Sivuja: 1 ... 8 9 10 11 [12] 13   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Kalastuskilpailut 2014

(Luettu 139644 kertaa)
StS
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #165 : 02.01.15 - klo:16:01 »

Mielenkiinnosta olisin vielä kysynyt oliko jossain aikamääre kuvakilpailu 2014, siis päättymispäivä. Edellisvuosina voittaja valittu vasta seuraavanvuoden alkumetreillä ja kisa ollut voimassa vuodenloppuun asti, nyt käsittääkseni loppunut jo lokakuussa 2014??

Voipi olla että jäänyt monta podiumsijoja hätyyttelevää kuvaa laittamatta tämän vuoksi.

T:StS
TuMi
Vieras
« Vastaus #166 : 06.01.15 - klo:10:46 »

Mielenkiinnosta olisin vielä kysynyt oliko jossain aikamääre kuvakilpailu 2014, siis päättymispäivä. Edellisvuosina voittaja valittu vasta seuraavanvuoden alkumetreillä ja kisa ollut voimassa vuodenloppuun asti, nyt käsittääkseni loppunut jo lokakuussa 2014??

Voipi olla että jäänyt monta podiumsijoja hätyyttelevää kuvaa laittamatta tämän vuoksi.

T:StS
Juu, päivämäärät olivat siis 01.04.2014 - 30.09.2014 ja ne olivat myös etusivulla nähtävissä kilpailun aikana. Kisa oli tällä kertaa painotettu actionkuviin, siksi päätimme valita kuvausajaksi kesän. Vanhat kisat, tämä mukaan lukien, löytyy täältä:
http://www.kalasaalis.com/kalastuskilpailut/paattyneet/

Ideoita tuon kuvakilpailun kehittämiseen otetaan vastaan. Ajatus siitä, että sitä rajattaisiin pelkkiin actionkuviin ei nähtävästi toiminut sillä kuvia tuli selkeästi aiempia vuosia vähemmän. Ja omasta mielestäni taso oli samalla myös hieman heikompi yleisesti. Tai sieltä puuttuivat sellaiset kuvat johon olisi todella nähty vaivaa. Kuten vuoden useampana aiempana vuonna on totuttu näkemään.

Yksi idea mikä voisi olla että ei rajattaisi kuvaushetkeä ollenkaan tiettyyn vuoteen vaan kisaan voisi osallistua myös vanhoilla helmillä (poislukien kuitenkin ne jotka ovat aiemmissa kisoissa olleet mukana). Mitä siitä tuumaatte?
taimenmies
**

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #167 : 09.03.15 - klo:19:17 »

Olen mukana, mutta jos joku häviää minulle annan palkinnon toiseksi tulleeksi. En voi voittaa, koska olen töissä toisessa järjestävässä organisaatiossa. Haluan vain katsoa miten pärjäisin jos voisin kilpailla voitosta Hymyilee

Lasketaanko jäänpäältä tapahtunut kalanpalalla tapahtunut "pilkintä" pilkinnäksi?

EniZei
Ylläpitäjä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #168 : 10.03.15 - klo:12:23 »

Olen mukana, mutta jos joku häviää minulle annan palkinnon toiseksi tulleeksi. En voi voittaa, koska olen töissä toisessa järjestävässä organisaatiossa. Haluan vain katsoa miten pärjäisin jos voisin kilpailla voitosta Hymyilee

Lasketaanko jäänpäältä tapahtunut kalanpalalla tapahtunut "pilkintä" pilkinnäksi?

Lasketaan kalanpalalla pilkkiminen myös pilkinnäksi.
Satunnaiskalastaja

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #169 : 12.03.15 - klo:18:53 »

Lasketaan kalanpalalla pilkkiminen myös pilkinnäksi.

Kalastuslaissa pilkkimisellä tarkoitetaan kalastusta siimaan kiinnitetyllä pystysuunnassa liikuteltavalla pilkillä, siimaa kädessä pitäen tai lyhyehköä heittokalastukseen soveltumatonta vapaa käyttäen.

Omaa tulkintaa: Pelkällä koukussa olevalla kalanpalalla menee täkyonginnaksi. Jos siimassa on jokin paino lähellä koukkua, kyseessä on tapsipilkki. Jos koukkuun on puristettu lyijyhauli, se on mormyska, eli kyseessä on pilkintä.
harvesteri

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #170 : 13.04.15 - klo:22:58 »

Aattelin kysästä tyhmän kysymyksen, sopiihan,
vai onko kenties jo ratkottu tää. pisteet ei vaan ihan kohillaan oo.

Eli kisassa 5 suurinta kalalajia.
Siellä on johtavalla pilkkiäijällä Pasuri 20g saa pisteitä 363p (Kuvassa pisteet23).
sitten on JEWG ja hänen pasuri painaa 420g saa pisteitä 484p.
On sitte mun omani, määkin jopa oon saanu 140g pasurin, saa pisteitä 161p.

Joku ei täsmää, vai oonko vaan niin pölvästi etten hiffaa vaan Itkee

No nymmä hiffasin 363P kohdasta aukee väärä kuva, pilkkiäijällä on saatuna tuon arvonen pasuri oikeesti, tämäpä selvä  Nolostunut
EniZei
Ylläpitäjä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #171 : 14.04.15 - klo:08:52 »

Aattelin kysästä tyhmän kysymyksen, sopiihan,
vai onko kenties jo ratkottu tää. pisteet ei vaan ihan kohillaan oo.

Eli kisassa 5 suurinta kalalajia.
Siellä on johtavalla pilkkiäijällä Pasuri 20g saa pisteitä 363p (Kuvassa pisteet23).
sitten on JEWG ja hänen pasuri painaa 420g saa pisteitä 484p.
On sitte mun omani, määkin jopa oon saanu 140g pasurin, saa pisteitä 161p.

Joku ei täsmää, vai oonko vaan niin pölvästi etten hiffaa vaan Itkee

No nymmä hiffasin 363P kohdasta aukee väärä kuva, pilkkiäijällä on saatuna tuon arvonen pasuri oikeesti, tämäpä selvä  Nolostunut

Tuossa on bugi, minkä vuoksi linkitys heittää väärään kalaan. Ei ole kumma jos sekoittaa Iskee silmää Korjaan tuon tai otan linkitykset väliaikaisesti pois.
eemail

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #172 : 06.05.15 - klo:12:52 »

Onnittelut pilkkikisojen voittajille!
Lasisiima
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #173 : 06.05.15 - klo:14:59 »

Onkos mitään kesäkisoja kehitteillä? Järkyttynyt
TuMi
Vieras
« Vastaus #174 : 06.05.15 - klo:19:56 »

Onkos mitään kesäkisoja kehitteillä? Järkyttynyt
Juu, huomenna ois tarkotus laittaa uudet kisat pystyyn. Alustavasti mietiittiin että ois näin:
•   5 suurinta kalaa kalapisteissä aktiivivälinein
•   5 suurinta kalaa kalapisteissä ongella
•   5 suurinta ahventa aktiivivälinein
•   kuvakilpailu

Miltä kuulostais?

Edit: Sitä videokisaa vielä mietitään. Ehkä sen vois laittaa pystyyn ja palkinnoks mainetta ja kunniaa Iskee silmää Tai jos se ottaa tuulta alleen niin keksii kesken kisan siihen sitten palkinnon. Oisko ok? Siihen oli nyt kummikin alle kymmenen ennakkoon ilmottutunutta.

Onnittelut myös täältä suunnasta pilkkikisojen voittajille. Vaikka vilppiä on turha edes epäillä laittakaapa tasapuolisuuden takia kuvia voittokaloista allekirjottaneelle tuomas-piste-luukkonen-miuku-kalasaalis-piste-com. Katotaan kuvien metatiedot läpitte aina ennen virallista voittajien julistusta.
Lasisiima
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #175 : 06.05.15 - klo:20:19 »

Kuulostaa hyvältä.
Jere98

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #176 : 06.05.15 - klo:22:43 »

Hyvältä kuulostaa!
Olde
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #177 : 07.05.15 - klo:00:06 »

Hieno homma, oli hauskat kisat viime vuonna ja oman porukan sisällä kanssa hauska seurata kisan etenemistä! Sääntöihin varmaan kannattaa täsmentää kumpaan kategoriaan pohjaonginta/kelaonginta kuuluu, jos kuuluu kumpaankaan (sääli olis jos ei kumpaankaan kuuluis).
Lasisiima
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #178 : 07.05.15 - klo:06:19 »

Eiköhän se oo tätäpäivää että kelaonginta/pohjaonginta kuuluu onginta-kategoriaan!?
Urpoerämies_Jani
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #179 : 07.05.15 - klo:11:38 »

Joo samaa mieltä että sääntöihin selkeyttä mihin pohjaonki ja kela-onki kuuluu. Nyt viime kisoissa kun asiasta kysyin niin tuli kahdenlaisia vastauksia ylläpidolta alkuun, eli tainnut olla ihan sovittuna? Hymyilee Mutta loistava juttu että taas kisoja tiedossa!
Sivuja: 1 ... 8 9 10 11 [12] 13   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: