Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Kiiminkijoki

(Luettu 16381 kertaa)
Juho
*

0
Poissa


Profiili
« : 07.07.08 - klo:17:04 »

Moniko oulunläänissä asustavista on käynyt kalalla Haukiputaan Kiiminkijoessa? Se sijaitsee n.20 kilometriä oulusta pohjoiseen.. Joki on pitkä ja sen yläpää koskea. Ahventa ja haukea nousee joesta yhtenään. Suosittelen kuitenkin paikkaa Haukiputaan Asemankylällä Pohjolanopiston takana. Paikka on nimeltään Sämppikoski Cool. Sieltä eräs jäbä vetäisi 8kg lohen jolki lusikalla Järkyttynyt .. Tähän sen kuin pistätte kokemuksia Kiiminkijoesta.!  Virnistää
majutila
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #1 : 16.08.08 - klo:13:56 »

Eipä ole vielä tullut käytyä kokeilemassa Kiiminkijoella, kiitoksia vinkistä, pitää käydä testaamassa nuo paikat ensi kaudella

-M
Nuori -kalamies
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #2 : 28.12.10 - klo:17:11 »

kyllä kiimingin kohalta haukee nousee lusikalla Hymyilee

Olisi mukava saada vastuksia tähän.
poka
SP-Team
*

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #3 : 30.12.10 - klo:15:04 »

Onhan tuolla sämppikoskella tullut joku reissu käytyä. Mukavaa vettä kalastella perholla. Varsinkinh keväisin on tullut nousutaimenen toivossa käytyä, mutta toistaiseksi on mennyt heittoharjoitusten puolelle.

Ihmiset voidaan jakaa kahteen ryhmään, niihin jotka kuuluvat jompaan kumpaan ja niihin jotka eivät kuulu.
Jorma
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #4 : 03.06.12 - klo:23:06 »

Onko   kenelläkään   kokemuksia   Koitelinkoskesta?   Juhannuksen   tienoilla   olisi  tarkoitus   kokeilla   Koitelinkosken  kohdilta   uistimella,   josko   jotain   nousisi.
Jorma
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #5 : 24.06.12 - klo:16:55 »

Juhannuksen   seutuna   kokeilin   Koitelinkoskesta   ja   sen  alapuolelta  tulevan   Ruusulaakson   kohdalta   lipalla,  lusikalla   ja  vaapulla,  mutta   mitään   ei   tullut.   Kerran   ahven  seurasi   lippaa   ja kerran joku  nykäisi,  mutta   muuten   oli  todella  hiljaista.
matid
*

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #6 : 25.06.13 - klo:23:44 »

Koitelissa tuli 25.6 yöllä käytyä ja tekkiin siitä tommosen video Hymyilee leveästi http://www.youtube.com/watch?v=yVLqV2LIG_s

Matias
ksi
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #7 : 26.06.13 - klo:09:45 »

näppäriä taimenia ,eilen myös haukiputaalla syönnillään n.21-22 aikaan. kaverin kans narraamassa ,kamu koskessa perholla 1kpl taimen ja pari koukusta irroitusta. itellä muutama ahvenen ja 5kg/87cm hauki rannalta heittelynä.

hakekaa nosturi! ei selkävammanen muuten soutuveneestä nouse...
ksi
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #8 : 06.07.13 - klo:22:14 »

illan saalis n.3 tuntia heittelyä 2 eri paikassa paikka 1. saalis 1kpl jokisimpukka lipalla  Järkyttynyt nappas kiinni koukussa olevaan tupsuun ja pysyi rannalle asti + 1kpl bete lotto kera pitkän perukkeen. menetyksenä 1kpl abulainen zune pohjaan  Surullinen

paikka 2. n.10 heittoa ja sebile onduspoon 6 tuumaseen 45gr punanen mustilla "ahven" juovilla hauki kiinni, 6.6kg ja 100cm oli luupäällä strategiset mitat.tuli samasta paikasta kuin 26.6.2013 tuolla edempänä mainittu 5kg ja 87cm.

huomena taitaa olla välipäivä... ehkä... tulipa tuolle luupäällekin taas kilohintaa kun viikon saldo menetyksissä on 3 uistinta,2 pitkää peruketta,1 leikari ja katkennut vapa..  Itkee
ksi
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #9 : 07.07.13 - klo:22:20 »

eihän sitä mitään välipäivää malttanut... eli samat paikat kuin eilen paikka 1. 1kpl jokisimpukka,1kpl ahven ja helv... roskia..


paikka 2. ensimmäinen heitto sillä samalla onduspoonilla kelausta about 10 metriä ja vapa kaarelle, kelailua ja väsytttelyä.. kas,kas vanha ystävämme luupää kiinni ja eiku prkele,n1 metri rannasta sai siiman kiveä vasten ja poikki.. paino arvio n.5kg.

eli siellä se ny ui onnellisena rämisevä onduspoon huulessa.. kauankohan lie pysyy hengissä kun voi olla hiukka hankala saalistaa rämisevä uistin huulessa..   Epävarma
matid
*

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #10 : 13.07.13 - klo:19:52 »

Tänä kesänä tullu kiiminkijoesta 40cm,44cm,toinen 40cm,48cm ja 42cm taimenet. Yks mittaharriki on joukkoon yrehtyny... Vain yksi luonnontaimen...
jerppari
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #11 : 06.08.13 - klo:20:56 »

aha!
ksi
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #12 : 18.04.14 - klo:08:03 »

jaahas.. tuli eilen käytyä ensimmäinen reissu tälle vuodelle kiiminkijoella haspelin kanssa huitomassa, MP tuloksena mutta olipahan mukavata ja sai "avovesi"kauden alkuun  Näyttää kieltä
Tagit: Kiiminkijoki 
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines