Sivuja: [1] 2   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Minikisa 2015: Pisin vapautettu hauki -Päättynyt-

(Luettu 22031 kertaa)
fisustaja92
*****

0
Poissa



Profiili WWW
« : 29.06.15 - klo:15:41 »

Tälle vuodelle oli tarkoitus järjestää ns. minikisoja joissa päätäntävalta on minulle myönnetty.
Tässä kilpaillaan pisimmästä vapautetusta hauesta (cm).
Eli käyt kalassa, saat hauen, mittaat sen, otat vähintään yhden selkeän valokuvan ja lisäät sen omiin kaloihin.
* Sisäänkirjautuneena oikeasta yläkulmasta "lisäys", ja sitten vasemmasta yläkulmasta "lisää kala". Ja täytät tiedot.

Kuvasta tulee käydä ilmi kalan koko, sekä että sitä on kohdeltu kuten vapautettavaa kalaa kohdellaan.
Säilyttäkää alkuperäiset kuva(t), mikäli ylläpito haluaa ne tarkistaa kuten muissa kalakisoissa.

Kilpailuaika on 29.6.-20.7.2015, jonka aikana kyseisen kalan tulee olla pyydetty/vapautettu, sekä lisättynä aiemmin mainittuun paikkaan. Myös linkitettynä tähän ketjuun.

** Pidätän oikeuden muuttaa kilpailun sääntöjä kesken kilpailun jos jotain oleellista jäi puuttumaan, tai jos kilpailuaikana ei tule yhtäkään kalaa jolle voin voiton edes jossain määrin suoda. **

Palkinto voittajalle: 2x Svartzonker McCelly 14cm.

Palkinnot minikisoista luovutetaan elo-syyskuussa kaikkien kilpailuiden päätyttyä.


Laitoksesta karannut rantahörhö.
fisustaja92
*****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 01.07.15 - klo:13:15 »

Palkinto lisätty.
fisustaja92
*****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 10.07.15 - klo:13:02 »

Näytille. Eikö kukaan laske enää kaloja takaisin?
kalastaja48
***

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #3 : 10.07.15 - klo:14:48 »

Näytille. Eikö kukaan laske enää kaloja takaisin?
kannattaako noi koukut laittaa väkäsettömiksi tuntuu että jää pahasti kiinni eikä oo mitään järkeä päästää vahingoittunutta kalaa takaisin
fisustaja92
*****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 10.07.15 - klo:15:53 »

kannattaako noi koukut laittaa väkäsettömiksi tuntuu että jää pahasti kiinni eikä oo mitään järkeä päästää vahingoittunutta kalaa takaisin

Ei nyt tähän kisaan liity, mutta en käytä väkäsiä koukuissa, ja pahasti vahingoittuneet kalat jää kyytiin.
fisustaja92
*****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 16.07.15 - klo:12:53 »

Vielä jokunen päivä jäljellä.
kirrekingi
*

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #6 : 19.07.15 - klo:21:20 »

Saatu ja vapautettu hauki 52 cm
fisustaja92
*****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 20.07.15 - klo:12:47 »

Saatu ja vapautettu hauki 52 cm

Linkki puuttuu. Tämä päivä vielä aikaa.
kirrekingi
*

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #8 : 20.07.15 - klo:22:02 »

http://www.kalasaalis.com/kirrekingi/kalat/Hauki/36395/
fisustaja92
*****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 21.07.15 - klo:01:36 »


Jeps, se oli siinä ja kun ei isompia ilmoitettu niin onnittelut voitosta. Ylläpito on sitten aikanaan yhteyksissä palkinnon suhteen.
kirrekingi
*

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #10 : 21.07.15 - klo:07:28 »

Kiitos
Aika naurettavalla tuloksella tuo voitto irtosi mutta hyvä näin:)
Kunpa olisi ollut enemmän osallistujia niin olisi saannut kunnon kisan aikaan...
Lisää minikisoja vaa! Seuraava vois vaikka olla sellanen että katiska täynnä pikkukalaa ja siintää pitäisi arvata kalojen määrä  Virnistää
fisustaja92
*****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #11 : 21.07.15 - klo:12:39 »

Kiitos
Aika naurettavalla tuloksella tuo voitto irtosi mutta hyvä näin:)
Kunpa olisi ollut enemmän osallistujia niin olisi saannut kunnon kisan aikaan...
Lisää minikisoja vaa! Seuraava vois vaikka olla sellanen että katiska täynnä pikkukalaa ja siintää pitäisi arvata kalojen määrä  Virnistää


Aika huonosti on tosiaan porukka näihin osallistunut, mutta onpahan sitten parempi voittomahdollisuus muilla. Tiedä sitten että miksi. Muutama skaba on vielä tulossa ja seuraava saattaa ollakin jonkinlainen arvauskisa jossa joutuu ihan oikeesti käyttämään silmiään.  Iskee silmää Kun kala/rapsakisat ei mitään hurraa-huutoja näköjään aiheuta niin mennään vielä ainakin yksi skaba kevyemmin mutta siitä sitten myöhemmin. Ehkä tänään, ehkä viikon päästä..
River fisher
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #12 : 21.07.15 - klo:14:12 »

muuten olisin osallistunut mutta joessa tulva nii ei ole päässyt kalastamaan...
harmi että kisa loppui juuri nyt sillä loppuviikosta olisin mennyt muutaman päivän kalareissulle.
PFCompany
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #13 : 21.07.15 - klo:20:03 »

Ajankohta saattoi olla hiukka huono, Haukikisaan...

Kovat kalamiehet ei koskaan kuole - ne vaan haisee sille....
fisustaja92
*****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #14 : 21.07.15 - klo:20:11 »

Ajankohta saattoi olla hiukka huono, Haukikisaan...

Kyllähän porukka tuntuu kesäisin niitäkin onkivan.  Iskee silmää Ja jos ei muuta niin sivusaaliinakin näkee, ja tällä kertaa voittokin irtosi perus vahinkopuikolla. Mutta mutta, mulla on vielä noin kuukausi näitä plärättävänä että mihinkään varsinaiseen haukiaikaan ei nämä minikisat tosiaan osuisikaan. Tarkoitus ollut kisoja laittaessa että ovat vähän erilaisempia, kuin normaalit kisat täällä. Tämä kisa tuli mieleen kun noita C&R-kilpailujakin on ehdotettu ja kun aina grammoista kisataan niin tässä senteistä. Mutta eipä nyt tosiaan oikein toiminut tämäkään niin aktiivisesti kuin hieman odotin. Mutta eipä siinä mitään.
Tagit: Kalastuskilpailu 2015 Hauki 
Sivuja: [1] 2   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines