jos pitää se yksi valita..
Toisaalta on minulla toiminut myös värikäät Busat: 12, 97, 105, 101, 130, 437.

*  (359.78 kilotavua, 1821x1556 - tarkasteltu 529 kertaa.)

Virvelillä heitettävät perhot: RajuVirppa, PikkuVirppa, RajuRosvo.
KABANOSSI

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #55 : 12.09.13 - klo:15:59 »

Minullakin on järkyttäviä muistoja pinkistä väristä. Hetkeksi kun lainasin Suurkalastajalle tuota Busaa niin heti mut kyykytetiin Cool

Virnistää Virnistää
Jyrize

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #56 : 12.09.13 - klo:17:26 »

Todella komeet noi Eltonin lasit Hymyilee leveästi
nuusk1s

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #57 : 12.09.13 - klo:20:11 »

Ennen olin itsekin kovasti tuon FT värin kannalla. Eka "isompi" 7,2kg kala tuli juurikin Rapalan 18cm FT Magnumilla. Nyttemmin olen enemmän luomun kannalla jos pitää se yksi valita..

No onneksi on valinnan varaa oikeassa elämässä.
Luomu käsittää kyllä enemmän kuin yhden värin mielestäni Iskee silmää jos yksi luomuväri pitäisi valita niin itselläni se olisi ahven väri.

Jatkoin tätä kuvitelmaani sen verran että jos loppu elämäni joutuisin kalastamaan yhdellä vieheellä se olisi varmaan 19cm soft 4play firetiger värissä tottakai.
Jyrize

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #58 : 12.09.13 - klo:20:48 »

No onneksi on valinnan varaa oikeassa elämässä.
Luomu käsittää kyllä enemmän kuin yhden värin mielestäni Iskee silmää jos yksi luomuväri pitäisi valita niin itselläni se olisi ahven väri.

Jatkoin tätä kuvitelmaani sen verran että jos loppu elämäni joutuisin kalastamaan yhdellä vieheellä se olisi varmaan 19cm soft 4play firetiger värissä tottakai.

Perkule kun siihen iskis kiinni barracuda tai hai Hymyilee leveästi katuisit SOFT playn ottoa autiolle saarelle niin kauan kunnes kehität uuden vieheen Hymyilee leveästi
essk
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #59 : 12.09.13 - klo:21:16 »

onko noi polarisoivat? mistä niitä saa? pakko ostaa!
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: