|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 07.07.2010 | -Kalastaja- | Laatu on huono, sillä otettu huonolla kännykkäkameralla :DD | | 07.07.2010 | -Kalastaja- | Kommenttia kehiin iha rohkeesti! | | 07.07.2010 | fisustaja92 | Eiköhän noilla pitäis kalaa saada. | | 08.07.2010 | | Mulla on samaa siimaa ja hyviä vaappuja sulla. | | 08.07.2010 | kalakake | näyttää ahvenelta ja hauelta, miksei kuhaltakaan | | 08.07.2010 | -Kalastaja- | Joo ahventa haukea ja kuhaa pääasiassa kalastelen. Tänä kesänä tarkotus keskittyä kuhaan vähä enemmän.. Sitte läheiseltä joelta vois hakee kirreä... | | 09.07.2010 | TihtiPoika | Ultramar venyy paljon. Pääs sen takia enkka hauki karkuu ku tuli peräs, kävi kii mut siima venähti eikä jääny koukkuu
| | 09.07.2010 | -Kalastaja- | Aijaa vois ostaa uutta siimaa :DD Ton löysin jostain laatikosta meiltä :D | | 09.07.2010 | -Kalastaja- | Aijaa vois ostaa uutta siimaa :DD Ton löysin jostain laatikosta meiltä :D | | 18.07.2010 | Jani96 | Näyttää aika sumuselta = ) | | 14.08.2010 | kuharulla | lelusiimaa!!!
|
|
|
|
| |
|