ETUSIVU
VIDEOT
KUVAT
KALAT
KALAPAIKAT
MÖKIT
UISTIMET
KESKUSTELU
KALASTAJAT
HAKU
VALINNAT
samppu
Kalat
Kalastusreissut
Profiili
Kalastuskuvat
Kalastusvideot
Viehepakki
Näytä kirjoitukset
Sivuja: [
1
]
1
Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet
/
Uistimet, perhot ja pilkit
/
Vs: Millä uistimella olet saanut eniten kalaa?
: 01.07.11 - klo:16:31
Bete Lotolla tai Abu Garcia Reflexillä aika tummasta vedestä
2
Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet
/
Lipat
/
Vs: Kaikki Bete Lotosta
: 01.07.11 - klo:16:26
Mulla on PU-24 ja PH-70 ja ne on ollu tosi hyviä
3
Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet
/
Haspelit eli avokelat
/
Vs: Shimano Solstace FI 2500
: 28.06.11 - klo:23:03
No tota Okumaa vois kyllä kans harkita koska se vaikuttaa tosi hyvältä kelalta ja saattaa olla parempiki ku toi Shimano ja tosiaan aika saman hintanenki vielä.
4
Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet
/
Haspelit eli avokelat
/
Vs: Shimano Solstace FI 2500
: 28.06.11 - klo:21:08
no ton vois sit vaikka ostaakki.
5
Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet
/
Haspelit eli avokelat
/
Shimanon Haspelikelat
: 28.06.11 - klo:18:19
Onko teillä kokemuksia tästä kelasta?
http://www.normark.fi/tuotesivu/etujarrulliset/shimano_solstace_fi
Aikomus ois tommonen 2500-luokan kela ostaa.
6
Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet
/
Siimat
/
Vs: Minkälaista siimaa käytät heittokalastuksessa??
: 27.06.11 - klo:15:10
Firelinen Smokea 0.25mm.On toiminu ainaki mulla hyvin
7
Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet
/
Vaaput
/
Vs: Mikä on paras kuhavaappu?
: 23.06.11 - klo:22:08
Jesset
8
Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet
/
Lipat
/
Vs: Suurin kala Bete Lotolla?
: 23.06.11 - klo:22:04
1,3 kg hauki PU-24 värillä
9
Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet
/
Lipat
/
Vs: Hyviä lippoja...
: 23.06.11 - klo:21:56
Bete Lotto,Abu Garcia Reflex ja Bluefoxin kaikki vibraxit
Sivuja: [
1
]