Onko kellään kokemusta tosta Abun Stamina STM4000? Jos on niin voisiko kertoa vähän minkämoisesta pelistä on kyse?
EDIT: Mitä eroa on muuten Vastaavalla 2000? Ja mistä vapoja tohon Tampereelta, kun täkäläisessä honkkarissa ei ole Abuja.
Ihan hyvin on toiminut, ruostuu muuten tosi helposti, tosin itellä ei vielä ole haitannut. 2000 on paljon pienempi. Itelläni on 2000 ja jos kerran joku jää pohjaan ja joutuu siiman katkasemaan ni kyl joutuu taas siimaa lisäämään, muuten joka heitolla siima lopussa. Mut ihan toimiva peli kunhan oppii käyttämään. ehkä se 4000 olis kuitenki parempi vaihtoehto.