Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Tahkoselkä Joroinen

(Luettu 9872 kertaa)
Veto
*

0
Poissa

Profiili
« : 22.06.08 - klo:12:30 »

Millä luvilla saa joroisten tahkoselällä vetää? Mistään ei löydy mitään tietoa.
EniZei
Ylläpitäjä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 26.06.08 - klo:14:50 »

Voiskohan alla olevasta linkistä löytyä jotakin informaatioa. Kannattaa kysyä täältä: TB-Etappi Joroisissa puh. 017 571 193.

http://kalajoroinen.info/index.php/lupa-asiat
Veto
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 26.06.08 - klo:19:54 »

Voiskohan alla olevasta linkistä löytyä jotakin informaatioa. Kannattaa kysyä täältä: TB-Etappi Joroisissa puh. 017 571 193.

http://kalajoroinen.info/index.php/lupa-asiat

Eipä ole nuo alueet takkoselälle päin. Ja etapissa ei ole mitään tietoa. Ennenkuin täältä edes aloin kyselemään niin netti ja kunnan kaikki mahdolliset paikat on kyselty läpi. No sain jo sen verran tietoa et valtakunnallisilla luvilla mennään. Tahkoselkä kuuluu haukiveteen ja sinne alueelle ei ole mitään yhteilupaa.
kuhastaja91
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 05.04.09 - klo:13:26 »

No tulee vähän myöhässä, mutta ompahan ensi kesäksi tietoa: Lupia Tahkoselälle myy ainakin Lihahalli M Kiesiläinen varkaudessa. Virnistää Cool
Veto
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 21.04.09 - klo:21:47 »

No tulee vähän myöhässä, mutta ompahan ensi kesäksi tietoa: Lupia Tahkoselälle myy ainakin Lihahalli M Kiesiläinen varkaudessa. Virnistää Cool

Minkälaisia lupia on tahkoselälle saatavailla? Onko tahkoselkä nyt siiten jossain yhteislupa-alueessa mukana?
kuhastaja91
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 02.06.09 - klo:19:25 »

Tahkoselän alueelle ei tietääkseni ole mitään yhteislupia myynnissä.

Mites on kalaa noussu tahkoselältä tänä keväänä..? Mä oon saanu vasta hauen tumppeja ja joitakin ahvenia tälle keväälle..
Veto
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 21.06.09 - klo:10:25 »

Tahkoselän alueelle ei tietääkseni ole mitään yhteislupia myynnissä.

Mites on kalaa noussu tahkoselältä tänä keväänä..? Mä oon saanu vasta hauen tumppeja ja joitakin ahvenia tälle keväälle..

Mainitsit tuossa että lupia tahkoselälle myy Lihahalli M Kiesiläinen varkaudessa. Miten ison alueen tuo lupa kattaa?

Pojat on muutamia hauentumpeja saanu. Ite en ole vielä tään lupasysteemin takia vedelly. Tadan kyllä kohta alkaa vetämään taas lääniluvilla kun ei ole muusta mitään tietoo. Ainoo mitä näihin lupa hommiin oon jotain kuullu on sun vastaukset. Kiitän niistä.

Olitko jussin alla tukkipuottopaikan edustalla vetämässä?
Pro-Rapala

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 16.10.12 - klo:20:41 »

Onko kukaan saanu tänä vuonna tuolta Tahkoselältä isompia kaloja ja jos on niin voisko sanoa, että mistä, kun itse en ole saanut sieltä kuin keskikokoista haukee ja ahventa sekä kuhia. Nämä on tullut uistelemalla. Cool

Tagit: Joroinen 
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: