Miltäs näyttää ? :D - Kalastuskuva

Miltäs näyttää ? :D
Miltäs näyttää ? :D
Päiväys:00.00.0000Katsottu
477
kertaa
Lisääjä:Näytä käyttäjän -Kalastaja- muut kuvat
Kamera:Nokia, 3500c

Takaisin

Kommentit

Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin.
07.07.2010-Kalastaja-Laatu on huono, sillä otettu huonolla kännykkäkameralla :DD
07.07.2010-Kalastaja-Kommenttia kehiin iha rohkeesti!
07.07.2010fisustaja92Eiköhän noilla pitäis kalaa saada.
08.07.2010Mulla on samaa siimaa ja hyviä vaappuja sulla.
08.07.2010kalakakenäyttää ahvenelta ja hauelta, miksei kuhaltakaan
08.07.2010-Kalastaja-Joo ahventa haukea ja kuhaa pääasiassa kalastelen. Tänä kesänä tarkotus keskittyä kuhaan vähä enemmän.. Sitte läheiseltä joelta vois hakee kirreä...
09.07.2010TihtiPoikaUltramar venyy paljon. Pääs sen takia enkka hauki karkuu ku tuli peräs, kävi kii mut siima venähti eikä jääny koukkuu
09.07.2010-Kalastaja-Aijaa vois ostaa uutta siimaa :DD Ton löysin jostain laatikosta meiltä :D
09.07.2010-Kalastaja-Aijaa vois ostaa uutta siimaa :DD Ton löysin jostain laatikosta meiltä :D
18.07.2010Jani96Näyttää aika sumuselta = )
14.08.2010kuharullalelusiimaa!!!