Sivuja: 1 2 [3]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Oulunseudun kalastajille oma tiimi?

(Luettu 23565 kertaa)
laitela
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #30 : 17.06.12 - klo:18:50 »

Saa siihen mutki lisätä, tuttuja jo muutama siinä. Ite en hirviänä kuvaa kaloja, eikä puntari oo paras, mutta silti tullee kalasaaliissa oltua.

Juu lisäsin  Virnistää tosiaan jos muitaki halukkaita löytyy niin vastatkaa tähän tai pistäkää YV:tä.
Tällä hetkellä tiimissä on 27 aihetta, 229 viestiä ja 23 jäsentä.

laitela
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #31 : 07.07.12 - klo:17:21 »

Nostetaampa tätä taas, jos on tullu uusia jäseniä Oulunseudulta ks.comiin. Eli tiimiin voi liittyä vastaamalla tähän tai pistämällä mulle YV. Tiimissä on tällä hetkellä 28 aihetta, yli 250 viestiä ja 24 jäsentä. Tässä tiimin kotisivut.
Aakke
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #32 : 07.07.12 - klo:20:25 »

Terve Oulunseudun kalamiehet ja naiset Hymyilee

Oisin halukas tulla mukkaan toimintaan, oon 25v uudelleen aloittanut kalastaja ja oulujokisuistossa pääosin kalastan. Mukava ois turinoida muidenkin kalastajien kanssa!

laitela
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #33 : 07.07.12 - klo:21:06 »

Terve Oulunseudun kalamiehet ja naiset Hymyilee

Oisin halukas tulla mukkaan toimintaan, oon 25v uudelleen aloittanut kalastaja ja oulujokisuistossa pääosin kalastan. Mukava ois turinoida muidenkin kalastajien kanssa!

Selvä homma, lisään sut tiimiin.  Hymyilee
matid
*

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #34 : 12.08.12 - klo:00:42 »

Terve! Minäkin olisin halukas liittyä tiimiin. Asun kiimingissä ja kuljen oulun lähellä kalalla.

Matias
laitela
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #35 : 12.08.12 - klo:15:21 »

Terve! Minäkin olisin halukas liittyä tiimiin. Asun kiimingissä ja kuljen oulun lähellä kalalla.

Selvä homma, lisään sut tiimiin. Muutkin halukkaat laittakaa mulle YV tai vastatkaa tähän viestiketjuun.
laitela
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #36 : 02.09.12 - klo:19:00 »

30 jäsenen rajapyykki paukkui hetki sitten. Tiimissä siis 30 jäsentä 36 aihetta ja 448 viestiä.
Jos joku haluaa tiimiin niin voi laittaa mulle YV tai vastata tähän. Muistakaa myös kotisivut.
ginerno
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #37 : 03.09.12 - klo:08:15 »

Voisin liittyä tiimin jäseneksi jos vain mahdollista. Asustelen oulussa, mutta enimmäkseen kalastelen tuolla Kuusamon suunnalla.
laitela
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #38 : 03.09.12 - klo:17:56 »

Voisin liittyä tiimin jäseneksi jos vain mahdollista. Asustelen oulussa, mutta enimmäkseen kalastelen tuolla Kuusamon suunnalla.

Lisätty
laitela
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #39 : 08.11.12 - klo:19:34 »

Tiimissä nyt

jäseniä: 31
aiheita: 39
viestejä: 510
kotisivuja ladattu: 13875 kertaa.

Halukkaat YV mulle tai vastaus tähän viestiketjuun. Hymyilee
laitela
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #40 : 08.01.13 - klo:16:17 »

Siitä on näköjään tasan kaksi kuukautta kun viimeksi tilastot tänne heitin. No heitetäämpä nyt
uudet.

Viestejä: 576
Aiheita: 40
Jäseniä: 33
Kotisivuja ladattu: 18031 kertaa.

Edelleen halukkaat vastaus tähän tai mulle YV.
ksi
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #41 : 05.07.13 - klo:21:44 »

paas laitela pistäen minutkin joukkoon hurjaan  Pyörittää silmiään

n.20km oulusta pohojoseen ja nuo lähijoet ruoppautuu..

hakekaa nosturi! ei selkävammanen muuten soutuveneestä nouse...
laitela
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #42 : 06.07.13 - klo:14:11 »

paas laitela pistäen minutkin joukkoon hurjaan  Pyörittää silmiään

n.20km oulusta pohojoseen ja nuo lähijoet ruoppautuu..

Lisätty.
KalastajaTatu
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #43 : 22.07.13 - klo:14:46 »

Ite kuulun laitelan "oulunseudun kalastajat tiimiin. Hymyilee
Sivuja: 1 2 [3]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines