Sivuja: [1] 2   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Auttakaa tyhmää....

(Luettu 6559 kertaa)
jjk1444
*

0
Poissa

Profiili
« : 09.07.08 - klo:19:01 »

onko sillä väliä kun tekee uistimen (11 vuotiaana) niin onko sillä väliä jos uintilevyn väri on valkoinen? vai täytyykö olla läpinäkyvä?
poka
SP-Team
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 09.07.08 - klo:19:35 »

Tuskimpa sillä turpalevyn värillä on mitään vaikutusta kalastavuuteen.. Ei muuta kuin valkoista kehiin ja kalikat veteen.. Sittenhän se ainakin selviää..

Ihmiset voidaan jakaa kahteen ryhmään, niihin jotka kuuluvat jompaan kumpaan ja niihin jotka eivät kuulu.
Jata

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 09.07.08 - klo:20:37 »

Ei haittaa.. Saattaa olla jopa parempi. Salmo käyttää monissa vaapuissaan punaista nokkalevyä, Turus-ukoissa on myös nokkalevy milloin minkäkin värinen ja Rebel toimii myös hyvin, vaikka nokkalevy omassa sellaisessa on sininen. Kokeilemaan vain!
simonder
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 23.07.08 - klo:13:33 »

Itellä on välillä vihree välillä oranssi ja joskus harmaa Joten ei kai   Iskee silmää
atter

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 21.09.08 - klo:19:18 »

Hei, ittekin olen 11 ja teen uintilevyjä metallista.Helppo tapa tehä läpinäkyviä vanhoista kasettirasioista.

AR
Mäski

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 01.12.09 - klo:16:59 »

Juu minullakin on noita nokka levyjä monessa eri värissä, joten ei kai sillä mitään väliä pitäisi olla. Menehän testaamaan ja sanohan miltä vaikutti... Iskee silmää

Team Tunturi
minkkinen
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 01.12.09 - klo:17:17 »

Uistimen valmistuksesta puheen ollen. Veistättekö te rungot ite puusta,(ja jos veistätte, niin mikä puu soveltuu parhaiten) Huh
aaro p
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 01.12.09 - klo:17:23 »

yleensä uistimissä käytetään balsa puuta tai apachi vai mikä nyt olikaan
Rölli
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 01.12.09 - klo:17:27 »

Suomalaisista puista käy varmaan parhaiten haapa ainakin mulla pelittäny ihan hyvin. On vähän kestävämpää kun noi balsa ja apassi.
köntsä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 01.12.09 - klo:18:37 »

Itse olen veistellyt ensimmäisestä puun palasta joka käteen sattuu Virnistää Ja omasta mielestä hyviä vaaputtimia on tullut.

Katohan kun on hyvän kokonen!
Pirkanmaan Kalakamut 2012
janne-s
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 20.12.09 - klo:01:16 »

Koivusta joskus nuorempana veistelin ja oli hemmetinmoinen homma, mut nykysi (tosi harvoin) käytän balsaa. Se on todella pehmeää ja helppo muotoilla vaikka hiomapaperilla.

Tunnelin päässä näkyvä valo, on mitä todennäköisimmin vastaan tuleva juna.
Mäski

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 30.12.09 - klo:12:05 »

Uistimen valmistuksesta puheen ollen. Veistättekö te rungot ite puusta,(ja jos veistätte, niin mikä puu soveltuu parhaiten) Huh
Mun isoveli veistää ainakin balsasta vai mikä se nyt olikaa. Hyvän näköisiä niistä tulee ja kalalle ne kelpaa. Hymyilee
atter

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 30.12.09 - klo:13:12 »

Balsa ja apassi, balsa helppo työstää niin nopeuttaa kamalasti työtä. Apassi myös pehmeää mutta hermot menee kun saa vääntää puoli tuntia yhen aihion kimpussa. Ja vielä uintilevyistä niin kaupoista saa melko halvalla noin. 25snt yhden uintilevyn.
zaukko
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 22.03.10 - klo:18:22 »

ei ole.

kala...? mikä se on?
kirvesniem1
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #14 : 21.04.10 - klo:20:18 »

myö kavereitten kaa tehtii turpalevyt vanhoist cd-levyistä... oli kirkaa ja muita iskelmä tähtiä uitimis sponssaamas ja tuomas kalaonnea, kirka toimi parhiten  Virnistää

niillä korteilla palataan mitkä on jaettu!
Sivuja: [1] 2   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: