Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Käykö Jerkkaukseen?

(Luettu 1325 kertaa)
Kalamies13
**

0
Poissa


Profiili
« : 09.08.14 - klo:14:17 »

Eli käykö Okuma octona OT-40 jerkkaukseen?Vapana shakespeare trion pro 40-60g viehesuosituksella?Haluais sitä jerkkausta kokeilla mutta en mielisi ostaa uusia välineitä  Epävarma
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines