|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 14.08.2010 | Mäski | Jäpittäjää kehissä. :) Kyllä noilla Taneleita saa. :) | | 14.08.2010 | Fox__ | Laittasit ees kunnon kuvii :s | | 14.08.2010 | Roope- | kännykän kamera on mitä on. Turha tulla siihen vinkuu | | 14.08.2010 | Mäski | Mitä järkeä on valittaa toisen kuvalaatua? Pitäs kommata oikiasti itse kuvaa eikä sitä laatua. Tämänhän on hyvä. Selvää saa heti! ;D | | 23.08.2010 | MK-90 | Yhdyn edelliseen kommenttiin...Noitten uistimien jälkeen se ei oo enää kuin miehestä kiinni että tuleeko kalaa:) |
|
|
|
| |
|