Tässäpä ois huonoja kuvia kännykällä otettuna
imgurissa...kun en tähän viestiin ossoo noita kuvia laittoo. mutta jos jollain ois sattunu saman näköstä kapistusta olemaan niin vuosi haarukkakin auttas.
22.4 edittiä... törmäsin googlaillessa 15hp versioon yamahasta
youtube pätkä koppa näyttää prikulleen samalta ja kuullostaakin melkolailla samalta.. koppa itellä vaan valkoinen kuten noista imgurin kuvistakin käy ilmi. Eli sekin joutunut maalarin tähtäimeen joskus. Edelleen vuotta arpailen. Ilmottelen kyllä jos/kun selviää.