Taimen uistimeni. Kommenttii!!! - Kalastuskuva

Taimen uistimeni. Kommenttii!!!
Taimen uistimeni. Kommenttii!!!
Päiväys:14.08.2010Katsottu
324
kertaa
Lisääjä:Näytä käyttäjän Roope- muut kuvat
Kamera:Nokia, 5530
Valotus:50000/1000000
Aukko:28/10

Tagit:
taimen  jäpittäjä  mepps  lippa  bete lotto  nils master  rapala  team esko  countdown  
Takaisin

Kommentit

Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin.
14.08.2010MäskiJäpittäjää kehissä. :) Kyllä noilla Taneleita saa. :)
14.08.2010Fox__Laittasit ees kunnon kuvii :s
14.08.2010Roope-kännykän kamera on mitä on. Turha tulla siihen vinkuu
14.08.2010MäskiMitä järkeä on valittaa toisen kuvalaatua? Pitäs kommata oikiasti itse kuvaa eikä sitä laatua. Tämänhän on hyvä. Selvää saa heti! ;D
23.08.2010MK-90Yhdyn edelliseen kommenttiin...Noitten uistimien jälkeen se ei oo enää kuin miehestä kiinni että tuleeko kalaa:)