Sivuja: [1] 2 3 4   Siirry alas   
  Tulostusversio  

TIIMI PALAVERI

(Luettu 24389 kertaa)
T11Mika
Vähälahjaiset
*

0
Poissa

Profiili
« : 17.07.08 - klo:18:48 »

Tumi81:n kanssa pohdittiin, että vois olla paikallaan pitää tiimi palaveri. Uusia jäseniä tulossa ja tullu niin koitetaan katsoa viikonloppu loppukesästä tai sitten vasta syksyllä mihin kaikki pääsis. Päästään tutustumaan ja kalastamaan.

Laittakaa tähän ketjuun ehdotuksia ajasta ja paikasta missä vois kokoontua. Vuokrataanko porukalla joku mökki jostaki läheltä vai mitenkä homma hoidetaan? Pistäkää sana kiertämään ja kirjottakaa tähän ketjuun jonkilainen viesti, että tiedetään ketkä on tiedon saanu.

Tiitu selvittää yhtä paikkaa marraskuun lopulle. Tänne tulee infoa kunhan vastaavat Tiitulle.

Mika
Trust me - I know what I'm doing
Tumi81
Aluevalvoja

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 17.07.08 - klo:18:50 »

Kuitti! Oon nyt tietoinen...  Hymyilee

-Kyllä se kala vielä löytyy...-
T11Mika
Vähälahjaiset
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 17.07.08 - klo:20:14 »

Mites jos tehtäs palaveri kaks pväsenä. Eli pe-su. Perjantaina paremmat puoliskot ja jälkikasvu mukaan ja vaikka ravinteliin syömään. Siitä sit vaikka saunomaan jonneki. Lauantaina sit kalalle ja mammat voitas lukita johonki, että päästään......... Tutustumaan uusiin kavereihin.
Tarkastin tuossa tiimin raha tilanteen. Tiimillä ei ole rahaa eli jos ravinteliin lähetään niin emme maksa JyPyn kortilla eli omat kortit taas mukaan ja paikan valintahan menee perinteisesti niin, että mulle käy kaikki, mutta pukupakko paikkoihin en lähe. Miltäs kuulostais?

ozzy
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 18.07.08 - klo:10:09 »

ei huono idea,pitääpä mainita emännälle asiasta.
T11Mika
Vähälahjaiset
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 18.07.08 - klo:14:38 »

Jos esmerkiks varais trion saunaosaston ja hommais sinne safkat tai grillailis ite ni menis muuten ilta rattosasti. Ajankohta kun saadaan kaikille sopivaks niin hyvä tulee.
Otto81
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 18.07.08 - klo:16:44 »

Meille sopis 15.8 - 17.8.2008 viikonloppu (vähän mamman voinnista riippuen, laskettu 8.9.2008).
T11Mika
Vähälahjaiset
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 18.07.08 - klo:16:50 »

Mulla on vapaata 13-17.8. Eli meidän klaani pääsis sillon paikalle. Mites muut karpaasit?
Tiitu84
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 19.07.08 - klo:01:15 »

Päättäkeehän viikonloppu äkkiä, että saan vaadittua töistä "lapsenhoito vapaan" Virnistää Tuon 15.-17 viel ennättäsin kinuta...ei oo boss listaa viel ulos ottanu...

Pia vois kyllä tulla pitämään meidän naisten puolia tässä asiassa...
T11Mika
Vähälahjaiset
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 19.07.08 - klo:04:34 »

Nakkasin tuosta spostia jäsenille. Toivottavasti kaikki sai sen.
Mä aattelin, että kun Tumi on lomalla niin on hyvää aikaa kirjotella sitä puhetta.  Virnistää
Tumi81
Aluevalvoja

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 19.07.08 - klo:12:49 »

mä mitään puhetta pidä!!! Se on vissi!!  Virnistää Mut juopottelussa tulen puoleni pitämään... Sekin on vissi!!!  Virnistää On muuten tosi lomailua... hiki tulee heinäpellolla  Hymyilee leveästi
T11Mika
Vähälahjaiset
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 19.07.08 - klo:18:28 »

Toiset ne jaksaa huhkia lomallakin. Toiset istuu ilmastoidussa autossa, kruisii kaupungilla ja kattelee nättejä tytt.... maisemia.    Iskee silmää
ozzy
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 20.07.08 - klo:06:51 »

eipä tullu eilen mitään sonkarista,taidan  istua loppu tumin kans parin viikon päästä meillä vaate huonees ja otetaan mun työkone mukaan,niin voidaan kirjottaa tumin puhe.vieläkö muistat mitä kannettii sinne Hymyilee
T11Mika
Vähälahjaiset
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 20.07.08 - klo:19:53 »

TÄH?!?  Hymyilee
Ukkoja tulee kaapista ulos?
T11Mika
Vähälahjaiset
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 20.07.08 - klo:21:54 »

Pia oli suunnitellu pmäelle siirtymistä tuolle vlopulle jo ennen ku ties tästä miitingistä eli me tullaan sillon joka tapauksessa.
Mites muut? Käykö nuo päivät?
ozzy
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #14 : 21.07.08 - klo:07:16 »

ei oikein käy valitettavasti.olen suurella todennäkösyydellä töis Surullinen ei me tumin kaa tulla ulos kaapista,mut mulla on "pieni" hätä varasto siellä.tumi kertoo tarkemmin mitä se kanto sinne.
Tagit: Team JyPy  tiimi  palaveri  kutsu  jäsenille 
Sivuja: [1] 2 3 4   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: