Oliko kyseessä rktl:n merkki.. ite muutamansain kesällä missä merkki. sen kun palauttaa nettisivujen kautta löytyvältä lomakkeella niin siitä saa hurjan 5€ palkkion :D
Kyllä vain ja tein netissä lomakkeen ja 5€ tupsahti tilille :D melkein saa tehtyä jo rahaa kalastuksesta ;) saahan siitä myös tietoa kalan istutuksia ja muusta!