VALINNAT

Näytä kirjoitukset

Sivuja: [1]
1  Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet / Uistimet, perhot ja pilkit / Vs: Millä uistimella olet saanut eniten kalaa? : 01.07.11 - klo:16:31
Bete Lotolla tai Abu Garcia Reflexillä aika tummasta vedestä Hymyilee
2  Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet / Lipat / Vs: Kaikki Bete Lotosta : 01.07.11 - klo:16:26
Mulla on PU-24 ja PH-70 ja ne on ollu tosi hyviä Virnistää
3  Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet / Haspelit eli avokelat / Vs: Shimano Solstace FI 2500 : 28.06.11 - klo:23:03
No tota Okumaa vois kyllä kans harkita koska se vaikuttaa tosi hyvältä kelalta ja saattaa olla parempiki ku toi Shimano ja tosiaan aika saman hintanenki vielä. Hymyilee
4  Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet / Haspelit eli avokelat / Vs: Shimano Solstace FI 2500 : 28.06.11 - klo:21:08
no ton vois sit vaikka ostaakki.  Hymyilee
5  Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet / Haspelit eli avokelat / Shimanon Haspelikelat : 28.06.11 - klo:18:19
Onko teillä kokemuksia tästä kelasta? http://www.normark.fi/tuotesivu/etujarrulliset/shimano_solstace_fi Aikomus ois tommonen 2500-luokan kela ostaa.  Hymyilee
6  Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet / Siimat / Vs: Minkälaista siimaa käytät heittokalastuksessa?? : 27.06.11 - klo:15:10
Firelinen Smokea 0.25mm.On toiminu ainaki mulla hyvin  Hymyilee
7  Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet / Vaaput / Vs: Mikä on paras kuhavaappu? : 23.06.11 - klo:22:08
Jesset  Hymyilee
8  Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet / Lipat / Vs: Suurin kala Bete Lotolla? : 23.06.11 - klo:22:04
1,3 kg hauki PU-24 värillä
9  Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet / Lipat / Vs: Hyviä lippoja... : 23.06.11 - klo:21:56
Bete Lotto,Abu Garcia Reflex ja Bluefoxin kaikki vibraxit  Virnistää
Sivuja: [1]